Hallo mede (niet) weggebruikers
Ik heb een probleem met mijn achterlicht. Kan wel een moer op een bout draaien maar elektriciteit, vergeet het maar... De lamp is niet kapot, da t is inmiddels getest. De remlicht werk ook nog naar behoren, alleen de (achter)verlichting werkt niet meer. Kan iemand mij op het goede spoor zetten. Heb inmiddels bedrading zo goed en kwaad als het kan nagekeken. Ik heb werkelijk geen flauw idee. Tips???? Ervaring??/
Heb Dr Big 750S '89 (juweeltje!!)
Ik hoor het graag!!
Groet
Peter
probleem achterlicht
Moderator: ghulst
Hoi Peter,
ik had hetzelfde probleem met dezelfde moto (DR750 van '89). Heb uiteindelijk het volledige achterlicht + bedrading vervangen en toen was't opgelost. Zal wel weer ergens geroest zijn zeker.
Bart
ik had hetzelfde probleem met dezelfde moto (DR750 van '89). Heb uiteindelijk het volledige achterlicht + bedrading vervangen en toen was't opgelost. Zal wel weer ergens geroest zijn zeker.
Bart
Hoi,Anonymous schreef: Leuk vooruit zicht!!. Bedrading geheel nieuw??? van waar tot waar???
tsja, ik moet zeggen dat het voor mij een luxe-probleem was: ik heb een 2de kader met (bijna) alle plastic en verlichting extra liggen. Dus heb ik gewoon achterlicht met bijhorend stukje bedrading (zo'n klein metertje lang, tot aan de eerstvolgende stekkertjes) vervangen.
Maar je kan toch makkelijk je bedrading testen dmv een multimetertje of op de goeie ouwe manier dmv fietslampje en batterij met aangesoldeerd stukje draad?
Keep on smiling!