Intresse in een nachtritje?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
De rit is voor de BIG club en vrienden en mag op brommer naar keus gereden worden.
Voor een kleine groep ervaren rijders.
Is van zaterdag op zondag, blijfen pitten geen probleem, in de tuin met tent of in de huiskamer zonder tent
datum ergen in maart in overleg met de deelnemers
we beginen rustig met wat vlake paden en dan gaan we het wat leuker maken
Lengte word ergens tussen de 50 en 100 km.. dus gewoon zo lang het leuk is
BBQ na BIG style
Voor een kleine groep ervaren rijders.
Is van zaterdag op zondag, blijfen pitten geen probleem, in de tuin met tent of in de huiskamer zonder tent
BBQ na BIG style
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op vr dec 17, 2010 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
cool
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Zal ergens in maart zijn, start is bij mij..
-
- Contacteer:
wedden dat t in maart nogsteeds sneeuwt
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Woestijnzand!
Mocht het echter niet op tijd binnen zijn word het mul zand, modder, hard zand, gras, gravel, single tracks met wat heuveltjes en een beetje asfalt.
Rit is in de achtertuin, alleen voor mensen met ervaring en voor een kleine groep.
Geen herrie pijpen [ dat ik dat zeg geeft me een slecht gevoel]
Tempo laag..
Extra verlichting? niet echt nodig, rij het weleens met de KTM met 35W ouderwets licht bolletje..
Start rond 20 uur
Mocht het echter niet op tijd binnen zijn word het mul zand, modder, hard zand, gras, gravel, single tracks met wat heuveltjes en een beetje asfalt.
Rit is in de achtertuin, alleen voor mensen met ervaring en voor een kleine groep.
Geen herrie pijpen [ dat ik dat zeg geeft me een slecht gevoel]
Tempo laag..
Extra verlichting? niet echt nodig, rij het weleens met de KTM met 35W ouderwets licht bolletje..
Start rond 20 uur
-
Als jij je had aangemeld voor deze rit was ik van m'n stoel gevallen
Hee snotaap, luistert eens naar opa;zappa.suzuki schreef:Als jij je had aangemeld voor deze rit was ik van m'n stoel gevallen
Toen jij nog op je mt5 door Utreg naar school hobbelde organiseerde opa al offroadnachtritten door het brabo 600 landschap in de droogste zomers allertijden met een stuk of 50 motoren achter elkaar. We moesten over op morse om elkaar te kunnen volgen zo dicht was de mist van stof en lampschijnsels dus voor zo`n ritje in jouw zandbakje hebbik ginne skrik nie wanne.
Tis alleen dat ik niks meer zie int donker en op tijd weer terug moet zijn int bejaardentehuis om door de hoofdzuster ingestopt te worden.
Daggutwit
LEO
-
Hey seniel lang end, luister eens naar deze grijze,
Ben te oud voor een MT5, scheurde door Soest en schopte SS50 kakkers van hun Honda en heb daarop m'n eerste modder gehapt..
das toen een tijd blijven spoken en heb het 7 jaar gelden weer opgepakt toen ik m'n a haalde..
die saaie stukjes vlak zand die je af sukkelde met je matties in jou tijd zijn iets anders dan m'n achtertuin..
In m'n tuin haken de meeste af na 40km in goede condities, de enige tot nu toe die m'n rondje heeft uit gereden is Shifty en zinds die tijd zijn er nog wat leuke stukjes bij gekomen..
maar goed ouwe, kom maar eens langs overdag bij me en laat maar eens zien hoe lang je het uit houd..
Truste ouwe!
Ben te oud voor een MT5, scheurde door Soest en schopte SS50 kakkers van hun Honda en heb daarop m'n eerste modder gehapt..
das toen een tijd blijven spoken en heb het 7 jaar gelden weer opgepakt toen ik m'n a haalde..
die saaie stukjes vlak zand die je af sukkelde met je matties in jou tijd zijn iets anders dan m'n achtertuin..
In m'n tuin haken de meeste af na 40km in goede condities, de enige tot nu toe die m'n rondje heeft uit gereden is Shifty en zinds die tijd zijn er nog wat leuke stukjes bij gekomen..
maar goed ouwe, kom maar eens langs overdag bij me en laat maar eens zien hoe lang je het uit houd..
Truste ouwe!
- de antrapper
M'n eerste straatmotor 1985 , had nog een mijlenteller, vrij crossen op de veluwe(politie had alleen maar BMW RT's)
elke zondag scheuren door de kroondomijnen oude enduro banden overnemen van Peters, een elecmonteur die zesdaagse reed.Alle oefentereinen van defensie waren vrij toegankelijk, alleen benzine tanken ging echt niet op zondag.
De boswachter reed toen nog op een varken.En heel soms zag je nog een crosser in het bos meestal zo'n jankende 2 takt, die na een uur of 2 toch vastliep
En dat alles voor een scheet en 2 knikkers, want geld had ik toch niet..
ach... zucht..... wat een tijden........
Opa Josti
elke zondag scheuren door de kroondomijnen oude enduro banden overnemen van Peters, een elecmonteur die zesdaagse reed.Alle oefentereinen van defensie waren vrij toegankelijk, alleen benzine tanken ging echt niet op zondag.
De boswachter reed toen nog op een varken.En heel soms zag je nog een crosser in het bos meestal zo'n jankende 2 takt, die na een uur of 2 toch vastliep
En dat alles voor een scheet en 2 knikkers, want geld had ik toch niet..
ach... zucht..... wat een tijden........
Opa Josti
Laatst gewijzigd door de antrapper op do dec 16, 2010 11:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Big Bigger Tiger en weer Big
Toen ik in 1978 m'n eerste straatmotor kocht moesten daar nog
kolen in. gelukkig verkochten ze die nog bij de Caltex.
Chevron was al over op petroleum.
Mooi plaatje overigens antrapper!
kolen in. gelukkig verkochten ze die nog bij de Caltex.
Chevron was al over op petroleum.
Mooi plaatje overigens antrapper!
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
- de antrapper
idd Caltex, oeps ben ik al zo oud
Big Bigger Tiger en weer Big
Euh koekwaus, die matties van toen zitten hier op het BIGforum dus je weet hoe ze offroad rijden.zappa.suzuki schreef:die saaie stukjes vlak zand die je af sukkelde met je matties in jou tijd zijn iets anders dan m'n achtertuin..
We zullen binnen kort eens onverwachts aanbellen ja. nadat i de avond ervoor is wezen stappenzappa.suzuki schreef:....maar goed ouwe, kom maar eens langs overdag bij me en laat maar eens zien hoe lang je het uit houd.. [/color]
LEO
-
- Contacteer:
kijk maar uit zapje hij heeft er een lichte enduro bij weer he die rode 250cc!
hij rijd je kei kwijt..
hij rijd je kei kwijt..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Ships man, nu heb je mijn geheime wapen verraaien !
Zo stil als de nacht, geheel niet aangepast aan mijn omvang, totaal geen lichtopbrengst uit het vooronder en een gruwelijk tekort aan PK kortom het geschiktste wapen om rondjes om Mr.Z heen te rijden op zijn nachtrit.
Maar los daarvan meld ik me ( na overleg met de hoofdzuster ) wel aan voor de nachtrit met na afloop BBQ , bier en slapen in tent:
1. Mr Z.
2. LEO
3. wie durft ?
Zo stil als de nacht, geheel niet aangepast aan mijn omvang, totaal geen lichtopbrengst uit het vooronder en een gruwelijk tekort aan PK kortom het geschiktste wapen om rondjes om Mr.Z heen te rijden op zijn nachtrit.
Maar los daarvan meld ik me ( na overleg met de hoofdzuster ) wel aan voor de nachtrit met na afloop BBQ , bier en slapen in tent:
1. Mr Z.
2. LEO
3. wie durft ?
-
je hebt je wel vaker verbaasd hoe ik nog rij na een avond doorzaken en vroeg op staannadat i de avond ervoor is wezen stappen
En dan ben je nog niet mee geweest naar het XT/BIG weekend
2 uur slaap en een krat bier 2 avonden achter elkaar
Leuk dat je mee wil!
Maar de rit is voor de BIG club en vrienden en mag op brommer naar keus gereden worden.
BBQ na BIG style
-
- Contacteer:
mits het een beetje weer is!
1. Mr Z.
2. LEO
3. CeeWee
4.
1. Mr Z.
2. LEO
3. CeeWee
4.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
1. Mr Z.
2. LEO
3. CeeWee
4. 800S
5. Futurist
2. LEO
3. CeeWee
4. 800S
5. Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
1 plek is gereserveerd voor Iwan die ook in het donker rijden moet oefenen..
Dan is er nog 1 plek open, 7 man is de max..
Dan is er nog 1 plek open, 7 man is de max..
-
Hey je hebt de club gevonden!
Deze rit is voor ervaren rijders op goede noppen/cross banden..
En in het donker..
Ik neem dus liever geen onbekende mee waarvan ik niet weet wat hun nivo is, m'n achtertuin is al leuk als het licht is maar in het donker word ie nog leuker
Dus als jullie Kenda K760 banden of zo er onder hebben en rustig een rondje Handel kunnen rijden op een BIG kunnen jullie mee..
Zo niet wacht dan ff op de volgende BIG rit overdag, die komen er weer snel aan als de kou weer wat minder is
Deze rit is voor ervaren rijders op goede noppen/cross banden..
En in het donker..
Ik neem dus liever geen onbekende mee waarvan ik niet weet wat hun nivo is, m'n achtertuin is al leuk als het licht is maar in het donker word ie nog leuker
Dus als jullie Kenda K760 banden of zo er onder hebben en rustig een rondje Handel kunnen rijden op een BIG kunnen jullie mee..
Zo niet wacht dan ff op de volgende BIG rit overdag, die komen er weer snel aan als de kou weer wat minder is
Yep, gevonden
Ik heb er trouwens een setje T63 onder laten leggen en ons eerste ritje afgelopen zaterdag door natuurgebied de Maashorst (Tussen Oss, Uden, Landerd zeg maar, en NEE daar mag je eigenljk niet komen) was erg leuk en de noppen deden het goed. Het crossgevoel was er wel weer maar onwennig nog. Ik denk dat je gelijk hebt en dat we beter eens overdag kunnen gaan rijden.
Maar...... WANNEER Ik heb er gewoon zo'n zin in
Btw dat rondje Handel, is dat iets wat we op eigen houtje kunnen doen? Heb je daar een kaart oid van? Handel is lekker dichtbij voor ons.
Ik heb er trouwens een setje T63 onder laten leggen en ons eerste ritje afgelopen zaterdag door natuurgebied de Maashorst (Tussen Oss, Uden, Landerd zeg maar, en NEE daar mag je eigenljk niet komen) was erg leuk en de noppen deden het goed. Het crossgevoel was er wel weer maar onwennig nog. Ik denk dat je gelijk hebt en dat we beter eens overdag kunnen gaan rijden.
Maar...... WANNEER Ik heb er gewoon zo'n zin in
Btw dat rondje Handel, is dat iets wat we op eigen houtje kunnen doen? Heb je daar een kaart oid van? Handel is lekker dichtbij voor ons.