Duitse Eifel

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1
Lid geworden op: zo jan 09, 2011 14:56
Locatie: Zemst

Heeft er iemand ervaringen met enduro rijden op de duiste eifel veldwegen. Mag het ? ik weet het niet
Enduro Liefhebber Vlaams Brabant
klomp

In de eifel mag je nergens rijden.
Dit heb ik van een paar Duitse mountainbikers gehoord toen we een keer op vakantie waren daar.
Liegen zij het, lieg ik het ook... :cry:
Henk Steman
Berichten: 16
Lid geworden op: do jun 04, 2009 22:18
Locatie: schoonloo
Contacteer:

Bij de eerste veldweg waar je in gaat bellen ze al en waar je er uit komt staat groene busje al klaar om je motor een paar uurtjes in beslag te nemen duitse puntlichheid Offroad rijders niet welkom. :cry:
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Henk Steman schreef:Bij de eerste veldweg waar je in gaat bellen ze al en waar je er uit komt staat groene busje al klaar om je motor een paar uurtjes in beslag te nemen duitse puntlichheid Offroad rijders niet welkom. :cry:
Net als hier in de brabantse Kempen dan. :wink:
Hee Henk. Long time no see. Ken je me nog ?
Ik was de knul met de geschaafde elleboog in Polen..
Jammer dat ik nooit meer mee ben geweest, maar allee, andere dingen op mijn pad. Ik heb nog steeds een ergens een mapje fotoos voor je, ook eentje voor Ab. Keertje opsturen dan maar ? Beloofd is beloofd...
Henk Steman
Berichten: 16
Lid geworden op: do jun 04, 2009 22:18
Locatie: schoonloo
Contacteer:

Ja maar folie in welke groep was je in polen ik heb het 8 jaar gedaan 20 weekeinde per jaar met ongeveer groepen van 10 man en er zijn er zo veel met geschaafde armen en blauwe plekken geweest ook uit de peel afkomstig Ik doe nu wat anders transport offroad motoren en bagage naar spanje portugal of alle bestemmingen in europa groepen tot 8 man
grotere groepen in samenwerking met www.eurooffroadtrips.nl
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Henk Steman schreef:Ja maar folie in welke groep was je in polen ik heb het 8 jaar gedaan 20 weekeinde per jaar met ongeveer groepen van 10 man en er zijn er zo veel met geschaafde armen en blauwe plekken geweest ook uit de peel afkomstig Ik doe nu wat anders transport offroad motoren en bagage naar spanje portugal of alle bestemmingen in europa groepen tot 8 man
grotere groepen in samenwerking met www.eurooffroadtrips.nl
Moet 2006 geweest zijn. Misschien ken je me van de fotoos. PM me anders ff voor je adres. Moet de fotoos even opzoeken. Ik heb ze altijd bewaard. Maar weet je, toen ik thuiskwam heb ik m'n vriendinneke gevraagd. Inmiddels zijn we 2 zonen en een huis verder...
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Henk Steman schreef:Ik doe nu wat anders transport offroad motoren en bagage naar spanje portugal of alle bestemmingen in europa groepen tot 8 man
grotere groepen in samenwerking met www.eurooffroadtrips.nl
Wie gidst er tegenwoordig in Polen Henk (Tonnie zeker ..........) ?
Ik neem aan dat Ab nog steeds in Canada rondtourt ?
En nog steeds overnachten bij Monica of inmiddels verkast ?
Die keren dat we er geweest zijn (keertje of drie dacht ik) was het in ieder geval prettig vertoeven.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie