Beste enduro liefhebbers,
In dit nieuwe jaar beginnen we meteen met opnames uit 1986.
Veel kijkplezier en als je jezelf herkent laten horen he!
YouTube, kanaal van Dries62.
Mvrgr.,
Dries (1962)
1986 KNMV Kampioensrit Brummen
Moderator: ghulst
-
Mooie tijd was het toen. Heb je toevallig nog een startlijst?bolke schreef:erg gaaf, roept gave momenten op.
Zat toen der tijd bij MC de scheve schoevers die het organiserde.
Om door de blubber te prakken moet je een Husqvarna pakken.
Hier staat Karin Rissenbeek nog op, #173. Leuke meid, kon prima met de motor overweg. Liet menigeen ruim achter zich.
Dries, komt er ook nog iets van Neede 1985 op? (meer uit eigen belang). Ik heb nl een video van die rit maar die is zo ontzettend slecht geworden dat het bijna niet meer te kijken is.
Dries, komt er ook nog iets van Neede 1985 op? (meer uit eigen belang). Ik heb nl een video van die rit maar die is zo ontzettend slecht geworden dat het bijna niet meer te kijken is.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
Hé Dries ff off topic, maar wel grappig, jij bent op youtube een van m'n weinige abbonnementen, maar zie opeens ook dat you nickname 3s is.3s schreef:Beste enduro liefhebbers,
Mvrgr.,
Dries (1962)
Ik ga op m'n werk gebukt onder de bijnaam dirk3 of gewoon 3.
En laat ik nou ook gewoon in 1962 geboren zijn...
Misschien ben jij wel m'n verloren gewaande tweeling broer!!
Oké,
Weer on topic.
EXC300
-
Herr DRénérZéele schreef:Hé Dries ff off topic, maar wel grappig, jij bent op youtube een van m'n weinige abbonnementen, maar zie opeens ook dat you nickname 3s is.3s schreef:Beste enduro liefhebbers,
Mvrgr.,
Dries (1962)
Ik ga op m'n werk gebukt onder de bijnaam dirk3 of gewoon 3.
En laat ik nou ook gewoon in 1962 geboren zijn...
Misschien ben jij wel m'n verloren gewaande tweeling broer!!
Oké,
Weer on topic.
Sport verbroedert!
P.S. Leuk die filmpjes he? Ik geniet er vreselijk van.
Er komt nog veeeeeeeeeeeeeel meer.
Geduld.
Groet,
Dries (3s)
-
Gebeurde wel vaker kijk maar eens naar de opnames van Dag 2 1984 ISDE Assen part1 op minuut 1:54. Gilles Lalay (ISDE overall winnaar in 1985 en verongelukt tijdens Paris-Dakar 1992) verwisselt een zuiger op zijn KTM. Overgens is dat jochie dat kijkt Paul Edmondson die mee was met zijn grote broer Derrick. Verder Dag 5 begint met Peter Hansson die de zuiger van zijn Huskie 125 WR-LC wisselt VOOR de start, en op tijd klaar is! Uiteindelijk ging de boel toch kapot hoor.huskie schreef:Even een zuigertje wisselen gedurende de wedstrijd
Wil die cilinder er niet af
En op een korreltje zand meer of minder wordt niet gekeken.
Na de wedstrijd nieuw motorblokje?
Met een viertakt is het allemaal wat lastiger...
Groet,
Dries
-
Helaas heb ik die niet. Is er niets meer mee aan te vangen? Zonde om het niet te proberen! Ik heb hetzelfde probleem hoor. Sommige banden zijn dramatisch slecht geworden. Afspelen op andere VCR wil wel eens helpen, maar het blijft lastig. Daarom ben ik bezig alles te redden voor het te laat is.gassen schreef:Hier staat Karin Rissenbeek nog op, #173. Leuke meid, kon prima met de motor overweg. Liet menigeen ruim achter zich.
Er komt nog heel veel aan. Maar het kost allemaal zoveel rekentijd. Geduld.
Groet,
Dries
-
[quote="gassen"]Hier staat Karin Rissenbeek nog op, #173. Leuke meid, kon prima met de motor overweg. Liet menigeen ruim achter zich.
Beste gassen,
Ik heb zojuist de 1987 1-daagse ONK enduro te Havelte op mijn YouTube kanaal gezet. Daar zie je Karin Rissenbeek ook veel in beeld. Aan het einde zelfs zonder helm.
Veel kijk plezier,
Dries (3s)
Beste gassen,
Ik heb zojuist de 1987 1-daagse ONK enduro te Havelte op mijn YouTube kanaal gezet. Daar zie je Karin Rissenbeek ook veel in beeld. Aan het einde zelfs zonder helm.
Veel kijk plezier,
Dries (3s)
Hallo 3S,
Bij toeval kwam ik op dit forum terecht. En heb je filmpjes zitten bekijken, helaas sta ik er zelf (nog) niet op hoop wel in beeld met de filmpjes die nog gaan komen.
MAAR ik heb diverse startlijsten / organisatieboekjes bewaard. Als voorbeeld het voorblad van Brummen 1986 toegevoegd.
3S volgens mij had jij daar #88 junioren 4T en je woonde in amsterdam?
Zelf heb ik dat jaar niet in brummen gereden, alleen wezen kijken toen.
In 1985 heb ik er wel zelf gereden bij de 250 junioren.
mvg. Martin
Bij toeval kwam ik op dit forum terecht. En heb je filmpjes zitten bekijken, helaas sta ik er zelf (nog) niet op hoop wel in beeld met de filmpjes die nog gaan komen.
MAAR ik heb diverse startlijsten / organisatieboekjes bewaard. Als voorbeeld het voorblad van Brummen 1986 toegevoegd.
mvg. Martin
-
Hoi Martin,
Inderdaad ik was nummer 88. Wat een tijd geleden alweer. Ik was altijd met een groep motorfanaten uit Zaandam, Amstelveen en Amsterdam bij de enduro's. Heel veel plezier hadden we altijd.
Ik ben net bezig de Amsterdam Stadion Cross uit 1984 op mijn site te zetten, heb jij daar toevallig nog de datum van?
Groet,
Dries
Inderdaad ik was nummer 88. Wat een tijd geleden alweer. Ik was altijd met een groep motorfanaten uit Zaandam, Amstelveen en Amsterdam bij de enduro's. Heel veel plezier hadden we altijd.
Ik ben net bezig de Amsterdam Stadion Cross uit 1984 op mijn site te zetten, heb jij daar toevallig nog de datum van?
Groet,
Dries
forester schreef:Hallo 3S,
mvg. Martin
http://vimeo.com/38723909
Kampioensrit Neede 1985 Nr116 ben ik op 22.45. en 49.12
Sta er niet zo vaak op omdat ik ivm autopech 28 minuten later ben gestart en ivm een gescheurde cilinder telkens net binnen de tijd kon rijden. De rijnummers rondom mij staan er wel vreselijk vaak op......
Ik heb me wel altijd afgevraagd hoe de KNMV dit had aangepakt als ik was uitgevallen met meer dan 100punten los op nummer 2, en je maximaal maar 50punten per dag kon halen.
Maar dat was gelukkig niet nodig
Dries, mocht je nog een DVD hiervan willen hebben, stuur me je adresgegevens via Persoonlijk Bericht.
Kampioensrit Neede 1985 Nr116 ben ik op 22.45. en 49.12
Sta er niet zo vaak op omdat ik ivm autopech 28 minuten later ben gestart en ivm een gescheurde cilinder telkens net binnen de tijd kon rijden. De rijnummers rondom mij staan er wel vreselijk vaak op......
Ik heb me wel altijd afgevraagd hoe de KNMV dit had aangepakt als ik was uitgevallen met meer dan 100punten los op nummer 2, en je maximaal maar 50punten per dag kon halen.
Maar dat was gelukkig niet nodig
Dries, mocht je nog een DVD hiervan willen hebben, stuur me je adresgegevens via Persoonlijk Bericht.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250