Uitlaatdemper gezocht!
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Heeft iemand toevallig nog een Laser/GPR/Sebring/Amacal/weetikhet te koop?
Ik kan eventueel ook ruilen tegen een (of 2) uitlaatbocht(en), vampire open race demper, complete uitlaat (uitlaatbocht, 2 dempers (zowel origineel als van een ducati die passen) en de collector) voor de SR43.
Ik kan eventueel ook ruilen tegen een (of 2) uitlaatbocht(en), vampire open race demper, complete uitlaat (uitlaatbocht, 2 dempers (zowel origineel als van een ducati die passen) en de collector) voor de SR43.
-
Hallo,
ik zelf heb er een Ducati monster uitlaat op gehad.
Deze komt aandig overeen.
alleen het uiteinde van de bocht wat aanpassen.
ik zelf heb er een Ducati monster uitlaat op gehad.
Deze komt aandig overeen.
alleen het uiteinde van de bocht wat aanpassen.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
SR43 hé? ... Jammer, anders had ik daar mijn Remus wel op willen ruilen op jou vampire als die een beetje kabaal maaktDanielBIG schreef:... eventueel ook ruilen tegen een (of 2) uitlaatbocht(en), vampire open race demper...
Mmm, ik heb een bedrijf gevonden dat voor 190 euro een laser produro en voor 290 euro een laser deeptone op m'n big kan fixen..
Het bedrijf zegt zelf dat een deeptone een mooier geluid geeft maar ik weet niet of dat echt zo is en 100 euro duurder is flink wat maar als het geluid echt een stuk mooier is dan heb ik het er wel voor over.
Wat denken jullie dat het beste klinkt?
Het bedrijf zegt zelf dat een deeptone een mooier geluid geeft maar ik weet niet of dat echt zo is en 100 euro duurder is flink wat maar als het geluid echt een stuk mooier is dan heb ik het er wel voor over.
Wat denken jullie dat het beste klinkt?
-
- Contacteer:
een produro is ook aan te passen, zoekfunctie..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Bij de produro zit een gaasje in het eindgat, een zgn spark arrester, als je die er uit sloopt word ie al wat doffer en harder..
Je kan er ook een reflectie scherm uitslopen aan de ingang van de demper maar ja..
De deeptone heb ik nooit geoord op een BIG, volgens mij heeft Iwan die nu op z'n rally BIG..
Voordeel is dat ie een uitneembare demper heeft, dus mooie sound als het kan, stil als het moet voor een rit..
Mooie prijzen trouwen, das incl verbindings stuk en montage?
Je kan er ook een reflectie scherm uitslopen aan de ingang van de demper maar ja..
De deeptone heb ik nooit geoord op een BIG, volgens mij heeft Iwan die nu op z'n rally BIG..
Voordeel is dat ie een uitneembare demper heeft, dus mooie sound als het kan, stil als het moet voor een rit..
Mooie prijzen trouwen, das incl verbindings stuk en montage?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Op de mijne zit een tweedehandse Laser Duo-tec van een R1. Dit type Lazer wordt geleverd met 2 verschillende DB-killers zodat je zelf het geluid kan 'regelen'.
De (vaste) bevestigingssteun van de demper komt ook goed overeen met het ophangpunt op het frame.
Het geluid zonder DB-killer erin is erg mooi donker, maar net op de grens van het associale vrees ik,....
Groeten, Freddy
De (vaste) bevestigingssteun van de demper komt ook goed overeen met het ophangpunt op het frame.
Het geluid zonder DB-killer erin is erg mooi donker, maar net op de grens van het associale vrees ik,....
Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
-
- Contacteer:
zo zo wan knoepert! wel handig.. 2 dbkillers!
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
CrazyWezel schreef:zo zo wan knoepert! wel handig.. 2 dbkillers!
Ja, nu ik het zelf zo op foto bekijk is het iid wel een serieuze kachelpijp, ook niet erg geschikt voor off-road gebruik lijkt me!
Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
-
Waarom niet? hij is lichter dan de orginele..
Hoe het gaat bij een val? geen idee maar je kan hem eens voorzichtig op z'n zij leggen om te kijken of ie de grond raakt of niet
Hoe het gaat bij een val? geen idee maar je kan hem eens voorzichtig op z'n zij leggen om te kijken of ie de grond raakt of niet
Haha, wat een ding.
@Zappa:
Ja, dat is inclusief alles.
Ik hoorde van iemand dat een Big alleen maar goede RVS/titanium dempers kan gebruiken omdat carbon en aluminium te slap zouden zijn en uit elkaar kunnen ploffen.
Is dat nu echt zo? Kan het me eigenlijk niet voorstellen...
@Zappa:
Ja, dat is inclusief alles.
Ik hoorde van iemand dat een Big alleen maar goede RVS/titanium dempers kan gebruiken omdat carbon en aluminium te slap zouden zijn en uit elkaar kunnen ploffen.
Is dat nu echt zo? Kan het me eigenlijk niet voorstellen...
-
Yip, zwerven meer van dat soort foto's rond van alu en carbon dempers maar ook van titanium en RVS.
BIG ploft die te klein bemeten dempers uit elkaar
BIG ploft die te klein bemeten dempers uit elkaar
ik heb de uitlaat van lummelke gezien en gehoord en geslaagd is het zeker.
Futurist
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
De BIG blaast 779cc cilinder gas uit, als er een na onsteking plaatsvind is dat een beste klap..
simpel gezegt, jij bent gewend door een 800cc ritje te ademen, dat gaat goed..
dan krijg je een 400cc rietje, dat word al wat benauwd.. en dan krijg je een hoest/niesbui
simpel gezegt, jij bent gewend door een 800cc ritje te ademen, dat gaat goed..
dan krijg je een 400cc rietje, dat word al wat benauwd.. en dan krijg je een hoest/niesbui
Ik heb het beeld ja. Moet dus een flinke buis zijn wil die de BIG klappen aan / kwijt kunnen. Ik meen dat er bij mij een CBR600 uitlaat op zit. Heeft CW ooit eens uitgezocht.zappa.suzuki schreef:dan krijg je een 400cc rietje, dat word al wat benauwd.. en dan krijg je een hoest/niesbui
LEO
-
- Contacteer:
die knalt trouwens ok wel lekker volgens mijn buurvrouw
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !