Hoi,
ik en men pa hebben zelf een gesloten remork gemaakt voor naar de cross te gaan,nu hebben we mooie witte kanten waar we een sticker van een crosser of dergelijke willen plakken(liefts een crosser dus)
weet iemand waar je zo een kan kopen?
merci
Cruala
Waar cross-stickers te verkrijgen voor remork?
Moderator: ghulst
Eventueel neem je een foto (in profiel) mee naar een letterspeciaalzaak.
Je laat die daar inscannen, uitsnijden in een kleur naar keuze , en klaar is Cruala ...
Jo VdB
Je laat die daar inscannen, uitsnijden in een kleur naar keuze , en klaar is Cruala ...
Jo VdB
ja dat wisten we al dat dat kan,dat zou ook heel mooi zijn maar $$$$$$ ,daarom zo'n bestaande sticker zal een pak goedkoper zijn,heeft niemand zo'n crosser ofzo op zen camionette/remork/bus/... kleven???
Ik heb een grote "KTM - racing" sticker op mijn achterruit (op maat gemaakt zoals ik het wou)CrualA schreef:ja dat wisten we al dat dat kan,dat zou ook heel mooi zijn maar $$$$$$
Heeft me 10 euro gekost bij Lettershop in Hasselt.
Jo VdB
-
- Contacteer:
En een noppenforum.com sticker op je voorspatbord zonder ©Jo VdB schreef:Ik heb een grote "KTM - racing" sticker op mijn achterruit (op maat gemaakt zoals ik het wou)CrualA schreef:ja dat wisten we al dat dat kan,dat zou ook heel mooi zijn maar $$$$$$
Jo VdB
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
azo,dat valt nog wel mee,ik had wel wat meer verwacht,Jo VdB schreef:Ik heb een grote "KTM - racing" sticker op mijn achterruit (op maat gemaakt zoals ik het wou)CrualA schreef:ja dat wisten we al dat dat kan,dat zou ook heel mooi zijn maar $$$$$$
Jo VdB
zal ook eens bij zo'n lettershop een kijkje gaan neme
thanx
En ,CrualA schreef:azo,dat valt nog wel mee,ik had wel wat meer verwacht,
zal ook eens bij zo'n lettershop een kijkje gaan nemen
thanx
wat is het resultaat ?
Jo VdB
nog geen resultaat,heb nog geen tijd gehad,ik doe mijn eerste jaar tuin en landschapsarchitectuur en heb binne een week examens,en heb zelfs geen tijd voor te gaan crosse,en tis nu juist nog is goe weerJo VdB schreef:En ,CrualA schreef:azo,dat valt nog wel mee,ik had wel wat meer verwacht,
zal ook eens bij zo'n lettershop een kijkje gaan nemen
thanx
wat is het resultaat ?
Jo VdB
, binnenkort eerste project : eerste motocrossparcours in den tuin
en later word ik de beste motocrossparcoursarchitect van de wereld ,hahaa
en later word ik de beste motocrossparcoursarchitect van de wereld ,hahaa