Kauwe klauwen dag
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Wel wat warmer http://www.startpagina.nl/weer/
En geloof dat alleen Paul met de motor komt en dan past ie in de schuur, deur dicht en kacheltje aan pas net 1 motor en 3 man in
Laat maar weten of je komt dan stuur ik m'n adres..
En geloof dat alleen Paul met de motor komt en dan past ie in de schuur, deur dicht en kacheltje aan pas net 1 motor en 3 man in
Laat maar weten of je komt dan stuur ik m'n adres..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
das tof,
met 3 man moet het zeker lukken
meteen eens bellen of de stukken ondertussen binnen zijn ...
met 3 man moet het zeker lukken
meteen eens bellen of de stukken ondertussen binnen zijn ...
stukken zijn nog niet binnen, dus geen pakking
hoe is de staat van de baan bij jullie ?
hier is het redelijk *gladjes* ...
testritten zal dus ook wel moeilijk zijn ?
misschien niet beter uitstellen ?
( hier wordt het zondag -10 volgens het weerbericht en ze verwachten veel *regen* zondag in BE & NL .. )
( hier wordt het zondag -10 volgens het weerbericht en ze verwachten veel *regen* zondag in BE & NL .. )
ik denk er eigenlijk precies zo overPaul_M schreef:stukken zijn nog niet binnen, dus geen pakking
ben echt geen kouwkleum maar dit is iets te gek
rmz 450 & Dr BIG
-
Ik zou zelf ook niet komen
Ik kan 19-12 weer, ff kijken of jullie kunnen en hoe het weer dan is?
Paul, had je bij csm besteld? die leveren traag en zijn incl BTW net zo duur als de motorboer...
Paul, had je bij csm besteld? die leveren traag en zijn incl BTW net zo duur als de motorboer...
nee hoor,zappa.suzuki schreef:Ik zou zelf ook niet komen
dinsdag besteld bij de lokale suzuki-man..
-
Yip, maar Paul had z'n onderdelen niet binnen dus was er weinig te sleutelen
Vandaag noppen voorband van de BIG gewisseld, goede Kenda K777 vervangen voor een half versleten K760, vond het een beetje zonde om de K777 op te rijden deze winter op de weg..
Wiel en andere band lekker tegen de verwarming gezet om op te warmen, dus vervangen in het warme halletje ging lekker makkelijk
En de achterbrug beschermer vervangen, dat rubbere ding om de achterbrug bij je voortandwiel, gewoon lekker buiten met een lekkere dikke laag zwart smeer op de handen, dus geen kouwe klauwen
Heb me maar verstandig gedragen dit weekend, niet wezen spelen in het bos
Vandaag noppen voorband van de BIG gewisseld, goede Kenda K777 vervangen voor een half versleten K760, vond het een beetje zonde om de K777 op te rijden deze winter op de weg..
Wiel en andere band lekker tegen de verwarming gezet om op te warmen, dus vervangen in het warme halletje ging lekker makkelijk
En de achterbrug beschermer vervangen, dat rubbere ding om de achterbrug bij je voortandwiel, gewoon lekker buiten met een lekkere dikke laag zwart smeer op de handen, dus geen kouwe klauwen
Heb me maar verstandig gedragen dit weekend, niet wezen spelen in het bos
-
Yip.. en zeg maar belachelijk duur.. maar past wel in 1 x en zit er in 20 minuten op..
-
Nog geen aanmeldingen voor 19-12 dus gaat niet door, ga dan maar een roadbook ritje controleren
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=10483.0
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=10483.0
-
Zappa, kan jij foto maken van nieuwe achterbrug beschermer? (zie ook topic demontage eindelijk begonnen)
-
Ziet er uit als op de fiche die BIG88 in je topic heeft gepost
Die van jou is bijna op
Die van jou is bijna op
-
Ik kom de 23e ook naar de sleuteldag van BIG88,
ben dan ff druk met Shiny, nieuwe balansas- en nokkenasketting..
Dat er een luchtsleutel is maakt het een stuk makkelijker om de rotor er af te halen maar ben er wel ff zoet mee.......
ben dan ff druk met Shiny, nieuwe balansas- en nokkenasketting..
Dat er een luchtsleutel is maakt het een stuk makkelijker om de rotor er af te halen maar ben er wel ff zoet mee.......
Balansketting van GO! lijkt op zijn einde te zijn na 67dkm;
De nagels van de balans ketting vertonen loopsporen aan de kant die je ziet. Kom graag ook even langs omdat ik deze ketting nooit heb vervangen en ik geen gereedschap heb om het vliegwiel te demonteren.
Ik hoorde wat slechte verhalen over de (balans) kettingen van hessler; origineel zou beter zijn. Moet ik nog meer onderdelen bestellen als ik deze ketting ga vervangen? Tandwiel wat je verstelt om de balans ketting te spannen heeft geen hapjes in het rubber.
De nagels van de balans ketting vertonen loopsporen aan de kant die je ziet. Kom graag ook even langs omdat ik deze ketting nooit heb vervangen en ik geen gereedschap heb om het vliegwiel te demonteren.
Ik hoorde wat slechte verhalen over de (balans) kettingen van hessler; origineel zou beter zijn. Moet ik nog meer onderdelen bestellen als ik deze ketting ga vervangen? Tandwiel wat je verstelt om de balans ketting te spannen heeft geen hapjes in het rubber.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Ik wil de 23e wel mijn carbs reviseren. Ik heb denk ik ook dat o-ring probleem. Moet je daarvoor een hele revisieset hebben of is dat ringetje voldoende. En waar haal dat op een beetje korte termijn?
Hans, is het bij jou in de garage?
Ojee
Hans, is het bij jou in de garage?
Ojee
1-je hebt eigenlijk alleen een ketting en evt. een pakking nodig.
2-meestal heb je genoeg aan 2 ringetjes, als je een voorbeeld hebt kun je gewoon even bij de automaterialenhandel langs gaan.
en ja, het is in de garage.
2-meestal heb je genoeg aan 2 ringetjes, als je een voorbeeld hebt kun je gewoon even bij de automaterialenhandel langs gaan.
en ja, het is in de garage.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Wie heeft er nog van die (gebruikte) o-ringen liggen en wil er twee voor mij bij de automaterialenboer halen? Ze zitten nl nog in mijn carbs en die wilde ik nou juist pas op die sleuteldag mbv jullie goede adviezen uit elkaar halen:-)
Oene
Oene
-
Ik heb ze liggen en ga donderdag langs m'n favorite motorboer.. best kans dat ie ze heeft liggen maar geen garantie....
Laat het wel weten
Laat het wel weten
Zappa, geweldig, nu al bedankt
Wat is het tijdschema de 23e? Heb aan het eind van de middag weer ineens een verjaardag Kan tot een uur of vier.
OJ
Wat is het tijdschema de 23e? Heb aan het eind van de middag weer ineens een verjaardag Kan tot een uur of vier.
OJ
Is er genoeg tijd als ik rond 12uur kom om de balansketting te vervangen?
Suzuki DR 750SK Big '89