In 2011 dagje supermotaren met onze BIG`s ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi Biggers,
Ik heb nog nooit gesupermotard maar ik vind het een partij gaaf om te zien en het nodigt uit om eens te doen.
Ik vroeg me af of er ergens een SMcircuit was in NL waar we in groepsverband les konden krijgen en dat we als meeting eens een keer niet de drek in doken maar lekker met elkaar gaan SM`en
Wa vinde gullie darvan ?
LEO
Ik heb nog nooit gesupermotard maar ik vind het een partij gaaf om te zien en het nodigt uit om eens te doen.
Ik vroeg me af of er ergens een SMcircuit was in NL waar we in groepsverband les konden krijgen en dat we als meeting eens een keer niet de drek in doken maar lekker met elkaar gaan SM`en
Wa vinde gullie darvan ?
LEO
Laatst gewijzigd door Leo op do mei 05, 2011 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
als ik dan een rondje op jou SM mag, VET KOEL!
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
te vet idee mannnn
moeten we wel eerst van die goldspeed glij banden scoren dude!!!
even serieus, lijkt me echt wel iets, maar vlgs mij moet ie dan wel meer een beetje sm zijn ook (zonder zweepjes)
futurist
moeten we wel eerst van die goldspeed glij banden scoren dude!!!
even serieus, lijkt me echt wel iets, maar vlgs mij moet ie dan wel meer een beetje sm zijn ook (zonder zweepjes)
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Mooi idee!
Maar ben benieuwd naar de kop van de instructeur als we aan komen
En dan de volgende situatie
" en dan ga je hier vol in de ankers"
"ik zei toch vol in de ankers!"
"deed ik ook"
"maar je stond pas na 100 meter stil'"
"ja, snel he"
"stil"
En mag je ook met een KTM mee?
"deed ik ook"
"ja, snel he"
"stil"
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
zappa.suzuki schreef:Mooi idee!
"deed ik ook"
"ja, snel he"
"stil"
Yamaha TT600R 2002 buiten
Husaberg FS650 2004 buiten
Yamaha WR450F 2004 binnen!
Husaberg FS650 2004 buiten
Yamaha WR450F 2004 binnen!
Nope. Niets persoonlijks ! maar t wordt een bigonly dagje zodat we allemaal dezelfde elementen om te bevechten hebben zoals :zappa.suzuki schreef:En mag je ook met een KTM mee?
- mega overgewicht
- iets wat voor remmen door moet gaan
- valbeugels en aanverwante artikelen voor airodinamica
- k.dtbanden voor SMwerk
En verder heel veel lol en mooie piccies.
Wie heeft er een bright idea waar we moeten beginnen ?
LEO
Goed idee maar gaat je tegenvallen met de big denk ik
Ik heb mee gereden in het ONK supermoto alleen dan hiermee
Op circuit de pottendijk in emmen rijden wij regelmatig met de GSM (gelderse supermotards)
Daar is vast wel wat te regelen alleen zal de prijs tegenvallen als je minder dan 12-15 man heb
PAS OP SUPERMOTO IS VERSLAVEND!!!!!!!!!!
Ik heb mee gereden in het ONK supermoto alleen dan hiermee
Op circuit de pottendijk in emmen rijden wij regelmatig met de GSM (gelderse supermotards)
Daar is vast wel wat te regelen alleen zal de prijs tegenvallen als je minder dan 12-15 man heb
PAS OP SUPERMOTO IS VERSLAVEND!!!!!!!!!!
rmz 450 & Dr BIG
-
Zou ook niet durven op de KTM, als ik daarmee vol in de ankers ga heb ik een kudde BIG's in m'n kont
En dat het verslavend is gelof ik zeker, maar of het leuker is dan offroad?
Maar ben gek op sturen, en dit was met stip het leukste weggetje waar ik op los ben gegaan
http://www.youtube.com/watch?v=wJXLxetwp7o
Rij niet met de camera, das Zot, ik rij eerst ff rustig achter Frans tot dat Ro me inhaald en probeer hem dan bij te houden.. dat lukte niet echt
En dat het verslavend is gelof ik zeker, maar of het leuker is dan offroad?
Maar ben gek op sturen, en dit was met stip het leukste weggetje waar ik op los ben gegaan
http://www.youtube.com/watch?v=wJXLxetwp7o
Rij niet met de camera, das Zot, ik rij eerst ff rustig achter Frans tot dat Ro me inhaald en probeer hem dan bij te houden.. dat lukte niet echt
rmz 450 & Dr BIG
-
grappig om te zien dat je gelijk een tandje bij zet als iemand je inhaald en hem terug pakt
En op het eind krijg je bijna de indruk dat je die Kawa die de bochten dicht gooid gewoon aan de kant tikt
En de witte krassen in het asfalt waar de stepjes van gevallen tufs hun sporen hebben getrokken vielen me ook op
Maar toch is dit ook leuk, http://vimeo.com/14603562
Zot achter me aan in m'n achtertuin, doen daar nog een beetje rustig, helaas was de camera beschadigt op de terugweg toen we wat haast hadden
En op het eind krijg je bijna de indruk dat je die Kawa die de bochten dicht gooid gewoon aan de kant tikt
En de witte krassen in het asfalt waar de stepjes van gevallen tufs hun sporen hebben getrokken vielen me ook op
Zot achter me aan in m'n achtertuin, doen daar nog een beetje rustig, helaas was de camera beschadigt op de terugweg toen we wat haast hadden
Hoi Jef,jef0611 schreef:Op circuit de pottendijk in emmen rijden wij regelmatig met de GSM (gelderse supermotards) Daar is vast wel wat te regelen alleen zal de prijs tegenvallen als je minder dan 12-15 man heb
Als alle leden die nu nog een BIG rijden mee doen hebben we zo`n 15 personen denk ik.
Zou jij eens willen informeren wat de kosten zijn ?
LEO
en omdat ik dat blubberen ook zo leuk vind heb ik de BIG aangeschaft:Pzappa.suzuki schreef: grappig om te zien dat je gelijk een tandje bij zet als iemand je inhaald en hem terug pakt
rmz 450 & Dr BIG
OK !jef0611 schreef:ja dat kan zeker
Asfaltschade ?jef0611 schreef: ben alleen benieuwd of wij toegelaten worden met deze zware jongens.. veel asfalt schade bij een val en vallen gaan der mensen die dag
Ligt er ZZAB op zo`n baan ?
Verder had ik nog een vraag; kunnen we de baan ook voor een halve dag huren ? Halve prijs en half zo moe ?
Kunnen we sochus ons helemaal uitleven, middageten en daarna een asfalt (allroadritje) in de omgeving doen ?
ELO
-
Halve dag is idd meer dan genoeg, ben dan wel door m'n concentratie heen als ik daar m'n rondjes vol los ga.. daar helpt geen sportschool aan..
Mischien afhuren samen met een andere groep voor de middag als het niet per dagdeel kan..
En het vallen zal wel mee vallen, dat is het fijne van de BIG club ritjes, geen overmoedige dwazen
maar als we gaan neem ik voor de zekerheid wel het 1 en ander mee als reserve
Mischien afhuren samen met een andere groep voor de middag als het niet per dagdeel kan..
En het vallen zal wel mee vallen, dat is het fijne van de BIG club ritjes, geen overmoedige dwazen
maar als we gaan neem ik voor de zekerheid wel het 1 en ander mee als reserve
-
Leuk idee!
*vraagt zich af of de ANWB mijn motor weer thuis wil brengen..
*vraagt zich af of de ANWB mijn motor weer thuis wil brengen..
Dondor Big '93
-
eerst naar de openbare weg sleuren, dan bellen