hallo
ik ben bezig om mijn uitknop op het stuur nog een keer te schakelen zodat je de motor niet altijd kan starten.
ik heb hier dus een schakelaar met een adetering voor gekocht.
maar nu als ik die schakelaar op aan of uit zet bijft hij vonken.
nu wou ik graag weten dat waneer je gewoon de uitknop gebruikt.
wat gebeurt er dan.
verbreek je de plus of zorg je juist voor massa.
en de uitknop op het stuur is dat een maak of een breek contact.
het gaat om een ktm 250 sx 2 takt 2007
mvg henkie
schakelaar
Moderator: ghulst
http://ktm.nl/download.php?dataID=6301G0_OM_EN.pdf
Aan massa leggen= uit
Aan massa leggen= uit
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
hey gassen bedankt.
ik heb het nu goed kunnen aan sluiten.
heb jij toevallig ook een werkplaats handboek.
van deze motor van je hebt ook een handleiding?
verder zie ik in die handleiding dat als je stekkertje onkoppelt.
dat je dan een andere cdi mapping krijgt.
heeft iemand hier ervaring mee?
mvg henkie
ik heb het nu goed kunnen aan sluiten.
heb jij toevallig ook een werkplaats handboek.
van deze motor van je hebt ook een handleiding?
verder zie ik in die handleiding dat als je stekkertje onkoppelt.
dat je dan een andere cdi mapping krijgt.
heeft iemand hier ervaring mee?
mvg henkie
Ik heb geen Wph , als een beetje rondsnuffelt op het internet dan kom je een heel eind.
Mapping klopt, is merkbaar. De motor wordt of wat "smeuiger" , of wat feller (normaal) ,althans dat heb ik met mijn 450. Rijdt wat meer gecontroleerd op gladde ondergrond. Mijn voorkeur gaat toch uit naar de normale stand, kun je net wat sneller mee reageren op een obstakel.
Mapping klopt, is merkbaar. De motor wordt of wat "smeuiger" , of wat feller (normaal) ,althans dat heb ik met mijn 450. Rijdt wat meer gecontroleerd op gladde ondergrond. Mijn voorkeur gaat toch uit naar de normale stand, kun je net wat sneller mee reageren op een obstakel.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250