Een bekend probleem...
Je koppelingskabel loopt langzaam vol water. Dat blijft onderin, vlak voor de wartel bij de koppeling staan en de kabel gaat langzaam roesten totdat hij vastzit.
Haal de kabel los en probeer hem met olie weer gangbaar te maken. Vaak een hele klus omdat die binnenkabel meestal moervast in de buitenkabel zit.
Regelmatig loshalen en smeren voorkomt dit probleem en je houdt er een soepele koppelingshandle aan over.
Oene
Koppeling blijft hangen.. / asfalttocht Sauerland
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi BB,BIG BEK schreef: ..... Zie ernaar uit om jullie een keer te ontmoeten (dan vrees ik wel dat ik zal wachten op een asfalttocht )
Je kan natuurlijk ook zelf het initiatief nemen om iets te organiseren op het asfalt als je een bijeenkomst wilt van drbigrijders (en aanverwante artikelen)
De drbigclub heeft namelijk geen bestuur wat alles voor kauwt.
De ritten / bijeenkomsten / cursussen komen vanuit de leden zelf en na het kiezen van een datum kun je de gegevens doorgeven aan Oene die het in de agenda plaatst op de site.
Voor een asfaltrit bij jou in de buurt zijn er websites genoeg waar je er 1 van kan lenen. Vervolgens ga je bij het startpunt op zoek naar een restaurantje waar je even met de eigenaren gaat kletsen of ze een aantal malloten met motoren aan kunnen zo vroeg op de ochtend en je prikt meteen een datum.
Waar moeten we ongeveer zijn ?
LEO
On road motortochten zijn er volop te vinden op Internet. De route moet dus geen bezwaar zijn.
Daarnaast kent elke motorrijder alle mooie weggetjes in zijn eigen omgeving. Je kan dus ook gewoon ons een keer uitnodigen en als gids in je eigen omgeving ons rondleiden.
We horen het wel!
=========
Oene
Daarnaast kent elke motorrijder alle mooie weggetjes in zijn eigen omgeving. Je kan dus ook gewoon ons een keer uitnodigen en als gids in je eigen omgeving ons rondleiden.
We horen het wel!
=========
Oene
Als het niet op 19 - 20 juni 2004 is (noord zuid route) heb ik zeker interesse als......... ex drbig rijders ook mee mogen.......BIG BEK schreef:.... Interesse als ik in het voorjaar een tochtje die kant op organiseer........
LEO