Strandcross in Vlissingen

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
erwindob

Plaatjes van de strandcross in Vlissingen op http://erwindob.net

Ik heb helaas maar 1 manche gehaald, dit omdat politie en wedstrijdlijding het nodig vonden mij te diskwalificeren wegens het op de motor omhoog naar de start rijden. (samen met vele anderen die dat zonder problemen hebben kunnen doen) :-((

groetjes

Rwin
huskie

leuke foto's zag er gaaf uit.
Jammer van die agentjes. :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

Idd leuke foto's. Lijkt me wel een keer leuk om er aan mee te doen (maar dan liever met een 250/450 ipv mijn 125je ).
Dare Devillin

In Nederland lekker (legaal) over het strand crossen! Leuk dat je die foto's hebt neergezet. Volgens mij is dit een geschikt evenement voor 620 Adventures. Heb je die ook gezien die dag?
Groetjes Daphne
erwindob

@Dare Devillin

Volgens mij is elke kg die je meeneemt er 1 teveel. Ik kan een Adventure niet echt aanraden op het strand. De meesten rijden met een KTM EXC of SX, soortgelijke Huskies, WRen enzovoorts.
Maar erg leuk is het wel, ook met een XRetje.

groetjes

Rwin
Rudy
Contacteer:

erwindob schreef:@Dare Devillin

Volgens mij is elke kg die je meeneemt er 1 teveel. Ik kan een Adventure niet echt aanraden op het strand. De meesten rijden met een KTM EXC of SX, soortgelijke Huskies, WRen enzovoorts.
Maar erg leuk is het wel, ook met een XRetje.

groetjes

Rwin
xr lijkt me zelfs aan de zware kant , denk dat een cr500 ook wel leuk is :lol:
Kees

Rudy,

125 gaat ook prima hoor !

Meedoen volgend jaar ?

Ik regel wel een overnachtingsadres zodat je uitgerust s´morgens kunt starten :wink:
Guillaume

Ben er zelf ook geweest. Mooie foto's inderdaad. Was een mooi dagje maar ik reed zelf niet mee, volgend jaar wel denk ik als ik een nieuwere motor heb.

/edit

Lachuh, die kerel met dat witte busje die naast jullie stond met die KTM 380, daar ga ik altijd mee crossen :)

Ik heb ook nog naar jullie motoren zitten kijken btw :)
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
Plaats reactie