.
Moderator: ghulst
-
En heb je wat tracks gekregen? Ik zoek deze namelijk ook.
Al is het in Noorwegen niet moeilijk een offroad pad te vinden..... Denk dat 50% gravel is??
Al is het in Noorwegen niet moeilijk een offroad pad te vinden..... Denk dat 50% gravel is??
ben er eens met de fiets geweest in januari, dan is alles offroad
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
hoe cool is dat!!!
Op Mageroja ( of hoe heet ´t ? ) wil je denkelijk niet offroad. Op weg erheen heb je twee mogelijkheden. Of je volgt een beetje de kust of je gaat door het binnenland. Hoe je ook rijd is het erg langdurig om zoveel mogelijk offroad te gaan. Als ik jou was zou ik kontakt zoeken met locals en zo enkele stukken eruit pikken wat echt de moeite zijn. Suc6!
Op Mageroja ( of hoe heet ´t ? ) wil je denkelijk niet offroad. Op weg erheen heb je twee mogelijkheden. Of je volgt een beetje de kust of je gaat door het binnenland. Hoe je ook rijd is het erg langdurig om zoveel mogelijk offroad te gaan. Als ik jou was zou ik kontakt zoeken met locals en zo enkele stukken eruit pikken wat echt de moeite zijn. Suc6!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Site Admin
- Contacteer:
http://www.otc-mc.org/eng/Bukkerittet
Deze rit heb ik in 2003(?) gereden, samen met Erwin Dobbelaar.
Allemaal 'grussvegen' in midden-Noorwegen.
Wellicht kunnen ze je daar verder helpen.
Noordkaap heb ik een keer in de winter gedaan (met 4x4)
Deze rit heb ik in 2003(?) gereden, samen met Erwin Dobbelaar.
Allemaal 'grussvegen' in midden-Noorwegen.
Wellicht kunnen ze je daar verder helpen.
Noordkaap heb ik een keer in de winter gedaan (met 4x4)
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.