te koop garmin navigatie gpsmap 60csx!!!!! verkocht!!!!!!
Moderator: ghulst
te koop garmin navigatie met topo kaarten en city navigator europa.Op 2gb kaartje.200 euro los en 250 euro incl tourateg aluminium houder.
Laatst gewijzigd door wheely34 op ma nov 22, 2010 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
mag ik vragen waarom je hem wegdoet? Kan je hier ook routes op laden in de buurt hierzo (NB)? Zo ja, heb je die routes er ook bij?
Dit weekend meegereden met een trippy, dat werkte wel goed maar traag en ik vond het een vrij groot ding. Dit ding beter?
Dit weekend meegereden met een trippy, dat werkte wel goed maar traag en ik vond het een vrij groot ding. Dit ding beter?
KTM 300 EXC a world of joy
Ken de routes hier in de buurt dus vandaar niet meer nodig.De routes staan inderdaad op de sd kaart Van een trippy weet ik niets dus kan niet zeggen of dit beter of slechter is.
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
Das klare taal
Nou ik wil hem wel overnemen van je als je er nog wat tekst en uitleg bij wil geven
Maar lokale routes van noord brabant heb je wel of niet? en is dat rechtuit zandpaden rijden of het betere knippen en zwaardere endurowerk? het laatste heeft de voorkeur namelijk.
we zouden buren kunnen zijn... dus als je wat gegevens doet dan kan ik je contacteren, kan zo even komen kijken
Nou ik wil hem wel overnemen van je als je er nog wat tekst en uitleg bij wil geven
Maar lokale routes van noord brabant heb je wel of niet? en is dat rechtuit zandpaden rijden of het betere knippen en zwaardere endurowerk? het laatste heeft de voorkeur namelijk.
we zouden buren kunnen zijn... dus als je wat gegevens doet dan kan ik je contacteren, kan zo even komen kijken
ai das jammer, dan zal ik aan nieuwe moeten waar kan je die houder bestellen? kan je een adres adviseren?
en kan je me aan die routes helpen aub?
en kan je me aan die routes helpen aub?
jij rijdt voortaan zonder of over op een ander systeem? dat van die routes is jammer zeg...