Lijkt me handig en licht. Die linkerversie met het rode achterlicht heb ik al eens gehad, was geen succes ivm vele bekeuringen.
Moderator: ghulst
Vele bekeuringen? Waar rij jij en hoe gedraag je jezelf dat je daar vele bekeuringen voor ontvangt? In meer dan 5 jaar nog nooit een bekeuring gehad en ik rij toch echt niet netjes en ook niet alleen op plekjes waar het strikt gezien mag.Noppy schreef:Lijkt me handig en licht. Die linkerversie met het rode achterlicht heb ik al eens gehad, was geen succes ivm vele bekeuringen.
Totaal 3, allemaal met mijn DRZske.speedphreax schreef:Vele bekeuringen? Waar rij jij en hoe gedraag je jezelf dat je daar vele bekeuringen voor ontvangt? In meer dan 5 jaar nog nooit een bekeuring gehad en ik rij toch echt niet netjes en ook niet alleen op plekjes waar het strikt gezien mag.Noppy schreef:Lijkt me handig en licht. Die linkerversie met het rode achterlicht heb ik al eens gehad, was geen succes ivm vele bekeuringen.
Zekers... Quanta costa?Rolando schreef:Is in ieder geval wel goedgekeurd voor de weg.
Heb er inmiddels 4 van geleverd. Zien er mooi uit.,
Tip 1 : De lussen bij stoplichten in Brabant reageren niet op motorrijders, gewoon doorrijden dus.Noppy schreef:Je kent het wel, staat voor een verkeerslicht, nog schoon.
Wij ook, maar precies van mijn huis naar de verzamelplaats staat een stoplicht met lus (die dus niet werkt) en een flitspaal.Sjokske schreef:Kwitnie, ben met de motor nog nooit geflitst (met de auto wel zo nu en dan), wij doen gemiddeld zo'n 95% onverhard en daar heb ik ze (gelukkig) nog niet zien staan.