Beste noppen mannen,
Ik heb deze DT, jongens een toppertje nu is het zo dat de diode en de gelijkrichter niet meer werken. Ik heb hem opgevoerd, wat zal die doen 10000 toertjes. De Voltmeter gaat naar de 20 volt wisselspanning. Het is een 6 volt systeem. Ik heb een accuutje erin en nu moet ik een regelaartje hebben die die accu kan bijladen met gelijkstroom 6 tot 8 volt zoiets. Er zit een punten ontsteking in, gewoon normaal oud Wie weet de truc?? of heeft hier misschien ervaring mee??
In principe heb ik nu de bedrading vernieuwd en alles op de accu gezet, werkt prima maar nu nog de accu normaal bijladen.
Ik hoor het graag.
mvg Huib
DT 250 Yamaha 1980 electric vraag
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 92
- Lid geworden op: vr mei 25, 2007 13:42
- Locatie: kleit
eens zoeken achter diode platen of gelijkrichter van 6V Honda DAX of andere 6V brommer, moto?
of andere spoel en alles ombouwen naar 12V
zo een oer DT is wel machtig
of andere spoel en alles ombouwen naar 12V
zo een oer DT is wel machtig
droom van oude GS 2klepper
Zou ik die niet opblazen met dit vermogen??
Hoe zit het eigenlijk met die spanningsregelaars, kunnen die onbeperkt belast worden of tot?? 50cctje is wel wat anders dan 250 cc. Ik ben er nog steeds niet uit. groet huib
Hoe zit het eigenlijk met die spanningsregelaars, kunnen die onbeperkt belast worden of tot?? 50cctje is wel wat anders dan 250 cc. Ik ben er nog steeds niet uit. groet huib
DT 250 MX uit de jaren 80
DT50 heeft koplampje van 35 watt , achterlicht 21/5 knippers 21 w
DT250 zal in dezelfde richting zitten. Het vermogen van de motor staat los van de spanning
DT250 zal in dezelfde richting zitten. Het vermogen van de motor staat los van de spanning
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250