verkeerde forum

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
verkeerde forum
Nieuwprijs is allang niet meer relevant, daarvoor worden ze al veel te lang niet meer (zo) gemaakt en komt men daar langzaam maar zeker achter, dat zie je terug in de waarde.CrazyWezel schreef:het gaat er meer om wat ze hebben gekost nieuw, hoe oud ze nu zijn, en wat sommige mensen er als vraagprijs tegen aan gooien..
Mwoah, biermerk ongebonden? Als er iets anders dan Grolsch of HJ in de koelkast staat komt de hele club in opstandmueslimonster schreef: @LEO: Dondor en MSG zijn twee studentenmotorverenigingen uit Enschede en Nijmegen, fiets- en biermerk ongebonden, brakke fietsen, weekendjes weg, borrels, je kent 't wel. Ik zal eens voorstellen om hoofdstukken op te richten. BIG Chapter ofzo.
Jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom bij ons. Bijvoorbeeld komende dinsdag. Foute 90's party. Oftewel happy hardcore (en smurfenhouse) en gratisch bier.mueslimonster schreef:Kom eens gezellig pilsen, zou ik zeggen.. En de brakke fietsen zetten we natuurlijk niet in de garage, we zouden nogal gek zijn...
dank u zeer,zappa.suzuki schreef:passen, voor en achter
Wielen en zadel van een SR43A (type enkele zijdemper), passen die in/op een SR43B (type dubbeldemper)?????
(wielmaten zijn gelijk, maar tandwiel/remschijven/wielbreedte-maten enzo ook?)
En dat zadel??? (zie in elk geval pieletjes (soort vastschroefplaatje)onder de A uitvoering die ik niet onder m'n B uitv. heb?????)
Kan ze vanmiddag vlakbij ophalen dus snel antwoord zou mooi zijn!!