Hallo,
Hier een klein vraagje! Zaterdag heb ik met motor en al gezwommen en zat er dus veel zand in de gashendel waardoor deze bleef hangen.
Nu heb ik alles er af gehaald en schoongemaakt, maar nu wil ik het weer monteren alleen vroeg ik me af of er iets vet tussen de gashendel en het stuur moest?
MVG,
Thijs
gashendel
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
misschien wel even wat olie in de kabel druppelen tegen evt roest door je zwemles..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
- de crossgoeroe
Wel lekker gezwommen dan?
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
-
Even een paar baantjes getrokken?? haha
Weet niet of je motor helemaal onder geweest is, maar
hou je olie dan wel ff in de gaten. Is het grijs ververs
het dan een keer xtra.
Weet niet of je motor helemaal onder geweest is, maar
hou je olie dan wel ff in de gaten. Is het grijs ververs
het dan een keer xtra.
Nou het ging als volgt.
Laatst kwam ik erachter dat ze bij ons in de buurt allemaal pijpleidingen aan het aanleggen waren van delden tot ongeveer borne dwars door twickel. Ik dacht op zaterdag laat ik die maar eens van dichtbij bekijken. Zo gedacht zo gedaan.
Het had alleen erg hard geregend vorige week en er waren veel diepe grote plassen, maar dat was tot nu toe nog geen issue. Totdat ik aan de linkerkant een mooi zandpand met heuvels zag. Een grote plas moest ik alleen oversteken. Helaas was deze minstens 50 cm diep en bleef mijn voorwiel dus in de bodem haken waardoor ik er rechts vanaf viel. Ik in het water en de motor redelijk op mij. Ik ervoor zorgen dat de luchtfilter box niet vol zou gaan lopen. Dat waren echt de zwaarste 15 min van me leven. Dikke blubberige bodem en veel water, til dan maar eens een 120 kg motor uit de water waarin je wordt vastgezogen:P
Maar ik heb dus geluk gehad. Thuis alles nagekeken maar de motor zat schuin in het water met het voorwiel naar voor dus heeft geen water binnengekregen! Tenzij het al via je blok kan?
Laatst kwam ik erachter dat ze bij ons in de buurt allemaal pijpleidingen aan het aanleggen waren van delden tot ongeveer borne dwars door twickel. Ik dacht op zaterdag laat ik die maar eens van dichtbij bekijken. Zo gedacht zo gedaan.
Het had alleen erg hard geregend vorige week en er waren veel diepe grote plassen, maar dat was tot nu toe nog geen issue. Totdat ik aan de linkerkant een mooi zandpand met heuvels zag. Een grote plas moest ik alleen oversteken. Helaas was deze minstens 50 cm diep en bleef mijn voorwiel dus in de bodem haken waardoor ik er rechts vanaf viel. Ik in het water en de motor redelijk op mij. Ik ervoor zorgen dat de luchtfilter box niet vol zou gaan lopen. Dat waren echt de zwaarste 15 min van me leven. Dikke blubberige bodem en veel water, til dan maar eens een 120 kg motor uit de water waarin je wordt vastgezogen:P
Maar ik heb dus geluk gehad. Thuis alles nagekeken maar de motor zat schuin in het water met het voorwiel naar voor dus heeft geen water binnengekregen! Tenzij het al via je blok kan?
Husqvarna WR250 '05
-
Yep ,dat kan dus wel(zelf ondervonden met m'n tt350 )
Via het carter ontluchtingslang
Via het carter ontluchtingslang
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
Maar die loopt toch van ergens bovenop je blok met een slang naar onder? Dan zou je motor compleet ondersteboven moeten liggen (wat heel goed kan natuurlijk ), of je slangetje zou helemaal verkeerd moeten zitten..
Als je motorolie nog mooi zwart is en geen witte meuk bevat zou het goed moeten zijn..
Als je motorolie nog mooi zwart is en geen witte meuk bevat zou het goed moeten zijn..
toch leuk om te zien, het is net alsof hij de motor van de aanhanger heeft gehaald (nu wil dat klereding verdomme weer niet starten!!), en zo te water heeft gesmeten.Donnie schreef:Noppy schreef:Het gebeurt sneller dan je denkt
het achterwiel is nog schoon.
en de welbekende bullebak kreeg m op z'n kop....
-
- Contacteer:
briljante foto!
volgens mij gewoon een 125 of 250sx?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Ik ken de foto. Het is de machine van een wedstrijdjongen, en degene op de foto is de monteur die er een proefrit mee maakte naast de pits en controle verloor..CrazyWezel schreef:briljante foto!
-
In Heerde met de motor van Marco Langenbach, toch?folie schreef:Ik ken de foto. Het is de machine van een wedstrijdjongen, en degene op de foto is de monteur die er een proefrit mee maakte naast de pits en controle verloor..CrazyWezel schreef:briljante foto!
Loch Ness??
-
@Donnie,
Ik zou toch als ik het niet vertrouwde iig de olie
even verversen. Zijn de kosten ook niet, zou jammer
zijn dat je daarom later problemen krijgt.
Succes dr mee.
Ik zou toch als ik het niet vertrouwde iig de olie
even verversen. Zijn de kosten ook niet, zou jammer
zijn dat je daarom later problemen krijgt.
Succes dr mee.
-
Denk dat ik voorlopig toch maar m'n eigen onderhoud blijf doen.....folie schreef:Ik ken de foto. Het is de machine van een wedstrijdjongen, en degene op de foto is de monteur die er een proefrit mee maakte naast de pits en controle verloor..CrazyWezel schreef:briljante foto!
EXC300