07/11/2010 OTR Markelo

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Boerr

Ik ben niet van de organisatie, maar ik zag hem er nog niet tussen staan! Wie o wie gaat hier allemaal heen? Ik rij hem voor het eerst, wat is dit voor een rit? In mijn omgeving hoor ik over veel variatie.

Info: http://www.motorcrossmarkelo.nl/index_main.php?id=50

De weersvoorspelling lijkt -voor zover mogelijk- redelijk voor het weekend, maar als het tot die tijd doorregent zal het wel ploeteren worden :lol:
wr450f'05

Als het zo doorregent dan word het extreem zwaar volgens mij.

Ruurlo was de tweede ronde al behoorlijk pittig, dus ik denk dat ik hem maar eens oversla.
CRF450X '08
crfrik

De weersvoorspelling lijkt -voor zover mogelijk- redelijk voor het weekend, maar als het tot die tijd doorregent zal het wel ploeteren worden Lachen/Laughing
Als je op weer.nl markelo invult zie je dat er zaterdag met een kans van 98% 25mm regen valt :shock:
Boerr

Ik ben daar nooit zo van, ik krijg globaal op knmi.nl.. Die is inmiddels ook al wat bijgesteld op 90% voor zaterdag en 40/40 op zondag hehe
kriscros

Als je als belg wil deelnemen waar moet je dan op letten?
Is bv een ac10 band toegelaten of moet het fim zijn? Is claxon en remlicht en dergelijke dingen verplicht? Alle tips welkom
erwindob

Elke weggoedgekeurde (DOT) band is ok, hoeft geen FIM keur te hebben.
Verder wordt steekproefgewijs (wel bij iedereen maar elke keer wat anders) gecontroleerd op verlichting, wiellagers, steppies die terug moeten veren, remmen, electrische toeter volgens mij ook (bij enduro zeker, offroad mag misschien een knijptoeter ook nog).

Eventuele startnummers afplakken (ik heb ook al is de 100 van de 100 jaar Huskie af moeten plakken) en bijpassende motorpapieren meenemen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
schildertje
Contacteer:

:shock: eerst zaterdag een grasbaan race.... dan zien we wel of het heel blijft en de energie er is om zondag weer in de drek te spelen :twisted:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
Bartuz

gaat het zondag nog door??
Niet normaal wat een water hier naar beneden valt.
exc 380

schildertje schreef::shock: eerst zaterdag een grasbaan race.... dan zien we wel of het heel blijft en de energie er is om zondag weer in de drek te spelen :twisted:
De prijsuitreiking gaat in ieder geval door. :D
KTM_Wimpie

Kom kom kom mannen, het lijkt wel een wijven sport zo.
Waar is die goeie oude tij dat er nog bikkels in het veld rondreden?
Beetje regen, daar smelt je niet van en als je een beetje doorrijdt dan valt het met de regen ook wel vaak mee. Het enige zwaar je dan nat wordt is op die velden en verbindings-stukken.

En wat is er nou mooier dan een beetje modder? Lekker ploeteren in modder. Markelo heeft dacht ik wel veel verbindingsstukken dus een jas is aan te raden.

Ik heb net een nieuwe demper gekocht (94db van LeoVinci) dus als iemand mij fluisterstil voorbij ziet gaan, gewoon zwaaien zou ik zeggen.
KTM en/of HONDA
MotorOllie
Contacteer:

De rit is afgelast... http://www.motorcrossmarkelo.nl/index_main.php?id=50

30mm gevallen alleen gister al... :(
KTM-Schuimpie

Beter aflassen als tot je zadel door de bagger...

Jammer, had er wel zin in..
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Plaats reactie