werkgever vind mijn hobby niet leuk meer

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

nielscr500
Berichten: 83
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 14:02
Locatie: Twente

De cross sport komt niet eens voor in de top 20 van blessure gevoelige sporten waardoor ziekteverzuim ontstaat.

Zoek maar eens op google... :)

Voetbal nummer 1, zaalsporten scoren ook goed, evenals paardensport en fitness.
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
vanisher
Berichten: 76
Lid geworden op: di aug 04, 2009 18:36

TSja, wie werkt er dan ook met gebroken vingers, enkels, verdraaide knieeen etc... dan doen toch alleen crossers :D
RvD
Berichten: 213
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 19:58

Gebroken been, pols (paar dagen lig je er dan wel uit natuurlijk).

Maar ligt er natuurlijk heel erg veel aan wat voor werk je doet (muis met links bedienen valt in het begin niet mee en de koppeling intrappen met een 'verse' titanium pen in je been valt ook niet mee trouwens).

Sommige blijven al thuis met een verkoudheid.
KTM 250 EXC, 250 SX
mx jake
Berichten: 223
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 13:06

nielscr500 schreef:De cross sport komt niet eens voor in de top 20 van blessure gevoelige sporten waardoor ziekteverzuim ontstaat.

Zoek maar eens op google... :)

Voetbal nummer 1, zaalsporten scoren ook goed, evenals paardensport en fitness.
dat zal er alles mee te maken hebben, dat er veel meer voetballers zijn dan crossers
never drive faster then your angel can fly
jofa
Berichten: 178
Lid geworden op: za aug 16, 2003 16:17
Locatie: Berghem (NB)
Contacteer:

ik heb ook eens na een lelijke val (bultje, sprong, motor voorover, mond vol zand en motor belande op mijn rug - gevolg, weekje thuis) de vraag/verzoek van mijn toenmalige werkgever gehad of ik niet beter kon stoppen met mijn hobby omdat zij van mening waren dat ik in mijn privéleven rekening moet houden met mijn werk en dat "risicovolle" hobby's niet gewenst waren. ik heb meteen de wedervraag gesteld of ik dan niet beter meteen de bedrijfsauto daar kon achter laten omdat ik voor hem veel km's op de weg zat met alle risico's van dien, en de enduro inruilen voor een lidmaatschap bij de lokale voetbalclub omdat de daarbij voorkomende blessures maatschappelijk meer geaccepteerd zijn..
nooit meer iets van gehoord.
klomp

vanisher schreef:TSja, wie werkt er dan ook met gebroken vingers, enkels, verdraaide knieeen etc... dan doen toch alleen crossers :D
Als bij ons een collega komt werken met gebroken ledematen, wordt ie niet meer voor vol aangezien.
Plaats reactie