Dan wordt het wel een 250exc Henkie119 anders mag je niet meedoen..
Maargoed, was een superrit! Had maar tijd voor 1 ronde dus alle energie erin gestoken, pfoe wat een monsterroute (Ookal ken ik het gebied, ik woon er haha)
Zag inderdaad meerdere keren een prof. fotograaf staan bij een aantal springbulten op het oefenterrein, bij Gejephoto sta ik er iig weer 'ns niet op grrr
2-3 oktober, ONK Enduro en offroadrit Havelte
Moderator: ghulst
Ik ben nu een video aan het bakken van een half uur van de enduro van afgelopen zaterdag.
Iedereen die mij ingehaald heeft staat er op (en dat waren er best veel).
Hoop dat hij vannacht te zien is op Vimeo. Youtube vond hem te lang en heeft 'm geweigerd.
Iedereen die mij ingehaald heeft staat er op (en dat waren er best veel).
Hoop dat hij vannacht te zien is op Vimeo. Youtube vond hem te lang en heeft 'm geweigerd.
Paar foto'tjes van de offroad Havelte
verstand op nul en nadenken
He noppy mooi beelden echt geweldig.Maar had nog een vraagje had je bij tc1 geen tijd over of heb je er wat uit geknipt wij hadden hier namelijk 20 min over.En heb je deel 2 ook nog dat was het mooiste stukje van de route.Maar nogmaals schitterende beelden.
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
Dank je! Ja, ik had ook wat tijd over maar had ook gehoord dat het volgende stuk krap zou worden. Ik had niemand meer over in mijn minuut en het belangrijkste vind ik dat ik niet tussen de inters zou rijden. Daarom gewoon non-stop 2 rondes doorgereden. Alleen getankt bij start.
Helaas is de camera na 1 uur uitgegaan wegens stroomtekort. Op het geheugenkaartje was nog zat plek. Zou 2 uur moeten kunnen.
Helaas is de camera na 1 uur uitgegaan wegens stroomtekort. Op het geheugenkaartje was nog zat plek. Zou 2 uur moeten kunnen.
Laatst gewijzigd door Noppy op do okt 07, 2010 03:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Echt een topzondag gehad . Dank aan de organisatie die het allemaal weer mogelijk maakte. Dank aan de Stichting Codegroen, die er een heleboel energie insteekt om ons in de verre toekomst ook nog te laten rijden. Bij de Hart van Brabantrit van Ad Ketelaars klokte ik nog 2 dB te veel (wel deel mogen nemen). Nu had ik de originele pijp gemonteerd.
he noppy, zag ik dat goed en had je nummer 903? ik had 904 maar was helaas door het langzame keuren en inschrijven en oeps mijn bus stond aan de weg ver weg te laat voor de start om 10:06. daarna starte ik mijn motor in het rennerskwartier en was direct gediskwalificeert. stom maar ging het me ook niet om. ben denk ik om 10:11 gestart.
leuk om de rit terug te zien.
leuk om de rit terug te zien.
-
Huh? hoe dat zo?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Nee. dat op zich niet.huskie schreef:Verboden om een knwv enduro op youtube te zetten
Maar dat jij gelijk al helemaal in het begin (01:22) meteen weer met die
.......e kop van je in beeld liep, daar hebben ze bij YouTube nou
echt helemaal genoeg van.!
EXC300
-
Dat is een grap neem ik aan?Noppy schreef:
Heb inmiddels een startverbod binnengekregen per post van de KNMV; ik mag niet meer starten
EXC300
frank das een grapje neem ik aan?
Ze kunnen je niet verbieden volgens mij want het is openbare weg en openbare ruimte daar mag jij volgens mij filmen wat jij wilt, misschien dat een militair terrein anders is maar dan moet dat ergens angegeven zijn.
Ze kunnen je niet verbieden volgens mij want het is openbare weg en openbare ruimte daar mag jij volgens mij filmen wat jij wilt, misschien dat een militair terrein anders is maar dan moet dat ergens angegeven zijn.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
dat lijkt al een beetje op wat ik bedoelde met de KNMV en het "promoten" van de motorsport in NL.....
maar waarom nou? Huskie heeft het over een filmpje op youtube, maar van jou zie ik niks.
maar waarom nou? Huskie heeft het over een filmpje op youtube, maar van jou zie ik niks.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Het is een uitsluiting op medische basis; de KNMV-arts heeft gekeken naar mijn sleutelbeen en constateerde geen pianotoets / tossy. Toch was dit een reden voor uitsluiting voor het volgende evenement, tenzij ik via een geneesheer kan aantonen dat ik zo snel weer genezen ben.
Echt iets uit de wedstrijdsport dus, maar waarschijnlijk waren ze vergeten dat ik met daglicentie reed.
Ik vond het briefje wel zeer vermakelijk want het begint met een afwijzing, een heleboel bla bla en aan het einde beterschap.
Snel herstellen dus en terug naar die mooie blonde jonge verleidelijke arts van de St. Maartenskliniek voor een herkeuring...
Echt iets uit de wedstrijdsport dus, maar waarschijnlijk waren ze vergeten dat ik met daglicentie reed.
Ik vond het briefje wel zeer vermakelijk want het begint met een afwijzing, een heleboel bla bla en aan het einde beterschap.
Snel herstellen dus en terug naar die mooie blonde jonge verleidelijke arts van de St. Maartenskliniek voor een herkeuring...
Ah zo.
Dan valt het wel weer mee.
Goeie reden om niet naar de EHBO bij de enduro te gaan als het niet per se hoeft dus. Scheelt weer 80 euro herkeuring.
O nee, je schrijft uitsluiting voor het volgende evenement. Dan mag je over (inmiddels) 2 weken zowieso weer aan de start verschijnen.
Hoef je ook niet langs die blonde schone...
Dan valt het wel weer mee.
Goeie reden om niet naar de EHBO bij de enduro te gaan als het niet per se hoeft dus. Scheelt weer 80 euro herkeuring.
O nee, je schrijft uitsluiting voor het volgende evenement. Dan mag je over (inmiddels) 2 weken zowieso weer aan de start verschijnen.
Hoef je ook niet langs die blonde schone...
#777 - Mijn fotoboekenplank