nu gaat het mij vooral om de voorberijding van mijn motor op een enduro wedstrijd.
- ten eerste moet ik het licht nog aansluiten, er zit een wekende lichtspoel op maar de bekabeling is geheel eraf geknipt

- zijn knipperlichten verplicht, ik had namelijk pas een link gevonden met kniperlichten die in een handkapje ingebouwt waren, alleen zonde als je er op valt en ze breken af natuurlijk.
- is een claxon verplicht?
dit is eigelijk allemaal electrische vragen, dit omdat de vorige eigenaar het nodig vond om alles af te knippen

ook is mijn vraag aan een mede 2 takt rijder, hoe jullie de benzine mengen? hebben jullie gewoon een los flesje olie aan de motor/ in je tas zitten met maatstreepjes op?
- is een off roadrit rond te komen zonder de tank leeg te rijden? er zit namelijk maar een crosstankje op.
- de bandenkeuze: ik heb een 19'' achtervelg erop zitten, volgens de vorige eigenaar was de orginele velg kapot gegaan en heeft hij een crossvelg gekocht. zijn er een beetje redelijke banden op de markt die een dot+ FIM keuring hebben? of ben ik genodzaak om een 18'' velg te gaan zoeken?
ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.
mvg erwin