http://www.youtube.com/watch?v=VTwv9AgRzWw
Verslag volgt nog..
Spanje
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
samenvatting van afgelopen week;
zaterdagavond bus laden met 3 enduro's
zondag, 5.05 uur vertrek naar Lloret, aankomst 18.15 op uitgestorven camping
maandag, de bossen in met de brommers
dinsdag, 1 lichtgewonde bij ketting draaien, dus met 2 man de bossen in.
woensdag, over mijn favorite weg naar andere plaats gereden en vandaar door de bossen terug
donderdag, wegbanden eronder en een goede tijd neergezet en nog wat andere wegen onveilig gemaakt
vrijdag, knieën willen niet meer, dus dagje alleen lloret in. Jammer genoeg net de enige regendag, dus weinig tieten kijken
zaterdag, knieén nog steeds verrot, maar frans kan ook niet meer, Dus samen met frans tieten kijken en kadootjes kopen voor kids. Sávonds pup in en straalbezopen rond 3.30 uur maffen.
zondag, 7.00 uur op. 9.00 uur vertrek en 23.55 uur thuis. Was nog wel wat dronken de eerste km's
zaterdagavond bus laden met 3 enduro's
zondag, 5.05 uur vertrek naar Lloret, aankomst 18.15 op uitgestorven camping
maandag, de bossen in met de brommers
dinsdag, 1 lichtgewonde bij ketting draaien, dus met 2 man de bossen in.
woensdag, over mijn favorite weg naar andere plaats gereden en vandaar door de bossen terug
donderdag, wegbanden eronder en een goede tijd neergezet en nog wat andere wegen onveilig gemaakt
vrijdag, knieën willen niet meer, dus dagje alleen lloret in. Jammer genoeg net de enige regendag, dus weinig tieten kijken
zaterdag, knieén nog steeds verrot, maar frans kan ook niet meer, Dus samen met frans tieten kijken en kadootjes kopen voor kids. Sávonds pup in en straalbezopen rond 3.30 uur maffen.
zondag, 7.00 uur op. 9.00 uur vertrek en 23.55 uur thuis. Was nog wel wat dronken de eerste km's
Ha Zappa, mooie beelden! Je reservestator heeft een mooie trip achter de rug door Frankrijk, Zwitserland, Italie etc....eigenlijk overal waar de weg een beetje slingerde. Gelukkig kon ie mooi in de tas blijven, want m'n BIG heeft het uitstekend gedaan, ondanks (succesvolle) pogingen om een ZX-9R en een andere BIG voor te blijven over de passen. Ik zal em van het weekend es op de post gooien.
-
Ook een mooie vakantie gehad dus!
Goed te horen dat je hem niet nodig had
Tijdens deze 6 dagen een koppelingskabel vervangen en een zekering, remhendel gebroken en de zijstandaard.
Heb van de mooiste klimmen geen foto's.. stoppen was daar niet slim
520m dalen en klimmen via een smal kronkel rotspad met diepe geulen enzo
2 van de 6 dagen alleen gereden, zoeken naar doorgangen naar het volgende gebied kwam ik soms vast te staan op plekken die zo smal waren dat ik alleen kon keren door de KTM te keren op de zijstandaard
Hier nog een filmpje, volgen mischien nog meer
http://www.youtube.com/watch?v=avc804qtmRo
Er komen ook nog filmpjes van een kustweg langs de heuvels.. nog nooit zo lekker gestuurd.. zo veel korte bochten
55km en bijna niet in de 4e komen heb op die 55km 4mm van m'n noppen achterband gesleten
Goed te horen dat je hem niet nodig had
Tijdens deze 6 dagen een koppelingskabel vervangen en een zekering, remhendel gebroken en de zijstandaard.
Heb van de mooiste klimmen geen foto's.. stoppen was daar niet slim
520m dalen en klimmen via een smal kronkel rotspad met diepe geulen enzo
2 van de 6 dagen alleen gereden, zoeken naar doorgangen naar het volgende gebied kwam ik soms vast te staan op plekken die zo smal waren dat ik alleen kon keren door de KTM te keren op de zijstandaard
Hier nog een filmpje, volgen mischien nog meer
http://www.youtube.com/watch?v=avc804qtmRo
Er komen ook nog filmpjes van een kustweg langs de heuvels.. nog nooit zo lekker gestuurd.. zo veel korte bochten
55km en bijna niet in de 4e komen heb op die 55km 4mm van m'n noppen achterband gesleten
Die kustweg die ken ik. Heb ik met de auto een paar keer gereden, totdat de passagiers kotstend uit de ramen hingen...
OJ
OJ
-
dat geloof ik als je daar een beetje door gast
o ja,
Donderdag alleen gereden, 106km met veel zoeken naar doorgannen, soms na 400m dalen er achter komen dat ik terug moest, blij met de rotsen, 2 x alleen kunnen draaien op de zijstandaard om terug omhoog te komen.
Vrijdag weer met Frans op pad, regen maar dat gaf op de gravel alleen meer grip, ook de rots klimmen nat gingen verbazend goed.
Frans ging als een dolle met de 12 liter tank die we op z'n Adventure hadden gezet ipv van de 29L.
maar ging net 100m voor we weer het asfalt opgingen naar de camping droog in de tank.. net tijdens de ergste stort bui.. van mijn tank benzine afgetapt.
zaterdag weer alleen op pad, de nu bekende padden lekker af gegast, nieuwe onderzocht en een klim genomen die ik niet had genomen als ik had geweten wat met te wachten stond na die bocht.. en die er na ook
wezen stappen tot 5 uur, na wat romantisch kussen met een poolse op het strand terug gezwalkt naar de camping en werd 2 uur later waker voor vertrek..
zag maandagavond dat de ketting van Frans gaar was, miste 2 rollers, dinsdagdagmorgen motorzaak gezocht, ketting besteld en met Zot op pad..
woensdagmorgen ketting gemonteerd en 'savonds een remhendel besteld voor mij die was gebroken na een val...
Donderdagavond hendel opgehaald en voor vrijdagmorgen afspraak gemaakt voor de reparatie van de gebroken zijstaandaard van Frans.. die nacht brak de mijne ook
dit alles bij een kleine spaanse monteur met ADHD die geen engels sprak
Die werd dus een beetje gek van ons
wou vrijdag na de rit ff langs wippen om te zeggen dat er nu niks kapot was maar het regende te hard en was te nat
Was en top week, vooral die blikken van de andere camping gasten toen die 3 noppen brommers uit de bus kwamen waren mooi
o ja,
Donderdag alleen gereden, 106km met veel zoeken naar doorgannen, soms na 400m dalen er achter komen dat ik terug moest, blij met de rotsen, 2 x alleen kunnen draaien op de zijstandaard om terug omhoog te komen.
Vrijdag weer met Frans op pad, regen maar dat gaf op de gravel alleen meer grip, ook de rots klimmen nat gingen verbazend goed.
Frans ging als een dolle met de 12 liter tank die we op z'n Adventure hadden gezet ipv van de 29L.
maar ging net 100m voor we weer het asfalt opgingen naar de camping droog in de tank.. net tijdens de ergste stort bui.. van mijn tank benzine afgetapt.
zaterdag weer alleen op pad, de nu bekende padden lekker af gegast, nieuwe onderzocht en een klim genomen die ik niet had genomen als ik had geweten wat met te wachten stond na die bocht.. en die er na ook
wezen stappen tot 5 uur, na wat romantisch kussen met een poolse op het strand terug gezwalkt naar de camping en werd 2 uur later waker voor vertrek..
zag maandagavond dat de ketting van Frans gaar was, miste 2 rollers, dinsdagdagmorgen motorzaak gezocht, ketting besteld en met Zot op pad..
woensdagmorgen ketting gemonteerd en 'savonds een remhendel besteld voor mij die was gebroken na een val...
Donderdagavond hendel opgehaald en voor vrijdagmorgen afspraak gemaakt voor de reparatie van de gebroken zijstaandaard van Frans.. die nacht brak de mijne ook
dit alles bij een kleine spaanse monteur met ADHD die geen engels sprak
Die werd dus een beetje gek van ons
wou vrijdag na de rit ff langs wippen om te zeggen dat er nu niks kapot was maar het regende te hard en was te nat
Was en top week, vooral die blikken van de andere camping gasten toen die 3 noppen brommers uit de bus kwamen waren mooi
- Edwin
- Contacteer:
Goed om te lezen dat het een topweek is geweest enne, romantisch kussen met een Poolse daar gaan we het nog even verder over hebben volgende keer
Zot gaat vast nog wel wat filmpjes plaatsen...ik wacht af
Zot gaat vast nog wel wat filmpjes plaatsen...ik wacht af
Assumption is the mother of all fuck ups
het ziet er idd naar uit dat jullie t naar de zin hebben gehad......
laatste foto van zappa(rokend) is echt vet!!
ik vond t behoorlijk teleurstellend dat ik terugkwam van buitenland rit dat het allemaal zo zaai is hier........
wil sindsdien alleen maar meer, meer, meer........ stenen, klimmen en beekjes!
greetz sander
ik vond t behoorlijk teleurstellend dat ik terugkwam van buitenland rit dat het allemaal zo zaai is hier........
wil sindsdien alleen maar meer, meer, meer........ stenen, klimmen en beekjes!
greetz sander
Ik zie nu pas waar dat is, eerste dag, eerste stukje, Zot voorop, boompjes blokkeren de weg, dus Zot rijdt de crf naar beneden om iets verderop weer omhoog te gaan. De crf had dat misschien gered, Zot ook, maar de KTM's hadden het nooit gehaald, dus met vereende krachten de crf weer omhoog gerukt en verhit een peukie roken800S schreef:het ziet er idd naar uit dat jullie t naar de zin hebben gehad......
mooie foto's mannen, eventfull weekje. vond je het niet link zappa alleen op stap............................en ik bedoel niet met die poolse
lijkt me een weekje om nog eens te doen met beter weer.
greetz Futurist
lijkt me een weekje om nog eens te doen met beter weer.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Veel denken er anders over maar ik rij altijd voorzichtig, ga niet hard ergens blind in en ga niet harder dan het zicht en de remweg toelaten.. en alleen rij ik nog rustiger..
verder afspraken gemaakt of tijd van terug komst en globale route was bekent.. dit samen met de GPS en mobiel maak ik me minder druk dan de thuis blijfers
Weer was erg mooi, 27 graden om een uur of 22 behalve vrijdag, toen was er regen.. maar nog steeds goed rijden
verder afspraken gemaakt of tijd van terug komst en globale route was bekent.. dit samen met de GPS en mobiel maak ik me minder druk dan de thuis blijfers
Weer was erg mooi, 27 graden om een uur of 22 behalve vrijdag, toen was er regen.. maar nog steeds goed rijden
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op do sep 23, 2010 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
klopt. rij eens door!zappa.suzuki schreef:Veel denken er anders over maar ik rij altijd voorzichtig, ga niet hard ergens blind in en ga niet harder dan het zicht en de remweg toelaten.. en alleen rij ik nog rustiger..
Weer was erg mooi, 27 graden om een uur of 1o behalve vrijdag, toen was er regen.. maar nog steeds goed rijden
-
Hey ouwe, je bent zeker sneller en beter dan ik offroad... de eerste 10 minuten dan..
Maar krijg je wel weer top fit.. gewoon lekker saai achter me aan blijfen hobbelen.. dinsdag hield je het al 60 km lang vol
Maar krijg je wel weer top fit.. gewoon lekker saai achter me aan blijfen hobbelen.. dinsdag hield je het al 60 km lang vol
-
Vids van de mooiste tracks in Spanje,
Hier omlaag
http://www.youtube.com/watch?v=7iAcTjhd92E
En daarna de volgende heuvel 300 meter omhoog in 5 minuten
http://www.youtube.com/watch?v=3aBglmAQ1oo
Thanks voor de vids Zot!
Hier omlaag
http://www.youtube.com/watch?v=7iAcTjhd92E
En daarna de volgende heuvel 300 meter omhoog in 5 minuten
http://www.youtube.com/watch?v=3aBglmAQ1oo