voorstellen

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jokjokjok

Hallo liefhebbers,

Ik wil me even voorstellen voordat ik me meng in dit forum

Naam: Martin
Leeftijd: 36
Machine: KTM 525 uit 2006
Plaats: Rotterdam

Ervaring Enduro: Geen
Motor historie: Yamaha RD350 1987 / Kawasaki ZX6R 1998 / Kawasaki ZX6R 2004.

Alleen maar op de weg dus en af en toe een circuit dag op zandvoort.
Nu wil ik de openbare weg een beetje vergeten en Enduro ritten gaan rijden (na eerst wat flink oefenen).

Kunnen jullie mij een beetje wegwijzen in de ritten die leuk zijn om als beginner te rijden. (voorlopig even in NL, DUI, of BE)

En eventuele tips voor beginners; zoals wat neem ik mee naar een rit en wat niet, ....kortom TIPS.

Alvast bedankt.
Boerr

Als eerste: Welkom!

En als tweede: 3 oktober, otr te Havelte!

Havelte doet de aftrap van de otr's, daarna volgt er bijna elk weekend wel 1 ergens in ons land.. Zie www.enduro.nl

Wat ik meeneem: Gereedschap voor noodgevallen, wat schone kleding, brandstof, drank/eten, rijbewijs/groene kaart/geld, en uh een veilige motor met goedgekeurde banden & stille demper!

En een eerste rit is soms pittig, maar daarna ben je ook meteen verkocht! :wink:
Noppy

Enduro is op 2 oktober hoor. Je kunt gewoon meedoen met een daglicentie.

Let op dat je op zaterdag DOT + FIM banden nodig hebt, op zondag alleen DOT.

Stepjes moeten kunnen bewegen, remlicht moet het doen, geen speling op de wiellagers, beetje remdruk.

Geluidsnorm op zondag is ook 94 dB.
:toost:
Boerr

Mwoa, zonder ervaring ga ik ervan uit dat het de offroad op zondag wordt.. En of er daglicenties meerijden worden pas na de 18e bekend gemaakt, aanmeldingen was beperkt..
Plaats reactie