KTM Noppenweekend 2010
Moderator: ghulst
-
DIRT IS PLEASURE....on a 525.......
-
Voor zover ik weet is het alleen bedoeld voor KTM/Husaberg rijders, de KTM-dag van dit jaar ( 24 oktober ) is voor het offroad gedeelte wel opengesteld voor andere merken.
Je kunt voor de zekerheid even een mailtje sturen naar Marije van Ettekoven ( onderaan onder het contact-tabje)
http://www.eddylemmensmotorsport.nl/ind ... &Itemid=57
Je kunt voor de zekerheid even een mailtje sturen naar Marije van Ettekoven ( onderaan onder het contact-tabje)
http://www.eddylemmensmotorsport.nl/ind ... &Itemid=57
van je linkje
Dit jaar de 16de ktm dag wordt de endurorit opengesteld voor alle motor merken.
Om deze motorrijder ook in de gelegenheid te stellen om ook de sfeer te proeven van de ktm en husaberg dag.
Er is die dag uitgebreid de mogelijkheid om een test te maken op een ktm of husaberg 2011 model die voor deze gelegenheid ter beschikking zijn gesteld door ktm Oostenrijk.
Voor de cross geld alleen dat de merken ktm en husaberg mogen meerijden
hmmm
toch maar aanmelden dan
Dit jaar de 16de ktm dag wordt de endurorit opengesteld voor alle motor merken.
Om deze motorrijder ook in de gelegenheid te stellen om ook de sfeer te proeven van de ktm en husaberg dag.
Er is die dag uitgebreid de mogelijkheid om een test te maken op een ktm of husaberg 2011 model die voor deze gelegenheid ter beschikking zijn gesteld door ktm Oostenrijk.
Voor de cross geld alleen dat de merken ktm en husaberg mogen meerijden
hmmm
toch maar aanmelden dan
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
-
Dat 2de linkje is dus voor de KTM-dag in Veldhoven/Eindhoven op de Landsard. Het KTMnoppen-weekend is een ander evenement dat op een andere datum in Valkenswaard op het Euro-circuit wordt gehouden (en dit is tevens het onderwerp van dit topic)
Was een superleerzaam dagje gister op het Noppenweekend in de endurotraining. Samen met mn kameraad privetraining gehad van Knuiman en het WPM team omdat de andere cursisten er mee (moesten) stoppen. Pracht van een evenement.
Weet iemand foto's te staan?
Weet iemand foto's te staan?
KTM 250 EXC 2012
X KTM 250 EXC 2007
X KTM 250 EXC 2007
[quote="Ehick"]Was een superleerzaam dagje gister op het Noppenweekend in de endurotraining. Samen met mn kameraad privetraining gehad van Knuiman en het WPM team omdat de andere cursisten er mee (moesten) stoppen. Pracht van een evenement.
ja jongen, zag er heel goed uit die laatste rondjes bij knuiman!
je pikte het heel goed op. je maat ook.
maar bij het wpm team was ik er ook nog bij!
(ik zat eersterang.)
ja jongen, zag er heel goed uit die laatste rondjes bij knuiman!
je pikte het heel goed op. je maat ook.
maar bij het wpm team was ik er ook nog bij!
(ik zat eersterang.)
- Rightwing24
KTM noppenweekend was zeker een mooi evenement!! volgend jaar weer. Heel veel geleerd, en duidelijke tips gehad.
todays struggle, is tomorrows victory.
KTM 250 exc-f 2010!!
KTM 250 exc-f 2010!!