Ik rij nu met Sinisalo el cheapo kniekappen, maar wil dit upgraden naar iets veiligers. Ik ben overigens niet op zoek naar braces. Iemand suggesties? Ik heb de Alpinestars Bionic gezien..... maar dat lijkt me dus echt 2x keer niks. Iemand ervaring met de Acerbis Impact Evo?
Knie protectors?? Welke
Moderator: ghulst
Heb enige tijd rond gereden met de ''impact knee guards'' van acerbis en heb reeds enkele weken de evo's aangeschaft en voorlopig zeer tevreden van
-
ok. Thanks. Ze lijken wel erg groot en fors, maar ik begrijp uit je reactie dat dit wel meevalt. Het past perfect onder de broek?Kuipe schreef:Heb enige tijd rond gereden met de ''impact knee guards'' van acerbis en heb reeds enkele weken de evo's aangeschaft en voorlopig zeer tevreden van
-
heb de Evo ook nu een paar maanden, zitten erg goed, nergens last van als ik ze een helle dag en voor 400-500km aan heb.
Als je ze aan hebt vallen ze redelijk slank, passen goed onder m'n broek vooral omdat ze bij het buigen mooi mee plooien met de knie.
Als je ze aan hebt vallen ze redelijk slank, passen goed onder m'n broek vooral omdat ze bij het buigen mooi mee plooien met de knie.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Thnx.Zappa. Heb je ook het idee dat hij voldoende bescherming kan bieden bij een crash. Helaas hebben ze hem niet liggen bij de lokale cross shop.zappa.suzuki schreef:heb de Evo ook nu een paar maanden, zitten erg goed, nergens last van als ik ze een helle dag en voor 400-500km aan heb.
-
Vallen mooi ver over de knie en enkel en zullen goed beschermen tegen een impact en zullen ook niet verschuifen.
Of ze beschermen tegen verdraaien zal wel mee vallen maar dan heb je een brace nodig en die gaan niet onder de e400
Of ze beschermen tegen verdraaien zal wel mee vallen maar dan heb je een brace nodig en die gaan niet onder de e400
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
En ik ben overtuigd. Ik heb ze zojuist op ebay besteld..
-
Heb je een linkje?Bakkertjedeeg schreef:En ik ben overtuigd. Ik heb ze zojuist op ebay besteld..
Ik heb ook el-cheapo's en wil na mijn laatste crash ook wel een upgrade..
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
-
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:ITsilbertanne schreef:Heb je een linkje?Bakkertjedeeg schreef:En ik ben overtuigd. Ik heb ze zojuist op ebay besteld..
Ik heb ook el-cheapo's en wil na mijn laatste crash ook wel een upgrade..
Dit was mijn linkje. Ik zie ze nu niet op de site staan. Stuur hem anders maar een mail. De verzendkosten bedroegen 8,90. Ik heb ze vandaag binnen gekregen....
-
Ik heb ze ook gekocht (bij de acerbishop). Bevallen me uitstekend. Bedankt voor de tip bakkertjedeeg!
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC