Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Strak ding! gefeliciteerd!ikrijbig schreef:ha kerls,
ik ben weer terug bij de crossmotoren heb gisteren een Ktm lc4 600cc supermotard gekocht met crosswielen erbij
wat heerlijk om weer fatsoenlijk te kunnen smijten met een fiets!!!
[arme Leo, al de 3e [ex]Bigger die een KTM koopt ipv van een GS in korte tijd]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
kzat er op te wachtenzappa.suzuki schreef:[arme Leo, al de 3e [ex]Bigger die een KTM koopt ipv van een GS in korte tijd
Ik wacht rustig af tot de eerste aan zijn komplete blokrevisie toe is bij 30.000......puur een kwestie van aftellen en ondertussen tuf ik met mijn GSje zonder problemen naar de 100.000Km.
LEO
verkeerde wielen leo !!!!
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Hihi.. die Leo...
Trots opscheppen dat z'n 11/12.. cc ouwe lullen motor meer km's kan maken dan een 6..cc jonge honden modder happer..
Vergeet ie al die recals en stiekeme aanpassingen van BMW tijdens de service beurten...
gaat ook ff voorbij aan het feit dat het arbeidsloon van een revisie 3 x zo hoog is bij een GS dan van een LC4..
dat de onderdelen van een KTM een stuk betaalbaarder zijn dan van BMW..
dat een LC4 heel anders gebruikt wordt dan een opa op een GS..
en dat je gewoon voor lul rijd op een GS
Trots opscheppen dat z'n 11/12.. cc ouwe lullen motor meer km's kan maken dan een 6..cc jonge honden modder happer..
Vergeet ie al die recals en stiekeme aanpassingen van BMW tijdens de service beurten...
gaat ook ff voorbij aan het feit dat het arbeidsloon van een revisie 3 x zo hoog is bij een GS dan van een LC4..
dat de onderdelen van een KTM een stuk betaalbaarder zijn dan van BMW..
dat een LC4 heel anders gebruikt wordt dan een opa op een GS..
en dat je gewoon voor lul rijd op een GS
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
het is af en toe wel ff frustrerend als die koud is en je moet starten haha,trapperdetraptrap.
@leo jij trilt waarschijnlijk niet van je fiets bij 100km/h mijn motor heeft namelijk gewoon diehard geen balansas
probeer met 5000 toeren maar eens een scheet in te houden op het ding
@leo jij trilt waarschijnlijk niet van je fiets bij 100km/h mijn motor heeft namelijk gewoon diehard geen balansas
probeer met 5000 toeren maar eens een scheet in te houden op het ding
gisteravond(woensdag) nog even in de kuil gespeeld om beetje in de mood te komen voor as weekend,,,
baan lag er mooi bij, weliswaar met de gebruikelijke knippen en hele mooie jump.
ze hebben hier onlangs met shovels een soort parcourtje aangelegd en wat zand bulten geschoven.
kwam nog iemand(peter) langs die filmpjes gemaakt had van mijn jumps
ene is leuker/beter als andere.........we blijven oefenen!!
http://www.youtube.com/watch?v=-GtJW957QY4
http://www.youtube.com/watch?v=uVXSaqeKOn4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=ru_oFoK7img&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=aGaeQGljp7E&NR=1
http://www.youtube.com/user/prevden2#p/ ... HD8CETYNyI
greetz sander
baan lag er mooi bij, weliswaar met de gebruikelijke knippen en hele mooie jump.
ze hebben hier onlangs met shovels een soort parcourtje aangelegd en wat zand bulten geschoven.
kwam nog iemand(peter) langs die filmpjes gemaakt had van mijn jumps
ene is leuker/beter als andere.........we blijven oefenen!!
http://www.youtube.com/watch?v=-GtJW957QY4
http://www.youtube.com/watch?v=uVXSaqeKOn4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=ru_oFoK7img&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=aGaeQGljp7E&NR=1
http://www.youtube.com/user/prevden2#p/ ... HD8CETYNyI
greetz sander
Mijn CR250 trilt harderikrijbig schreef:@leo jij trilt waarschijnlijk niet van je fiets bij 100km/h mijn motor heeft namelijk gewoon diehard geen balansas
Kzit de zaak maar te stangen ikrijbig. Als ze vandaag een 990adv / 950 superenduro / 690 / LC4 adv / 525 / 300 2T voor mijn deur parkeren duw ik ze echwel naar binnen hoor ! Dus er zit echwel iets tussen dat oranje waar ik me uitstekend mee kan vermaken.
Veel plezier met je SM/enduro !
LEO
Hey Sander,
Het zal nodig zijn hoor
Het zal nodig zijn hoor
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
vandaag een ZZ-R 600 uit 1990 lopend gemaakt, zat water in de tank..
Carbs afgetapt.. slangetje naar de tank van de KTM op de carbs.. wat starten en lopen..
Leuke pekel fiets met wat klein werk, kan weg voor een leuke prijs
http://link.marktplaats.nl/373174958
Carbs afgetapt.. slangetje naar de tank van de KTM op de carbs.. wat starten en lopen..
Leuke pekel fiets met wat klein werk, kan weg voor een leuke prijs
http://link.marktplaats.nl/373174958
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Pekel ?? wat is er mis met pekel??
Big Bigger Tiger en weer Big
over de zalm niks toch
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Als ik kon zekers! altijd al een GS willen hebben!!!!!
o ja, filmpje.........
http://vimeo.com/14603562
o ja, filmpje.........
http://vimeo.com/14603562
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Zappa, is dat bij julie in de tuin?zappa.suzuki schreef:Als ik kon zekers! altijd al een GS willen hebben!!!!!
o ja, filmpje.........
http://vimeo.com/14603562
Leuke baantjes
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Hey marcel, das in de tuin ja, klein stukje.. helaas had de camera een tik gekregen zodat de echt leuke stukken er niet op staan..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
ik had dit ook al op het supermotor forum gezet,maar misschien dat jullie ook wat weten:
Hallo,
Ik zal me eigen later even voorstellen,maar zit ff met een raar probleem.
Ik heb een ktm gs600 uit 89 compleet omgebouwd in SM met 2006 kappen Smile
Nu slaat het blok erg snel aan met kicken maar met gas geven houd hij erg in. de standaard carb zit er niet op maar een mikuni met een klep
klep gaat zo open | /-- dus kantelt en gaat niet omhoog.
zodra de motor warm is loopt hij goed en trekt opzich met rustig gas geven goed weg,echter zodra ik ineens vol gas geef heb ik het idee dat hij te weinig krijgt want hij knal dan ook als ik het gas los laat.
Als ik de choke dan iets open zet is het probleem weg,alleen val hij dan uit zodra ik het gas los laat.
Het probleem is ook al minder geworden nu ik de gasnaald op de hoogste stand heb gezet doormiddel van de c-clip.
de motor heeft dus een mikuni carb en een bos open demper. (waarschijnlijk van een harley ofzo want het geluid is vies scherp)
tandwielverhouding is 44-14 en bezine is euro 95.
ik trek hem alleen in de 1 zonder koppeling op het achterwiel,en naar mijn weten moeten deze motoren meer kunnen
en gisteren had ik dit geplaatst.
gisteren de luchtschroef iets ingedraaid en het knallen was weg,dan doet het volgende probleem zich voor.
de motor liep stationair ik wil gas geven en poff en knal.toen lag mijn carberateur er ineens af.
alles terug gezet loopt perfect.
vanmorgen weer proberen te starten,helemaal niks Rolling Eyes start dus niet.
ding start dus echt niet meer,heel erg vaag.
Hallo,
Ik zal me eigen later even voorstellen,maar zit ff met een raar probleem.
Ik heb een ktm gs600 uit 89 compleet omgebouwd in SM met 2006 kappen Smile
Nu slaat het blok erg snel aan met kicken maar met gas geven houd hij erg in. de standaard carb zit er niet op maar een mikuni met een klep
klep gaat zo open | /-- dus kantelt en gaat niet omhoog.
zodra de motor warm is loopt hij goed en trekt opzich met rustig gas geven goed weg,echter zodra ik ineens vol gas geef heb ik het idee dat hij te weinig krijgt want hij knal dan ook als ik het gas los laat.
Als ik de choke dan iets open zet is het probleem weg,alleen val hij dan uit zodra ik het gas los laat.
Het probleem is ook al minder geworden nu ik de gasnaald op de hoogste stand heb gezet doormiddel van de c-clip.
de motor heeft dus een mikuni carb en een bos open demper. (waarschijnlijk van een harley ofzo want het geluid is vies scherp)
tandwielverhouding is 44-14 en bezine is euro 95.
ik trek hem alleen in de 1 zonder koppeling op het achterwiel,en naar mijn weten moeten deze motoren meer kunnen
en gisteren had ik dit geplaatst.
gisteren de luchtschroef iets ingedraaid en het knallen was weg,dan doet het volgende probleem zich voor.
de motor liep stationair ik wil gas geven en poff en knal.toen lag mijn carberateur er ineens af.
alles terug gezet loopt perfect.
vanmorgen weer proberen te starten,helemaal niks Rolling Eyes start dus niet.
ding start dus echt niet meer,heel erg vaag.
Dr 750S 1989
- Stationair sproeier vergroten??
- Misschien carb eens laten ultrasonen??
- Misschien carb eens laten ultrasonen??
@ ik rij big,
klepspeling???
Futurist
klepspeling???
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06