Het is gedaan.
Afgelopen week zijn alle bomen op het crossterrein van Hapert omgezaagd. Wat lijkt het terreintje nu ineens klein.. Ik vind het maar een naar gezicht.
De afrit vanaf de A67 ligt ook klaar. Ik ben benieuwd of ze nog alternatieven kunnen vinden voor ORK dit jaar. Het grootste gedeelte ervan valt dadelijk onder het 'kempisch bedrijvenpark'.
Waar ik ook beniewd naar ben is de status van de plannen voor de nieuwe baan. Al vanaf het begin is gezegd dat Hapert en Eersel samengaan en dat er een circuit komt met 2 verschillende omlopen en verruimde openingstijden. (Aanleiding voor mij om in de buurt te komen wonen..)
Maar de oude baan is zo goed als weg en de nieuwe ligt er nog niet ??
In de lokale media hoor ik er ook niet veel van. Ik maak me een beetje zorgen. Als ze het maar niet proberen dood te laten bloeden.
Hapert liep trouwens de laatste tijd als een trein...
Motorcross circuit Hapert
Moderator: ghulst
Bedrijvenpark?
Laat ze die leegstaande bedrijvenparken hier in de regio maar eens gaan vullen!
Kunnen wij gewoon de ORK rit rijden
...en dan zeggen ze dat WIJ de natuur slopen... de hufters!
Laat ze die leegstaande bedrijvenparken hier in de regio maar eens gaan vullen!
Kunnen wij gewoon de ORK rit rijden
...en dan zeggen ze dat WIJ de natuur slopen... de hufters!
Daar een bedrijvenpark
Of heeft de dichtstbijzijnde boerderij een eigen afslag van de A67 nodig precies op die plek ?
Niet echt een logische plek voor een bedrijvenpark, maar laat zulke dingen maar aan de ambtenarij over, die zullen er vast voor geleerd hebben (knurftenkunde of zo).
Of heeft de dichtstbijzijnde boerderij een eigen afslag van de A67 nodig precies op die plek ?
Niet echt een logische plek voor een bedrijvenpark, maar laat zulke dingen maar aan de ambtenarij over, die zullen er vast voor geleerd hebben (knurftenkunde of zo).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Bla bla,Sjokske schreef:Daar een bedrijvenpark
Je vergeet even dat Hapert ook nog hometown of VDL is dus misschien zit daar de logica. Verder stond daar mais, ik weet niet of dat wel onder natuurgebied valt.
Boeren hebben hier schijnbaar niet zoveel grond meer nodig voor hun B&B of wat ze tegenwoordig maar ondernemen.
Jammer van het hoekje bos waarin het crossterrein lag maar:
ER KOMT DUS EEN NIEUWE BAAN.
Waar is dat voor het laatst nog gebeurd ? Niet mijn gewoonte om voor de ambtenarij op te komen, maar ik wil hier even een slag om de arm houden.
Tja, da's niet zo moeilijk meer in deze contreien. Heb nog een uitvliegpoging gedaan om in de grote stad voor meneer Frits te gaan werken, maar die verkocht de toko dan weer aan oom Wim. Ik was bij de prijs inbegrepen dusseh...Sjokske schreef:Gokje : jouw baas ?folie schreef:Bla bla,
Je vergeet even dat Hapert ook nog hometown of VDL is
En die zijn best groot, zie de stand van die gasten wel eens op de Technishow/ESEF en alleen hun stand vult al bijna een fabriekshal
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!