Dank voor je reactie. Nogmaals: Het is niet bedoeld om obstakels op te werpen, maar meer als advocaat van de duivel. En om te voorkomen dat iemand met een all-risk verzekerde motor of een aansprakelijkheidsverzekering Codegroen of de terreineigenaar aansprakelijk gaat stellen. Als daar vervelende zaken uit naar voren komen zit niemand daar op te wachten.
Eigenlijk heb je dezelfde rechten en plichten als een crossbaan?
KNMV stelt gebruik van defensie terrein weer ter discussie
Moderator: ghulst
Nee, niet eens dat, want het feit dat jij gaat rijden op een tankbaan van defensie of op een oefenbaan voor mariniers valt onder hetzelfde hoofdstuk.
Het is statusloos en wetteloos (dat heet in Nederland gedoogd) en vaak feitelijk strafbaar. Alleen de exacte feiten moeten er met de haren bijgesleurd worden en geloof me, die zullen ze vinden.
Al is het maar je nummerplaat en het ontbreken van je spiegels.
Als we zwijgen over de verzekering, dan kan dit voorstel in de informele hoek blijven. Roepen we een discussie op van zekerheden (angst en/om vergoedingen) dan trek je het naar het formele en wordt het dus onmogelijk. Laten we de angst laten varen en gaan voor de kansen!
Ik voel me ook niet aangevallen hoor, heb vaak genoeg advocaat van de D. gespeeld; ik vind het prima deze discussies. Maar besef wel dat er vast op enig moment mensen meelezen en tot de conclusie komen dat het dús formeel geregeld zal moeten worden (en dus verdwijnen).
Het is statusloos en wetteloos (dat heet in Nederland gedoogd) en vaak feitelijk strafbaar. Alleen de exacte feiten moeten er met de haren bijgesleurd worden en geloof me, die zullen ze vinden.
Al is het maar je nummerplaat en het ontbreken van je spiegels.
Als we zwijgen over de verzekering, dan kan dit voorstel in de informele hoek blijven. Roepen we een discussie op van zekerheden (angst en/om vergoedingen) dan trek je het naar het formele en wordt het dus onmogelijk. Laten we de angst laten varen en gaan voor de kansen!
Ik voel me ook niet aangevallen hoor, heb vaak genoeg advocaat van de D. gespeeld; ik vind het prima deze discussies. Maar besef wel dat er vast op enig moment mensen meelezen en tot de conclusie komen dat het dús formeel geregeld zal moeten worden (en dus verdwijnen).
-
Ik vind het een prima initiatief, Noppy. Hoewel ik ook liever op zondag rijd, wil ik voor de goede vrede ook best op zaterdag rijden, en zelfs nog wel op maandag t/m vrijdag. De trails die je beschrijft maken het waard om een dagje vrij te nemen.
Omdat ik alleen maar constateer dat er ieder jaar meer afgesloten wordt, vind ik ieder initiatief om ergens te rijden goed. Ongeacht of je wel of niet rekening houdt met christenen, boedhisten, moslims, atheïsten, scientoloïsten, en weet ik wat allemaal niet meer. Als er maar gereden kan worden! Prima initiatief en ga zo door!
Gr. Marcel
Omdat ik alleen maar constateer dat er ieder jaar meer afgesloten wordt, vind ik ieder initiatief om ergens te rijden goed. Ongeacht of je wel of niet rekening houdt met christenen, boedhisten, moslims, atheïsten, scientoloïsten, en weet ik wat allemaal niet meer. Als er maar gereden kan worden! Prima initiatief en ga zo door!
Gr. Marcel
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
@ Marcel
Helemaal mee eens!
een beetje inbinden zullen we zowiso!
Helemaal mee eens!
een beetje inbinden zullen we zowiso!
-
Ik ben erg benieuwd waar dit heen gaat voeren. Een zwaar enduro parcours zodat er weinig snelheid is lijkt me echt iets wat een hoop mensen leuk zullen vinden die op dit moment van plek naar plek verjaagd worden
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Wie wil dat nou niet!?!Noppy schreef: Jij wilt gewoon je EXC uitlaten
Hardcore enduro parcours? Lijkt me fijn.
En ter gerusstelling en relativering: Er schijnen ook christelijke enduristen
te bestaan...., heb ik gehoord.....
EXC300
-
- Contacteer:
Krijg het warm van zulke ondeugende ideeën, heb zelf een buitengewoon saai rondje als ik het niet meer uithoud bij gebrek aan motorkm., maar daar moet je ook niet te lang rijden, voordat je het weet heb je weer van die zeurdozen aan je broekspijp hangen.
@ Noppy vind het een bijzonder idee, echt waar.
@ Noppy vind het een bijzonder idee, echt waar.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Dat zal vast. Je zou zeggen dat die nooit enduro's op zondag mogen rijden, maar aan de andere kant het is ontspanning, dus geen 'werk'. Christelijke opsporingsambtenaren mogen overigens wel werken op zondagHerr DRénérZéele schreef:
Hardcore enduro parcours? Lijkt me fijn.
En ter gerusstelling en relativering: Er schijnen ook christelijke enduristen
te bestaan...., heb ik gehoord.....
Zo zie je maar wat ze er soms voor over hebben en hoe gevoelig het probleem ligt.
Er is overigens maar één persoon die wel mag werken op zondag waarbij dit niet gevoelig ligt, maar nu gaan we way off-topic...
-
- Contacteer:
"Er is overigens maar één persoon die wel mag werken op zondag waarbij dit niet gevoelig ligt, maar nu gaan we way off-topic... "
Ja dat ben ik
Ja dat ben ik
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Je bent pastoorschildertje schreef: "Er is overigens maar één persoon die wel mag werken op zondag waarbij dit niet gevoelig ligt, maar nu gaan we way off-topic... "
Ja dat ben ik
Geintje
Maar goed, er zijn zat beroepen die niets met de kerk te maken hebben en toch op zondag moeten werken.
-
- Contacteer:
amen
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Misschien is dit in een ander topic al gemeld? Ik had het nog niet gezien, maar hier ben ik erg blij mee
Groen licht voor MC Havelte
2 juli 2010 - 09:02
De KNMV is zeer verheugd over het feit dat MC Havelte, ondersteund door Defensie, de Jos Leunissen Memorial gaat organiseren. Dit evenement bestaat uit een ONK Enduro (2 oktober) en een Offroadrit (3 oktober) en zal voor een belangrijk deel worden verreden op militair oefenterrein.
Dit laatste betekent dat alle licentiehouders en officials zich aan strikte regels dienen te houden. Uiteraard ontvangt iedereen hierover tijdig bericht. Bron: KNMV
Groen licht voor MC Havelte
2 juli 2010 - 09:02
De KNMV is zeer verheugd over het feit dat MC Havelte, ondersteund door Defensie, de Jos Leunissen Memorial gaat organiseren. Dit evenement bestaat uit een ONK Enduro (2 oktober) en een Offroadrit (3 oktober) en zal voor een belangrijk deel worden verreden op militair oefenterrein.
Dit laatste betekent dat alle licentiehouders en officials zich aan strikte regels dienen te houden. Uiteraard ontvangt iedereen hierover tijdig bericht. Bron: KNMV
Current: HONDA CR500 AF 2009
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
-
Ik wist het nog niet. In ieder geval weer de moeite waard om aan die rit mee te doen. Heeft iemand een idee of dit een eenmalig evenement wordt?
Ik heb afgelopen week de organisatoren van Havelte gesproken.
Dit wordt voorlopig een meermalig evenement. Het schijnt allemaal met politieke standpunten in het Haagse te maken te hebben.
Indien de wind omslaat door een nieuwe formatie dan kan het op termijn anders uitpakken (wat op zich weer zeer waarschijnlijk is).
Dit wordt voorlopig een meermalig evenement. Het schijnt allemaal met politieke standpunten in het Haagse te maken te hebben.
Indien de wind omslaat door een nieuwe formatie dan kan het op termijn anders uitpakken (wat op zich weer zeer waarschijnlijk is).
http://www.youtube.com/watch?v=I2nWLH7KhHc
Jongens, ik heb signalen gekregen dat de avonturenpaden dichterbij komen!
Zie bovenstaand endurocrosstraject en stel je dat voor in de open lucht, ver weg van wandelaars, met aan het begin en aan het einde een waterbak!
Jongens, ik heb signalen gekregen dat de avonturenpaden dichterbij komen!
Zie bovenstaand endurocrosstraject en stel je dat voor in de open lucht, ver weg van wandelaars, met aan het begin en aan het einde een waterbak!
-
Pfff... als je maar niet zo opgejaagd wordt Er moet altijd wat te zeuren bijven, niet waar? Ben benieuwd.
-
Noppy,
wat weet jij wel, wat wij nog niet weten?
"Jongens, ik heb signalen gekregen dat de avonturenpaden dichterbij komen! "
wat weet jij wel, wat wij nog niet weten?
"Jongens, ik heb signalen gekregen dat de avonturenpaden dichterbij komen! "
-
Nop hep een héél groot netwerk.
EXC300