Internationale XT - Ténéré - BIG Meeting 16-17-18 juli 2010
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Hou 16-17-18 van juli vrij in de agenda.
Meeting word georganiseerd door onze vriend Gerke en zal in 1 van deze weekende plaats vinden.
Er zal natuurlijk geen offroad rit zijn maar Ronny en ik regelen wat voor de BIG club
Meer details volgen nog.
Geplaatst: Do mei 06, 2010 22:59 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
update..
inschrijven is niet nodig!!
place to be ;
voetbalveld dilserbaan
3680 Maaseik- Rotem
inkom zal zoeen 20 euro gaan kosten; incl eten+sticker voor onze gezamelijk Meeting!!!
zaterdag s'morgens+ avond eten wij houden het gewoon dood simpel pistolekes -fransbrood wat soorten vlees -koffie enz...
zondag s'morgens tevens een ontbijt!! +kantine blijft tot laat in de nacht open!!
En voor die gasten dienog niet goed in bedje kunnen kruipen zorgen wij voor een paar bakken bier zo dat ze niet droog komen testaan !!
voor de rest gaat het de gewone gang zoals op elke meeting dus zuipen -kampvuurke nieuwe kontacte leggen!!
ps; Die vroeger willen aanreizen kunnen vanaf de donderdag avond 18u gerust erop afkomen!! normaal is de start vrijdag vanaf 10uur s'morgens!
EN HEEL VOORNAAM iedereen is welkom EGAAL WELK TYPE MOTO OF MERK als het maar gelijkgezinde zijn is alles oké!!
Meetings is at;
Place to be ;
soccerfield dilserbaan
3680 Maaseik- Rotem
No need to register, entrance about e20
Welcome from Thursday evening 18.00
There will be simple food like france bread and so, and a lot of bear and story's ..
Also showers and a bar
Every one is welcome, doesn't matter on what brand of kind of bike, just the loving of the big travel bike and dirt is enough
Meeting word georganiseerd door onze vriend Gerke en zal in 1 van deze weekende plaats vinden.
Er zal natuurlijk geen offroad rit zijn maar Ronny en ik regelen wat voor de BIG club
Meer details volgen nog.
Geplaatst: Do mei 06, 2010 22:59 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
update..
place to be ;
voetbalveld dilserbaan
3680 Maaseik- Rotem
inkom zal zoeen 20 euro gaan kosten; incl eten+sticker voor onze gezamelijk Meeting!!!
zaterdag s'morgens+ avond eten wij houden het gewoon dood simpel pistolekes -fransbrood wat soorten vlees -koffie enz...
zondag s'morgens tevens een ontbijt!! +kantine blijft tot laat in de nacht open!!
En voor die gasten dienog niet goed in bedje kunnen kruipen zorgen wij voor een paar bakken bier zo dat ze niet droog komen testaan !!
voor de rest gaat het de gewone gang zoals op elke meeting dus zuipen -kampvuurke nieuwe kontacte leggen!!
ps; Die vroeger willen aanreizen kunnen vanaf de donderdag avond 18u gerust erop afkomen!! normaal is de start vrijdag vanaf 10uur s'morgens!
EN HEEL VOORNAAM iedereen is welkom EGAAL WELK TYPE MOTO OF MERK als het maar gelijkgezinde zijn is alles oké!!
Meetings is at;
Place to be ;
soccerfield dilserbaan
3680 Maaseik- Rotem
No need to register, entrance about e20
Welcome from Thursday evening 18.00
There will be simple food like france bread and so, and a lot of bear and story's ..
Also showers and a bar
Every one is welcome, doesn't matter on what brand of kind of bike, just the loving of the big travel bike and dirt is enough
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op wo jul 21, 2010 23:57, 5 keer totaal gewijzigd.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Nou Leo, doen we het toch gewoon in juli
En frankn, is in BE
En frankn, is in BE
-
Beetje vroeg om nu al vast te leggen maar lijkt mij wel gaaf en heb collega met tenere dus wie weet heeft hij ook zin.
Maar goed dat het dan geen off-road betreft , hij moet zijn rijbewijs nog halen maar zal hem voor die tijd wel ff wat zandpaadjes laten verkennen
Volgens mij gaan er in 2010 weer heel wat vakantiedagen naar de BIG
O ja ook jullie fijne dagen, ik ga lekker klussen, eten en derde kerstdag leuk feestje.
mazzel
Maar goed dat het dan geen off-road betreft , hij moet zijn rijbewijs nog halen maar zal hem voor die tijd wel ff wat zandpaadjes laten verkennen
Volgens mij gaan er in 2010 weer heel wat vakantiedagen naar de BIG
O ja ook jullie fijne dagen, ik ga lekker klussen, eten en derde kerstdag leuk feestje.
mazzel
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
-
- Contacteer:
bij mij gaat dr binnenkort vooral veel geld naar de big
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Datum is bekent:
Word 16-17-18 juli 2010.
20km van onze beste vriend Gerke vandaan
En van alle luxe voorzien
51° 4'42.30"N 5°42'21.05"O
Word 16-17-18 juli 2010.
20km van onze beste vriend Gerke vandaan
En van alle luxe voorzien
51° 4'42.30"N 5°42'21.05"O
-
Sure you can Igor
What you should do to subscribe? nothing yet
What you should do to subscribe? nothing yet
Ik heb het even gemeld aan de XTSR500 club. Meestal hebben zij in juli hun jaarlijkse clubverjaardag,
-
Bedankt Steve
-
Zit in mijn agenda de data te checken....... staat ie d'r al in
volgens mij word ik oud...wil ik trouwens ook
volgens mij word ik oud...wil ik trouwens ook
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
-
update..
place to be ;
voetbalveld dilserbaan
3680 Maaseik- Rotem
place to be ;
voetbalveld dilserbaan
3680 Maaseik- Rotem
Ik kom niet .... dan ben ik al op vakantie in Spanje, met vrouw en kids.
Zappa, I probably asking dumb question, but when it all actually starts? Arrive at Saturday morning and leave on Sunday - correct?zappa.suzuki schreef:update..
place to be ;
voetbalveld dilserbaan
3680 Maaseik- Rotem
-
No, you welcom from friday morning
-
There will be a offroad ride
Zie ik het nu goed dat er bijna geen aanmeldingen zijn van hier?
ziet er naar uit dat er nu maar 1 BIG en een BIG rijder op een KTM komen van uit NL [ denk niet dat ik Shiny op orde heb dat weekend]
Maar ff een Leo aktie proberen in de hoop om het blok van Shiny stil te krijgen of het Blok van Dirty er in te lepelen.. komen er tenminste nog 2 BIG's uit NL
Zie ik het nu goed dat er bijna geen aanmeldingen zijn van hier?
ziet er naar uit dat er nu maar 1 BIG en een BIG rijder op een KTM komen van uit NL [ denk niet dat ik Shiny op orde heb dat weekend]
Maar ff een Leo aktie proberen in de hoop om het blok van Shiny stil te krijgen of het Blok van Dirty er in te lepelen.. komen er tenminste nog 2 BIG's uit NL
Be honest with me will it be ride for guys who really know how to ride offroad or dumb offroad beginners like me still can join?zappa.suzuki schreef:There will be a offroad ride
I do not want to be dead weight for people who will want to enjoy ride. Honestly. I feel bad if this happens.
-
Well, there will be some hard playing in small groups and there will be a easy ride for the rest.
If you did some training after your last ride in NL that last one would not be a real problem for you, but if you still ride like that...
If you did some training after your last ride in NL that last one would not be a real problem for you, but if you still ride like that...
OK, I got the picturezappa.suzuki schreef:Well, there will be some hard playing in small groups and there will be a easy ride for the rest.
I did some training, but I do not think I have improved that much - sand still difficult for me and speed is not high
I spent 8 days last and just came on Sunday from Switzerland-Austria-Italy where we did VERY hardcore riding in some other way so I'll just come to see you guys....on asphalt wheels don't want to be a burden (thou in beginners group in NL I was OK I think)
But thruth is I am still very very fast on asphalt and quite slow offroad.