wil je daarom hier tekenen? Alle beetjes helpen.
http://www.petitiononline.com/wr450r/
Gr,
Remco
Ik wil graag een WR450R...
Moderator: ghulst
-
Kwestie van geduld. Die komt er wel.
Tjonge wat een onzin!
Dan koop je toch een F!
En trouwens tot en met z'n drie krijg ik die 250R op het achterwiel dat deze standaard van de band komt. Zelfs met standaard uitlaat en katalysator.
En wil je echt oemp hebben dan koop je de 450F
Dan koop je toch een F!
En trouwens tot en met z'n drie krijg ik die 250R op het achterwiel dat deze standaard van de band komt. Zelfs met standaard uitlaat en katalysator.
En wil je echt oemp hebben dan koop je de 450F
# 442
Nou ja, onzin?
Het is gewoon dat hij een opvolger wil van de TTR, met moderne vering en modern brandstofsysteem. Dus geen radicale power en toch lange onderhoudsintervallen.
Welke fabrikant heeft er een dualsporter met moderne eigenschappen met meer CC's dan 400?
KTM EXC 400? Suzuki RMX?
Het is gewoon dat hij een opvolger wil van de TTR, met moderne vering en modern brandstofsysteem. Dus geen radicale power en toch lange onderhoudsintervallen.
Welke fabrikant heeft er een dualsporter met moderne eigenschappen met meer CC's dan 400?
KTM EXC 400? Suzuki RMX?
Noppy en dit antwoord van jou? Jij bent echt de laatste van wie ik dat verwacht. Je hebt in dertig pagina's form materiaal de WR250R beschreven.
Oke mijn compromise: Zet de turbo erop die er al voor bestaat. Katalysator eruit, Akrapovic eronder en opgeboorde cilinder. Ik denk dat je een standaard 450F in het wiel blijft op de crossbaan
Natuurlijk moet je ook de vering onderhanden nemen. Maar dat moet je altijd bij Yamaha.
280 cc is mans zat. Tenzij je handerdtwintig kilo plus bent. Tja dan wil ik ook een 450
Oke mijn compromise: Zet de turbo erop die er al voor bestaat. Katalysator eruit, Akrapovic eronder en opgeboorde cilinder. Ik denk dat je een standaard 450F in het wiel blijft op de crossbaan
Natuurlijk moet je ook de vering onderhanden nemen. Maar dat moet je altijd bij Yamaha.
280 cc is mans zat. Tenzij je handerdtwintig kilo plus bent. Tja dan wil ik ook een 450
# 442
turbo????Sanne schreef:Noppy en dit antwoord van jou? Jij bent echt de laatste van wie ik dat verwacht. Je hebt in dertig pagina's form materiaal de WR250R beschreven.
Ja, er is een turbo voor, maar dan zit hij voor enduro's behoorlijk in de weg hoor.
Hier een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=hYbiTKtlFd4
Hij is lekker fel op het gas geworden. Die uitlaat bij de rechterknie zit wel een beetje warm denk ik zo.
Met een PowerCommander V, een bigbore en een beter ademende uitlaat loopt hij denk ik even hard als een DRZ-E; da's zat!
Hier een filmpje:
Hij is lekker fel op het gas geworden. Die uitlaat bij de rechterknie zit wel een beetje warm denk ik zo.
Met een PowerCommander V, een bigbore en een beter ademende uitlaat loopt hij denk ik even hard als een DRZ-E; da's zat!
koop dan meteen een drz-e? kost minder, en zal het langer uithouden?Noppy schreef:Ja, er is een turbo voor, maar dan zit hij voor enduro's behoorlijk in de weg hoor.
Hier een filmpje:
ik zie niet meteen de voordelen van zoon wr-R?
Tsja pHino, het klinkt best logisch wat je zegt, zo'n DRZ is op papier zeker niet verkeerd. Alleen: "Ik voel het niet". Ik vindt een DRZ echt niets aan. Als ik mijn huidige TT600R zie staan krijg ik zin om te rijden. Heb ik met WR-ren ook. Maar zo'n DRZ...
ik weet het:drogreden, maar motorrijden is toch ook emotie.
ik weet het:drogreden, maar motorrijden is toch ook emotie.
1290 SAS