Na 3 jaar offroad ritjes wil ik wel eens gaan beginnen aan de enduro's dit jaar. Zijn er meer mensen met plannen hiervoor, of die net begonnen zijn? Misschien is het aardig om een beetje samen op te trekken.
Laat maar horen!
Wie wil er mee beginnen met enduros dit jaar?
Moderator: ghulst
Hoi,
Ik heb dit jaar Holten gedaan als enduro.
Is leuker dan een ofroad vindt ik(ondanks dat ik laatste was....)
Is echter wel nog vroeger opstaan dan een otr en je moet van te voren je benzine etc al klaar zetten bijde pits/tank straat, en kom zeker net niet te laat aan want je mag dan ook niet meer starten..
In het najaar ga ik weer met de enduro's beginnen als daglicentie.
Ik heb dit jaar Holten gedaan als enduro.
Is leuker dan een ofroad vindt ik(ondanks dat ik laatste was....)
Is echter wel nog vroeger opstaan dan een otr en je moet van te voren je benzine etc al klaar zetten bijde pits/tank straat, en kom zeker net niet te laat aan want je mag dan ook niet meer starten..
In het najaar ga ik weer met de enduro's beginnen als daglicentie.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
Ik vind het ook wel leuk. Ik rijd op de enduro veel gefocuster (en meer gerustgesteld) dan op de offroad.
Die start vanuit de startauto voelt fantastisch! Als je de inschrijving gelijkertijd doet dan heb je goede kans om in dezelfde minuut te starten.
Die start vanuit de startauto voelt fantastisch! Als je de inschrijving gelijkertijd doet dan heb je goede kans om in dezelfde minuut te starten.
Wanneer is ons eerste event? Kunnen we vast gaan trainen. Ik heb in Den Dolder wel eens 'cross till you drop' gedaan. Dat lag ergens bij een half uur. Ga dan steeds meer foutjes maken en wordt snel steeds moeierder;-)
Kan je in den dolder rijden danNoppy schreef:Wanneer is ons eerste event? Kunnen we vast gaan trainen. Ik heb in Den Dolder wel eens 'cross till you drop' gedaan. Dat lag ergens bij een half uur. Ga dan steeds meer foutjes maken en wordt snel steeds moeierder;-)
Allways replace the cheapest parts first
-
Ik wil ook wel proberen aan te pikken. (of is het een zuiver 4T team.....).
Heb ook nog wel trainingsmogelijkheden vanaf mijn huis in mooi amsterdam noord.
Tot het snot voor de ogen,dat komt wel goed. Dat half uurtje moet toch echt naar een heel uurtje Noppy!
Heb nogal een overdruk bestaan maar zondagen zijn voor mij betere
dagen dan zaterdagen.
Gezelli!
Heb ook nog wel trainingsmogelijkheden vanaf mijn huis in mooi amsterdam noord.
Tot het snot voor de ogen,dat komt wel goed. Dat half uurtje moet toch echt naar een heel uurtje Noppy!
Heb nogal een overdruk bestaan maar zondagen zijn voor mij betere
dagen dan zaterdagen.
Gezelli!
EXC300
-
Het materiaal in topconditie krijgen, ik hoop dat het lukt, heb vandaag volgens mij weer het één en ander kapot gemaakt..... Maar goed er ís een
kans dat het lukt. Mijn cardioconditie top krijgen... Niet in dit leven vrees ik...
Moet het toch maar op m'n techniek gooien.
kans dat het lukt. Mijn cardioconditie top krijgen... Niet in dit leven vrees ik...
Moet het toch maar op m'n techniek gooien.
EXC300