Ik ook wel denk ik. Maar ja...dan moet ie 'm niet aan iemand anders weggeven.zappa.suzuki schreef:De 750 van Frans zou ik zo meenemen naar Dakar
Dr 750 te Koop
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
lange tenen??
ik zou zeggen gebruik dit enorm informatieve forum goed en je zal ontdekken dat er een paar kleine dingetjes zijn die altijd oplosbaar zijn. Ken heel wat "modernere" fietsen met veel grotere problemen.
Ook koop je geen nieuwe fiets en al koop je een nieuwe dan zit daar tegenwoordig twee jaar depannage garantie bij (waar zal dat nou voor nodig zijn), denk alleen niet dat ze je komen halen met je nieuwe tenere in die woestijn met dezelfde naam.
greetz Futurist
PS ik denk dat er weinig betrouwbaardere fietsen in dezelfde categorie zijn te vinden.
ik zou zeggen gebruik dit enorm informatieve forum goed en je zal ontdekken dat er een paar kleine dingetjes zijn die altijd oplosbaar zijn. Ken heel wat "modernere" fietsen met veel grotere problemen.
Ook koop je geen nieuwe fiets en al koop je een nieuwe dan zit daar tegenwoordig twee jaar depannage garantie bij (waar zal dat nou voor nodig zijn), denk alleen niet dat ze je komen halen met je nieuwe tenere in die woestijn met dezelfde naam.
greetz Futurist
PS ik denk dat er weinig betrouwbaardere fietsen in dezelfde categorie zijn te vinden.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
wtf?futurist schreef:lange tenen??
Ik heb geen lange tenen, ik vraag om eerlijk advies. Mijn vraag is toch duidelijk? Ik vraag niet om de Big af te kraken, maar gewoon of er nog dingen zijn waar je op moet letten, dat is toch geen ingewikkelde vraag? Elk merk heeft iets, zonder meteen slecht te zijn. Zo heb ik opgepikt dat een Africa Twin iets heeft met de uitgaande as en als dat niet tijdig wordt gespot, het een hele dure reparatie is. Zulke dingen zijn goed om te weten, dan kun je er gericht naar vragen of kijken.
Dus...dat is de achtergrond van mijn vraag. Ik snap ook wel dat ik geen nieuwe fiets koop en dat er best wel eea aan gedaan zal moeten worden, maar ik heb geen werkplaats en ga er ook geen opzetten. Ik heb momenteel een BMW van 12 jaar oud met 150k op de klok en die vraagt ook niet constant om aandacht (hij lust niet eens olie).