Er was even sprake van een professionele crossbaan nabij het plaatsje odiliapeel / Mill aan de kant van Uden van de middenpeelweg omdat de omringende banen gesloten zijn / worden maar als men precies aan de andere kant van de middenpeelweg dan dit gaat neerleggen weet ik al waar ik met mijn CR naar toe kan..........
LEO
Zeg maar dahag crossbaan odiliapeel
Moderator: ghulst
Het zal niet alleen aan de golfbaan liggen... http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ud ... nzeker.ece
Het is voor die golfers te hopen dat de wind een beetje gunstig staat want die mestfabriek staat ook lekker op de hoek straks. Een beetje crosser vind dit niet erg maar een golfer die lekker zijn balletje wil slaan???
Of we realiseren de natte droom van elke crosser een keer over een maagdelijk golfbaantje knallen!
Het is voor die golfers te hopen dat de wind een beetje gunstig staat want die mestfabriek staat ook lekker op de hoek straks. Een beetje crosser vind dit niet erg maar een golfer die lekker zijn balletje wil slaan???
Of we realiseren de natte droom van elke crosser een keer over een maagdelijk golfbaantje knallen!
+- 80% van de tijd staat de wind idd richting die toekomstige golfbaan. Schrale troost voor mij maar daar doe ik het dan maar mee.mech schreef:Het is voor die golfers te hopen dat de wind een beetje gunstig staat want die mestfabriek staat ook lekker op de hoek straks.
Zou de eigenaar van de Jumbo misschien die ontbrekende euro`s in Boekel kunnen "voorschieten" ?
LEO
Moet toch te combineren zijn??
Als de wind goed staat cross staat de wind verkeerd golf (80/20). Je moet het golfen niet te gemakkelijk maken. Iets van handicap
Maar het is wel weer typisch, een sport die alleen door de beter bedeelde met veel vrije tijd beoefend wordt, daar wordt plek voor gecreëerd.
Crisis........ hmmm.
En mensen met invloed zullen ook wel weer gaan protesteren tegen de mestlucht waardoor dat ook weer weg kan
Als de wind goed staat cross staat de wind verkeerd golf (80/20). Je moet het golfen niet te gemakkelijk maken. Iets van handicap
Maar het is wel weer typisch, een sport die alleen door de beter bedeelde met veel vrije tijd beoefend wordt, daar wordt plek voor gecreëerd.
Crisis........ hmmm.
En mensen met invloed zullen ook wel weer gaan protesteren tegen de mestlucht waardoor dat ook weer weg kan
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Gun die mensen toch hun pleziertje na een week hard doorzitten van het rentenierengassen schreef:Moet toch te combineren zijn??
Crisis........ hmmm.
Yep, bij ons in de heel nabije omgeving zijn er al een stuk of vijf van die banen voor mensen die willen knikkeren maar te lui zijn om te bukken.gassen schreef:Maar het is wel weer typisch, een sport die alleen door de beter bedeelde met veel vrije tijd beoefend wordt, daar wordt plek voor gecreëerd.
Crisis........ hmmm.
Edit : Oeps, vergissinkje, de zesde is al weer in aanleg.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Contacteer:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !