Heeeele leuke Duuk

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Sjokske

Gespot op honest.nl :

Ducati Desmocross concept.

De Italiaanse topdesigner Oberdan Bezzi heeft even een Kampioensfiets geschetst die onze aandacht trekt voor zijn zeer realistisch en nog bijna 100% aannemelijk uiterlijk.

Afbeelding

Waarom? Het is een Ducati crossmotor. Ducati bouwt het ding niet, maar de Italiaanse ontwerper laat zien dat het Desmocross concept goed op zo'n fiets terecht zou kunnen, als ze ooit beslissen om in het zand te gaan spelen.

Ducati's motorcrosser zou dan worden aangedreven door een high-performance eencilinder 450cc motor.

In termen van design, kunnen we zien dat er een aantal Aprilia RXV invloeden zijn waar te nemen, vooral op de manier waarop de voorkant met de nummerplaat en de hoekige lijnen is geschetst.

De fiets ziet eruit alsof hij te maken zou zijn en elk moment uit de fabriek kan komen. Dat is dan alleen als Ducati zal ons verrassen op EICMA show van dit jaar in Milaan met een geheel nieuwe Desmocross.[
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
speedphreax

Het vermelden waard!

Ben benieuwd of hij door de geluidskeuring komt met die klapperende koppeling ;-)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Bakkertjedeeg

speedphreax schreef:Het vermelden waard!

Ben benieuwd of hij door de geluidskeuring komt met die klapperende koppeling ;-)
Netjes de koppeling tijdens de keuring intrekken... :lol:
gassen

Ik vond de achterkant van de huidige motoren al "apart" nummerschilden en achterspatbord uit 1 stuk. Maar deze duuk doet dat voor ook! Maar geslaagd ontwerp, al zeg ik het zelf.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
mech

Lijkt wel een botsing tussen een Husky en een Aprillia
oossie
Contacteer:

Zier er idd wel gaaf uit.
maar jammer dat er geen veerdemper op zit :lol:
nijkamp

gassen schreef:Ik vond de achterkant van de huidige motoren al "apart" nummerschilden en achterspatbord uit 1 stuk. Maar deze duuk doet dat voor ook! Maar geslaagd ontwerp, al zeg ik het zelf.
Ja briljant he?
1290 SAS
henk-v
Contacteer:

en dan wordt de husaerg weer ingerolen???? :twisted:
JoeBaR

oossie schreef:Zier er idd wel gaaf uit.
maar jammer dat er geen veerdemper op zit :lol:
lelijke vergissing inderdaad , zeker als je ziet dat het reservoir en het link systeem wel al gemonteerd zijn...

misschien *lucht* vering??
4 strokes only !!
Houten Klaas

Tis maar een tekening! Deze tekening komt toch niet tot leven!
Sjokske

henk-v schreef:en dan wordt de husaerg weer ingerolen???? :twisted:
Voorlopig effe niet, bevalt veel te goed, al moet ik zeggen dat Italiaans (qua looks dan) nog altijd blijft trekken.
Maar zoals Klaas al zegt, komt er toch niet die Duuk, en als tie er toch zou komen (want waar rook is, is worst) zullen ze vast met een 450 komen, en ik val op zwaardere types :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie