Om maar direct met de deur in huis te vallen:
Hoe kan ik op een deftige manier het remlicht laten werken? De bedrading is al standaard voorzien tot onder het zadel maar voor de rest is er geen schakelaar te bespeuren bij voet en handrem.
De eerste optie die bij mij op kwam was om nieuwe banjobouten te plaatsen met een remlichtschakelaar. Nu is er dan wel het plaatsprobleem bij de voorrem. Zelfs al plaats ik een banjo met 90° schakelaar dan nog staan de handkappen in de weg. Heeft iemand hier een ander oplossing voor of gewoon enkel op de achterrem monteren die handel.
Alvast bedankt.
Remlichten wr450f
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
bij mijn enduro zit het ook alleen op de achterrem,
wel handig om daar rekening mee te houden als je remt met iemand achter je, dat je dus ook eerst je achterrem aan tikt, anders komen ze je kontje kussen
wel handig dus een voorremschakelaar.
misschien een beetje omslachtig maar is het geen optie om die banjo aan de remklauwkant te bouwen?
het verdient misschien niet de schoonheidsprijs..
wel handig om daar rekening mee te houden als je remt met iemand achter je, dat je dus ook eerst je achterrem aan tikt, anders komen ze je kontje kussen
wel handig dus een voorremschakelaar.
misschien een beetje omslachtig maar is het geen optie om die banjo aan de remklauwkant te bouwen?
het verdient misschien niet de schoonheidsprijs..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
- Contacteer:
hm, inderdaad, als je op een motorsloop of iets dergelijks een voorrem haalt van een wegmotor (en dan eentje die een fatsoenlijke hendel heeft) dan zit daar waarschijnlijk al een schakelaar op..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !