toppeak teller info gezocht

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
janrocco
Berichten: 49
Lid geworden op: do apr 24, 2003 18:50
Locatie: Scherpenheuvel

Gevraagt: beetje info over deze digitale teller.
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Ik ben er importeur van geweest.

info staat nog op m'n website www.mototacho.com

let op :!: ;er bestaat een motorversie en een fietsversie
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
janrocco
Berichten: 49
Lid geworden op: do apr 24, 2003 18:50
Locatie: Scherpenheuvel

bedankt freek, snelle jongen....
Gebruikersavatar
peewee
Berichten: 120
Lid geworden op: do jun 13, 2002 12:44
Locatie: Den Bosch

Ik heb van de zomer zon een teller gekocht, althans staat nergens topeak op maar model "endurance" en eerlijk is eerlijk het werkt ideaal. Gemiddelde snelheid, hoogst gemeten snelheid etc. en het wordt compleet aangeleverd. Echt voor cross en enduro, hufter proof tot zover althans. Monteert heel mooi bij de remklauw, en de magneet in gelamineerd in de schijf. Goede keus.

groetjes Peewee
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Heb sinds 1.5 jaar een ToPeak-tellertje, de fiets versie zeg maar (de motor versie kanje met de hand voor- en achteruit laten tellen, dacht ik de fietsversie kan dat niet ).
Bij de importeur een kabel van een motor (XR) gekocht, deze kabel is stukken dikker dan het origineel, op de juiste lengte en uit 1 stuk, dus verlengen is niet nodig. De sensor paste precies tussen de voorremklauw en de montageplaat van die klauw. Prima teller voor een redelijke prijs.
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Ik heb een pak tellers gekocht voor quads, moet binnenkort terug een bestelling doen, als je wil bestel ik wel eentje mee voor jou. Stuur mij maar een mailtje als interesse hebt.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
KidDieX
Berichten: 37
Lid geworden op: wo aug 13, 2003 08:49
Locatie: leuven
Contacteer:

nu wil ik ook graag iets of wat van teller op m'n krasse knar. Alleen zit ik met een trommel van voor. Enig idee hoe ik dan tewerk moet gaan om de magneet en de sensor te plaatsen? Ik heb nog niet direct een plaats gevonden waar ik die dingen moet zetten...
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Op de website van Trailtech staan een aantal installatievoorbeelden. Heb eens geklikt op XR200 en daar staat een voorbeeld met drum brake.

http://www.trailtech.net/hondaxr200.htm

Welke merk/type is het ?
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
KidDieX
Berichten: 37
Lid geworden op: wo aug 13, 2003 08:49
Locatie: leuven
Contacteer:

Kawasaki KDX175,maar als ik dat zo bekijk moet dat daar ook op lukken... Ziet er zelfs netjes uit vind ik.
Bedankt grizzly!
janrocco
Berichten: 49
Lid geworden op: do apr 24, 2003 18:50
Locatie: Scherpenheuvel

Heb hier bij ons (omgeving Leuven) een daeler gevonden.
ben dan is gaan kijken, het enige wat me er van tegenhoud is dat je s'nacht er totaal niets van ziet.
KidDieX
Berichten: 37
Lid geworden op: wo aug 13, 2003 08:49
Locatie: leuven
Contacteer:

waar? prijs janrocco?
janrocco
Berichten: 49
Lid geworden op: do apr 24, 2003 18:50
Locatie: Scherpenheuvel

Ik heb hem gevonden bij een kleine motordaeler in centrum oud Heverlee.
d'hond(t) noemt hem.
Had er nog enkele liggen,maar niet voor alle modellen. maar volgens hem is de aanpassing een makkie.
prijs hangt af van de gewenst bijkomende behuizing.
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

janrocco schreef:Heb hier bij ons (omgeving Leuven) een daeler gevonden.
ben dan is gaan kijken, het enige wat me er van tegenhoud is dat je s'nacht er totaal niets van ziet.
Hoezo dan :?: , er zit toch licht op , als je de rechtse knop indrukt dan blijft het licht ongeveer 5 seconden branden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
janrocco
Berichten: 49
Lid geworden op: do apr 24, 2003 18:50
Locatie: Scherpenheuvel

Iderdaad, maar 5 of 6 seconden is dus helemaal niks.Misschien is de oplossing een lampje van petzl er boven hangen.
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

wat is een lamp van petzel
Gast

petzl, is fabrikant van buitensportmateriaal, en dan vooral alles wat zich beweegt in de klim en speleo wereld.
Petzl lampjes zijn soorten modellen die je om je hoofd kan dragen om zo de handen vrij te hebben.Voorheen waren het nogal grote modellen, maar met de komst van de led verlichting is alles zeer klein geworden;er is een model "nikkita"(of zo..)dat zeer geschikt zou zijn.
KidDieX
Berichten: 37
Lid geworden op: wo aug 13, 2003 08:49
Locatie: leuven
Contacteer:

de 'tikka' zal dat zijn.
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Anonymous schreef:petzl, is fabrikant van buitensportmateriaal, en dan vooral alles wat zich beweegt in de klim en speleo wereld.
Petzl lampjes zijn soorten modellen die je om je hoofd kan dragen om zo de handen vrij te hebben.Voorheen waren het nogal grote modellen, maar met de komst van de led verlichting is alles zeer klein geworden;er is een model "nikkita"(of zo..)dat zeer geschikt zou zijn.
Gast zal wel met een of andere vrouwelijke schoonheid in zijn hoofd hebben gezeten, Nikkita... :lol:
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

ik heb wel eens een strip met van die led-jes gezien, bij Touratecht hebben ze dat (voor roadbookkastjes) in de catalogus staan, € 26.00. is dat niet wat mits ze waterdicht zijn)??
Van t weekend was ik bij Bever Zwerfsport, op zoek naar Nikita, maar ik vond r redelijk prijzig...
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Ledjes van TT zijn niet waterdicht...
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

je kan ook ff hobbyen en wat ledjes er boven maken in een plastic stripje
en als je van die mooie xenon leds neem heeft de rest van de omgeving er ook wat aan :shock:
doe wat je niet laten kunt
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Dat soort led-lampjes zijn gewoon te koop. Worden ook voor fietstellers gebruikt.
KidDieX
Berichten: 37
Lid geworden op: wo aug 13, 2003 08:49
Locatie: leuven
Contacteer:

inderdaad, Sigma heeft bijvoorbeeld van die lichtjes voor op hun tellers (die je ook op je tuffer kan monteren). En voor de prijs van een eenvoudige topeak heb je een fijn stukje Sigma met 'tig dagtellers en zo...
Plaats reactie