huskiefreak #12 in actie
de nieuwe huskie TE 450 in actie
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
4-t huskie , je heb je ftp login (zonder wachtwoord trouwens ) gegeven om de foto's te laten zien.... Dit werkt iig niet
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ja, en de reden is de volgende ...john b schreef:valt wel op dat die huskies steeds vaker startnr 100 op de zij hebben
Aangezien elke nieuwe Husky een 100 heeft als startnummer,
aangezien deze nieuwe Husky's nog niets bewezen hebben qua betrouwbaarheid,
aangezien ze er allemaal hetzelfde uitzien bij gebrek aan aftermarket-accessoires,
aangezien ...
is het duidelijk : van het moment dat het nummer "100" start, is men waarschijnlijk ook zeker dat het nummer "100" aan de finish zal komen (ook al is het dan wel misschien/waarschijnlijk een andere nummer 100)
Jo VdB
Bijgevoegd op 22/10 :
Jongens, alstublieft , dit is natuurlijk als grap bedoeld
We zitten hier toch op het "Cafe", en dan mag er toch onnozel geluld worden.
Ik wil absoluut niemand kwetsen, en elk merk heeft zijn goede en slechte kanten. Maar een beetje humor moet toch wel kunnen !!
Lange tenen hebben is voor niets nodig !! Vergeet niet dat we allemaal dezelfde hobby hebben !! En gelukkig rijdt niet iedereen op Huskie, KTM, Berg, Suzuki, Yamaha, Vor, Vertemati, Kawasaki, etc.
Net zo goed als niet iedereen op hetzelfde lief / vrouw / ... valt.
En maar goed ook, want zo blijft de concurrentie meespelen, waardoor we uiteindelijk allemaal profiteren van betere motorfietsen !!
Dus , wees niet pissig op elkaar. En laat iedereen weer gelukkig zijn met zijn/haar keuze .
Laatst gewijzigd door Jo VdB op wo okt 22, 2003 20:36, 2 keer totaal gewijzigd.
ten eerste het start nummer 100 = huskie bestaat 100 jaar en daar zijn ze trots op
smets vertrek niet zomaar bij KTM
nog niks bewezen de moto rijd al wel 3 jaar enduro als ik men nie vergis en het eerste jaar dat hij ingezet werd werd hij al direct wereld kampioen als da geen prestatie is dan weet ik het ok nieaangezien deze nieuwe Husky's nog niets bewezen hebben qua betrouwbaarheid
er zit teminste wa kleur in tegenover ne oranje velo mee ne motor die niet heel blijft (450)aangezien ze er allemaal hetzelfde uitzien bij gebrek aan aftermarket-accessoires
smets vertrek niet zomaar bij KTM
husqvarna te570
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Nee die gaat naar suzuki , een jappaner4t huskie schreef: er zit teminste wa kleur in tegenover ne oranje velo mee ne motor die niet heel blijft (450)
smets vertrek niet zomaar bij KTM
Mooie foto's trouwens ,
ik zit al 2 weeken te balen dat ik niet kon rijden ( 1e keer had mijn vader geen zin , zaterdag zaten alle banen dicht hier in de buurt ,halle hadden clubwerdstr , arnhem dicht vanwege clubwrdst de volgende dag enz enz enz. De volgende dag zoals gezegt clubwerdstr in arnhem maar we hadden verjaardag van een oom (waar mijn vader heen moest ).
Nog een (dik) maandje en ik hoop mijn autorijbewijs te hebben .
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: do nov 28, 2002 20:23
- Locatie: Geel
Ja, en de reden is de volgende ...
Aangezien elke nieuwe Husky een 100 heeft als startnummer,
aangezien deze nieuwe Husky's nog niets bewezen hebben qua betrouwbaarheid,
aangezien ze er allemaal hetzelfde uitzien bij gebrek aan aftermarket-accessoires,
aangezien ...
is het duidelijk : van het moment dat het nummer "100" start, is men waarschijnlijk ook zeker dat het nummer "100" aan de finish zal komen (ook al is het dan wel misschien/waarschijnlijk een andere nummer 100)
Jo VdB
Zo een commentaar hoef ik niet te pikken!!! Jo vdb: ik zou zegge: probeer me maar eens te volgen!!!
Kom gewoon nu zondag naar het parcours van Lommel zodat ik je de achterkant ook eens kan laten zien want die staat niet op de foto's he! En dan zulle we daarna nog eens babbele!!! Ze zijn er al 4 keer op rij wereldkampioen mee dus ... En ik rijd met nr 12 in de vlm, geen nr 100 dus!
HUSKY TE 450 IS SIMPLY THE BEST!!!!!!!!!
Aangezien elke nieuwe Husky een 100 heeft als startnummer,
aangezien deze nieuwe Husky's nog niets bewezen hebben qua betrouwbaarheid,
aangezien ze er allemaal hetzelfde uitzien bij gebrek aan aftermarket-accessoires,
aangezien ...
is het duidelijk : van het moment dat het nummer "100" start, is men waarschijnlijk ook zeker dat het nummer "100" aan de finish zal komen (ook al is het dan wel misschien/waarschijnlijk een andere nummer 100)
Jo VdB
Zo een commentaar hoef ik niet te pikken!!! Jo vdb: ik zou zegge: probeer me maar eens te volgen!!!
Kom gewoon nu zondag naar het parcours van Lommel zodat ik je de achterkant ook eens kan laten zien want die staat niet op de foto's he! En dan zulle we daarna nog eens babbele!!! Ze zijn er al 4 keer op rij wereldkampioen mee dus ... En ik rijd met nr 12 in de vlm, geen nr 100 dus!
HUSKY TE 450 IS SIMPLY THE BEST!!!!!!!!!
O Néé,
Gaat die discussie weer beginnen welke motor beter is?
Een halfjaar geleden heeft diezelfde discussie voor veel problemen gezorgd op dit forum !
Met het gevolg dat een aantal personen verwijderd zijn en een aantal vrijwillig afscheid hebben genomen.
Dit kan toch nooit de bedoeling zijn van dit forum.
Volgens mij is het bedoeld om van elkaar te leren,en info uit te wisselen.
Een discussie vind ik niet erg en ga ik ook niet uit de weg.
Maar het probleem is dat het op deze ¨annonieme ¨manier al snel veranderd in en te heftige discussie.
Laten we proberen elkaars (motor) keuze te respecteren.
Niet iedereen heeft dezelfde capaciteiten kwa rijden en kwa financien,dus laat iedereen in zijn/haar waarde,dan blijft het hier en in het veld ook gezellig.
Kees
Gaat die discussie weer beginnen welke motor beter is?
Een halfjaar geleden heeft diezelfde discussie voor veel problemen gezorgd op dit forum !
Met het gevolg dat een aantal personen verwijderd zijn en een aantal vrijwillig afscheid hebben genomen.
Dit kan toch nooit de bedoeling zijn van dit forum.
Volgens mij is het bedoeld om van elkaar te leren,en info uit te wisselen.
Een discussie vind ik niet erg en ga ik ook niet uit de weg.
Maar het probleem is dat het op deze ¨annonieme ¨manier al snel veranderd in en te heftige discussie.
Laten we proberen elkaars (motor) keuze te respecteren.
Niet iedereen heeft dezelfde capaciteiten kwa rijden en kwa financien,dus laat iedereen in zijn/haar waarde,dan blijft het hier en in het veld ook gezellig.
Kees
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
[Ja, en de reden is de volgende ...
Aangezien elke nieuwe Husky een 100 heeft als startnummer,
aangezien deze nieuwe Husky's nog niets bewezen hebben qua betrouwbaarheid,
aangezien ze er allemaal hetzelfde uitzien bij gebrek aan aftermarket-accessoires,
aangezien ...
is het duidelijk : van het moment dat het nummer "100" start, is men waarschijnlijk ook zeker dat het nummer "100" aan de finish zal komen (ook al is het dan wel misschien/waarschijnlijk een andere nummer 100)
Jo VdB[/quote]
Nou Jo laten we de discussie maar weer eens aanzwengelen:
Een half jaar geleden is dit hele circus ( zoals gezegd) al geweest waarbij KTM het mikpunt was.
Hiervoor zijn zelfs mensen van het forum gedonderd en hebben inderdaad mensen afscheid van dit forum genomen (ik kom ook bewust minder).
Nu ga jij die hele toestand weer oprakelen door Husqvarna te schofferen.
Ik vind dit niet slim, zelfs een beetje ondoordacht.
Ik had deze hernieuwde discussie van vele forum gebruikers verwacht maar in de verste verte niet van jou Jo
Sorry hoor Jo maar dat moet ik even aan je kwijt en we kunnen nu wel weer allerlei lelijke dingen gaan zeggen maar dat lost ook niets op, ik ga maar gauw weer verder.......................
Zoals gezegd is de TE 450 al lange tijd getest (o.a door Braakhekke) en ondanks dat het financieel zeer slecht met Husqvarna ging is alles tot in den treure getest met als eindresultaat dat Anders Eriksson dit jaar met de TE 450 wereldkampioen is geworden.
Nu is de productie motor wel niet die van Andersson maar is qua techniek een behoorlijke precieze kopie.
Evengoed toch een sportieve groet naar jou
Aangezien elke nieuwe Husky een 100 heeft als startnummer,
aangezien deze nieuwe Husky's nog niets bewezen hebben qua betrouwbaarheid,
aangezien ze er allemaal hetzelfde uitzien bij gebrek aan aftermarket-accessoires,
aangezien ...
is het duidelijk : van het moment dat het nummer "100" start, is men waarschijnlijk ook zeker dat het nummer "100" aan de finish zal komen (ook al is het dan wel misschien/waarschijnlijk een andere nummer 100)
Jo VdB[/quote]
Nou Jo laten we de discussie maar weer eens aanzwengelen:
Een half jaar geleden is dit hele circus ( zoals gezegd) al geweest waarbij KTM het mikpunt was.
Hiervoor zijn zelfs mensen van het forum gedonderd en hebben inderdaad mensen afscheid van dit forum genomen (ik kom ook bewust minder).
Nu ga jij die hele toestand weer oprakelen door Husqvarna te schofferen.
Ik vind dit niet slim, zelfs een beetje ondoordacht.
Ik had deze hernieuwde discussie van vele forum gebruikers verwacht maar in de verste verte niet van jou Jo
Sorry hoor Jo maar dat moet ik even aan je kwijt en we kunnen nu wel weer allerlei lelijke dingen gaan zeggen maar dat lost ook niets op, ik ga maar gauw weer verder.......................
Zoals gezegd is de TE 450 al lange tijd getest (o.a door Braakhekke) en ondanks dat het financieel zeer slecht met Husqvarna ging is alles tot in den treure getest met als eindresultaat dat Anders Eriksson dit jaar met de TE 450 wereldkampioen is geworden.
Nu is de productie motor wel niet die van Andersson maar is qua techniek een behoorlijke precieze kopie.
Evengoed toch een sportieve groet naar jou
Hey #12 huskyfreak , in welke categorie rij je mee bij de VLM ?
Ik ga namelijk regelmatig kijken naar VLM wedstrijden.
Spijtig dat het seizoen al weer gedaan is daar in Belgie.
Laat je niet zo stangen door Jo , hij bedoelt het heus niet zo want daar ken ik hem wel een beetje van. ( of niet dan Jo ? )
Als je alles van een husky wilt weten dan moet je maar eens naar het andere (husky) forum gaan , daar weten ze er alles vanaf ( of niet dan huskie freak of euhh ik bedoel Hein van Buuren ) De URL zal je wel weten.
Ik ga namelijk regelmatig kijken naar VLM wedstrijden.
Spijtig dat het seizoen al weer gedaan is daar in Belgie.
Laat je niet zo stangen door Jo , hij bedoelt het heus niet zo want daar ken ik hem wel een beetje van. ( of niet dan Jo ? )
Als je alles van een husky wilt weten dan moet je maar eens naar het andere (husky) forum gaan , daar weten ze er alles vanaf ( of niet dan huskie freak of euhh ik bedoel Hein van Buuren ) De URL zal je wel weten.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Als je alles van een husky wilt weten dan moet je maar eens naar het andere (husky) forum gaan , daar weten ze er alles vanaf ( of niet dan huskie freak of euhh ik bedoel Hein van Buuren ) De URL zal je wel weten.
ad f. geeft die url is effe a.u.b ik ken em niet
ga je mischien dit weekend naar de cross in overpelt kijken ?
husqvarna te570
Voor alle duidelijkheid over mijn originele posting, die dus met de erin
Kijk a.u.b. eens naar de posting hierboven .
Merci
Jo VdB
Trouwens,
a) het zijn mooie foto's
b) het is een erg mooie motor
c) de snelheid zit er precies goed in
Kijk a.u.b. eens naar de posting hierboven .
Merci
Jo VdB
Trouwens,
a) het zijn mooie foto's
b) het is een erg mooie motor
c) de snelheid zit er precies goed in
Beste Wilm,
ofwel ben je een provocateur
ofwel ben je vergeten er bij te zetten
Jo VdB
ofwel ben je een provocateur
ofwel ben je vergeten er bij te zetten
Jo VdB
oeiii. Die is op de grens, maar dat siert de grap wel!wilm schreef:Dat husqvarna 100 jaar oud is is aan de modellen goed te zien!!!!!!!!!!!!!!