Ongelofelijk!!

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
patricksku

Ongelofelijk Ja,

Ik ben vanmorgen zoals geregeld lekker aan t crossen op een millitair oefenterein in het Zuiden des lands :wink:
Aan gezien dit terein in een natuur gebied ligt ,mag je er met je brommer niet komen, Maar vanmorgen rond half 10 ben ik lekker bezig komt ineen keer een jeep aan gereden van de politie met twee agenten erin. :twisted:
Ik dacht daar gaan we dan, als ik gewild had was ik ze makkelijk weg gereden, Maar ik nam de proef op de som en bleef lekker door gaan.
Tot mijn grote verbazing reden ze het zelfde rondje als ik :shock:
En hebben ze nog een schans proberen te nemen met de jeep :shock: :shock:
En niemand., ja beste noppers niemand van die twee vroeg wat aan mij,
sterker nog ze hebben in hun jeep zitten te kijken toen ik aan het springen was, na een paar minuten zijn ze vertrokken zonder een woord of aanwijzing. :wink:

Wat was het ook alweer `De agent je beste vriend``HaHaHa :D
Greetz Patrick#70
klomp

.. en toen ging de wekker en was het alweer Zondag?...
patricksku

Nee klomp ik zit echt niet te ouwehoeren, die gasten gingen gewoon zonder een woord :roll:
Zoiets zou ik toch niet hier op t forum plaatsen als er in andere delen van nl al zoveel stress is met politie/controles.
Greetz Patrick#70
Noppy

Dapper van je; als je vluchtte dan had je wat te verbergen en wist je (en zij) dat je fout zat!

Wij zijn ook wel eens aangehouden door de marechausse, duidelijk op jacht.

Wij stopten, deden onze helmen en handschoenen af, handje geven en stelden ons voor.

Ze vertelden ons dat ze opzoek waren naar wildcrossers en of we onze oren en ogen goed open wilden houden.

Uiteraard hebben we dat beloofd :P
:toost:
Plaats reactie