Niet geremd door enige kennis van zaken vroeg ik me af of die draadjes onder aan mijn contactslot doorverbonden konden worden buiten het contactslot om want ik ben die lostrillende draadjes zat.
Iemand al eens over nagedacht en uitgevoerd ?
LEO
Contactslot SR41 vraag
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Contacteer:
je zou het contactslot kunnen vervangen door een serie schakelaars,
in principe is een contactslot niet veel meer dan een paar schakelaars gecombineerd, alles doorverbinden lijkt me geen succes (parkeerlicht).
en hij zou dan altijd spanning houden op de bobine (lees: lege accu na een tijdje)
u roept maar wanneer we beginnen te verbouwen!
ik krijg al visioenen van een aluminium plaatje met een aantal schakelaartjes (FIA, Contact, Parkeerlicht) ganz geil!
echt diefstalpreventief is het niet, iedereen kan je biggie mee nemen..
grußen, CW
in principe is een contactslot niet veel meer dan een paar schakelaars gecombineerd, alles doorverbinden lijkt me geen succes (parkeerlicht).
en hij zou dan altijd spanning houden op de bobine (lees: lege accu na een tijdje)
u roept maar wanneer we beginnen te verbouwen!
ik krijg al visioenen van een aluminium plaatje met een aantal schakelaartjes (FIA, Contact, Parkeerlicht) ganz geil!
echt diefstalpreventief is het niet, iedereen kan je biggie mee nemen..
grußen, CW
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Als ze hem willen hebben maakt dat contactslot niks uit, sleutelinsert trek je er zo uit en hup schroefendraaier er in..
Een verstopte FIAU knop heeft meer zin [ Fuck It All Up]
Een verstopte FIAU knop heeft meer zin [ Fuck It All Up]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Parkeerlicht en andere onzinnige dingen laten we eraf CW.
Stroom erop voor start en licht en stroom eraf en rijden meer hoeft er niet te zijn voor mij en diefstal gevoeligheid kan idd met een schakelaartje beter geregeld worden dan via het habbiebabbie contactje wat op de BIG zit dus CW maak maar een plannetje morgen in de zon onder het genot van een bafje zou ik zeggen
LEO
Stroom erop voor start en licht en stroom eraf en rijden meer hoeft er niet te zijn voor mij en diefstal gevoeligheid kan idd met een schakelaartje beter geregeld worden dan via het habbiebabbie contactje wat op de BIG zit dus CW maak maar een plannetje morgen in de zon onder het genot van een bafje zou ik zeggen

LEO
Alle draadjes zitten inmiddels weer goed vastgesoldeerd.
Kzal niet herhalen wat er tijdens het solderen allemaal geroepen is richting het contactslot omdat alles van een leien dakje liep
maar dat het ontworpen is door een zatte jap moge wel duidelijk zijn.
Morgen vroeg op voordat de meeste wandelaars / fietsers de route onveilig gaan maken
LEO
Kzal niet herhalen wat er tijdens het solderen allemaal geroepen is richting het contactslot omdat alles van een leien dakje liep

Morgen vroeg op voordat de meeste wandelaars / fietsers de route onveilig gaan maken

LEO