Oops....
Acerbis uitlaat gemonteerd op m'n WR400, maar de pijp loopt kennelijk iets te dicht langs het remvloeistof-reservoir, want het is nu een tikkie gesmolten en sluit nu niet meer aan op het alu dekseltje
Plaatje staat op: http://www.onzegidsen.com/userpages/use ... ?art_id=49
Iemand een gouden tip hoe ik dit het best kan oplossen??
Arnaud
Smeltend reservoir achterrem-vloeistof
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
-
- Contacteer:
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
langere bevestigings boutjes ( m6 neem ik aan ) met afstands busjes ( stukje buis met gat rond 6of 7) van ongeveer een centimeter lang .. dit brengt het reservoir dan een centimeter verder van de uitlaat
hoe langer de afstands busjes .. hoe verder het reservoir van de uitlaat komt..
succes
hoe langer de afstands busjes .. hoe verder het reservoir van de uitlaat komt..
succes
4 strokes only !!
Bedankt Rudi, voor 't bijplakken van het plaatje.... (wanneer begint die @~$"^&£* internet-cursus van jouw nou 'ns een keertje...? )
Dat van die langere afstandsbusjes zou leuk zijn, maar die alu beschermplaat zit er direct voor en om die nou ook te gaan verplaatsen lijkt me niet echt lekker.
Optie van De Neus was nog om een deuk in de pijp te slaan en een stuk warmte-reflecterende tape op het potje te plakken (of er idd een plaatje tussen te zetten). Lijkt me wel een redelijk alternatief, als die deuk nou maar een beetje wil lukken....
Dat van die langere afstandsbusjes zou leuk zijn, maar die alu beschermplaat zit er direct voor en om die nou ook te gaan verplaatsen lijkt me niet echt lekker.
Optie van De Neus was nog om een deuk in de pijp te slaan en een stuk warmte-reflecterende tape op het potje te plakken (of er idd een plaatje tussen te zetten). Lijkt me wel een redelijk alternatief, als die deuk nou maar een beetje wil lukken....
Stom! Vergeten in te loggen.....
In ieder geval wacht ik nog ff of er nog meer slimme ideëen verschijnen.
In ieder geval wacht ik nog ff of er nog meer slimme ideëen verschijnen.
www.noxian.nl
www.noxian.nl
-
gewoon 2of 3 mm opvullen tussen de buis van je demper en ja kader met behulp van een rondseltje en een iets langere bout!
Yep, los reservoirtje. Lijkt me een top oplossing!! Ga gauw 'ns kijken hoe ik dat netjes voor elkaar kan krijgen want ook met 't afspuiten komt er water in het reservoir......
Bedankt Kees!
Bedankt Kees!
www.noxian.nl
www.noxian.nl