Werkplaatshandboek.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Theun
Berichten: 11
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 23:14
Locatie: Purmerend

Zoals reeds eerder vermeld heb ik een dr 800 gekocht. Ik krijg hem niet aan de praat. Volgens de vorige eigenaar is het filter in de tank verstopt. Hoe kom ik hierbij.
Verder heb ik gelezen dat er een werkplaatshandboek wordt verspreid. Ook ik ben liefhebber voor een exemplaar zodat ik de rest van de motor kan bekijken voor dat ik ga rijden. Mogelijk dat er toch meer aan de hand is met de motor.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Als het filter in de tank verstopt zou zijn, komt er ook geen benzine uit het slangetje bij je benzine kraan. Dat is simpel te controleren.

Niet lopen kan allerlei oorzaken hebben van geen benzine (droge bougies bij veelvuldig starten) tot geen vonk (natte bougies bij veelvuldig starten. Ik zou eerst maar eens goed uitzoeken wat de oorzaak is.

Het werkplaatshandboek is een keer door Leo de Neus gescanned en weer kwijtgeraakt. Maar het is wel een paar keer verspreid, dus misschien heeft iemand het nog. Leo leest hier ook, dus hij zal wel een keer reageren. Overigens heb ik dat boek gewoon in de boekhandel gekocht... 8)
p. kalkman
Berichten: 1
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 19:39

ik heb een kopie van een kopie van een kopie maar.........goed leesbaar moet je een kopie laat het ff weten
Plaats reactie