Noppers, lees het verslag op de site van Henkzelf.
Weet je meteen waarom een zesdaagse niets voor jouw is
http://members.home.nl/vdspek/enduro/
Ik probeerde hem er zo op te zetten dat je alleen maar hoefde te klikken, maar ik weet nog niet hoe dat moet.
Jo, if you pls wld be so kind, misschien kan jij dat regelen.
Moet ik er weer [img http://members.home.nl/vdspek/enduro/ img] bij zetten??
verslag van de tsjechie zesdaagse, lezen iedereen, en ooit m
Moderator: ghulst
huskie, doe maar http://members.home.nl/enduro ; maar waar uit trek je die conclusie nou toch?
Oke Henk, misschien ben ik wat overbarig, maar als ik lees, wat er buiten het gewone rijden van de route, al niet komt kijken.
1:logistiek, een heel team heb je nodig, anders hoef je al niet te beginnen.
2:spullen, het liefste alles wat aan je motor zit extra meenemen(6 paar banden)
3:veel geld, voor de bekeuringen en het afkopen daarvan.
4:een niet lekke tent, ivm de regen.
5:je eigen onderhoud doen, dat kan ik dan wel, maar 90% van de rijders niet.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik waardeer deze rijders zeer en zou het zeker ooit een keer willen doen, als dat schip met geld langs komt.
Enne door dit verslag geniet ik zeker net zo veel als de rijders zelf, alleen zit ik warmpjes thuis
En Henk dankzij mensen zoals jij zullen zeker meerdere de stap durven nemen in de toekomst om dit een keer te mogen meemaken. Waarschijnlijk moi.
1:logistiek, een heel team heb je nodig, anders hoef je al niet te beginnen.
2:spullen, het liefste alles wat aan je motor zit extra meenemen(6 paar banden)
3:veel geld, voor de bekeuringen en het afkopen daarvan.
4:een niet lekke tent, ivm de regen.
5:je eigen onderhoud doen, dat kan ik dan wel, maar 90% van de rijders niet.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik waardeer deze rijders zeer en zou het zeker ooit een keer willen doen, als dat schip met geld langs komt.
Enne door dit verslag geniet ik zeker net zo veel als de rijders zelf, alleen zit ik warmpjes thuis
En Henk dankzij mensen zoals jij zullen zeker meerdere de stap durven nemen in de toekomst om dit een keer te mogen meemaken. Waarschijnlijk moi.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ok, ik geef toe: twee banden wisselen met bib-mousse er in, remblokjes achter en een luchtfilter plus nog een beetje schoonmaken binnen een minuut of 12 nadat je dik 7 uur op de brommer hebt gezeten in de kou en regen; dan ben ik een beetje overvraagd. De service regelen de rijders met elkaar; ging geweldig dit jaar; je wordt wel geacht twee helpers mee te nemen die een aantal keren een dag op post staan. Trouwens een goed idee om zelf een keer bij een zesdaagse niet alleen te gaan kijken maar ook een keer op post te gaan staan: leuk en leerzaam. Overigens lijkt het erop dat de FIM de service regels volgend jaar wijzigt; alleen het bandje klappen blijft voor de rijder zelf.
Voorwaarde voor een kans op uitrijden: 2 jaar veel buitenland rijden, zoals EK's en ook Belgie.
Voorwaarde voor een kans op uitrijden: 2 jaar veel buitenland rijden, zoals EK's en ook Belgie.
Bedankt voor je reaktie.
Die banden wisselen snap ik al niet. Thuis waar het warm en droog is kost het me een uur , en een hoop #$$^$%##$. Zijn die banden opgerekt??
Rij technisch weet ik niet hoe ik er voor sta. Ik doe aardig gekke dingen met m'n moteur. Maar ik begrijp dat zo'n trap, die de rijders tegenkwamen, verticaal naar beneden loopt.
Zoals ik al zei, wellicht in de toekomst. Ik zal vast aan de conditie gaan werken
Misschien moet ik een keer die enduro cursus van Memotours doen???
Die banden wisselen snap ik al niet. Thuis waar het warm en droog is kost het me een uur , en een hoop #$$^$%##$. Zijn die banden opgerekt??
Rij technisch weet ik niet hoe ik er voor sta. Ik doe aardig gekke dingen met m'n moteur. Maar ik begrijp dat zo'n trap, die de rijders tegenkwamen, verticaal naar beneden loopt.
Zoals ik al zei, wellicht in de toekomst. Ik zal vast aan de conditie gaan werken
Misschien moet ik een keer die enduro cursus van Memotours doen???
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ik heb wel eens gehoord dat gebruikte mousse-binnen banden er soepeler ingaan en sommige rijders gebruiken heel veel erg grote bandenlichters. De crux is natuurlijk dat door de mousse die buitenband niet echt lekker in het verdiepte gedeelte van de velg wil blijven. gewoon een keer kijken en desgewenst oefenen, oefenen. En ja, ook zonder Sixdays aspiraties ga ik in 2003 nog een keer proberen een Memotours cursus in te plannen; ik heb begrepen dat ze een locatie met beter weer proberen te vinden. Gewoon hun site in de gaten houden: http://www.memotours.nl Overigens heb ik Richard (ook van memo) in Enter een keer een band eraf en weer erop zien doen in 1 minuut!!, maar ja, die kan weer niet echt motorrijden.