Carlo, ik was te druk en heb ook vergeten in te schrijven.
Toch maar even gebeld (woensdag)en gehoord dat nog plaats was voor mezelf en Nilzzzz.
Grtz. Toon
25ste editie van de klassieker " De Paasrit "
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Net thuis van een geslaagde 25ste Paasrit,
Mag ik iedereen bedanken voor deelname en voortreffelijk gedrag.
Niets dan lof over het parcours en het roadbook, allemaal overblije gezichten,
Wij hadden ingeschat dat ongeveer een 30tal rijders de extra lus van 60km zouden rijden, daar ze voor 15.00h aan de verlenging moesten zijn, het waren er maar liefst 93.
Proficiat voor het vlot navigeren!
Daar put je dan weer het ijver uit om alweer aan de volgende organisatie te denken
namens de club
Tx gasten!
Mag ik iedereen bedanken voor deelname en voortreffelijk gedrag.
Niets dan lof over het parcours en het roadbook, allemaal overblije gezichten,
Wij hadden ingeschat dat ongeveer een 30tal rijders de extra lus van 60km zouden rijden, daar ze voor 15.00h aan de verlenging moesten zijn, het waren er maar liefst 93.
Proficiat voor het vlot navigeren!
Daar put je dan weer het ijver uit om alweer aan de volgende organisatie te denken
namens de club
Tx gasten!
-
Grensland en Celsa bedankt voor de top rit
Strake organisatie, prachtige rit!!
Heel weinig asfalt, veel mooie paden waarvan veel lekker zwaar.. leuke special tussendoor.. en een lekkere bak soep [ de zwaantjes probeerde nog roet in de soep te gooien maar door slim gebruik te maken van de GPS was dat maar een kleine omweg ]
Mede rijders Frans en Futurist maar wat op gejaagd en mooi op tijd voor de extra lus [ veel respekt voor die jongens dat ze zo mooi op reden met me, vooral Cor op de zware maar top BIG]
Na 210km stond de BBQ klaar, en werd nog verast door m'n vriend Gerke die langs kwam
Super dagje.. vandaag weer 470km op de teller er bij van de KTM, maakt samen met de enclaverit 970km dit weekend
Tot volgend jaar!!
Strake organisatie, prachtige rit!!
Heel weinig asfalt, veel mooie paden waarvan veel lekker zwaar.. leuke special tussendoor.. en een lekkere bak soep [ de zwaantjes probeerde nog roet in de soep te gooien maar door slim gebruik te maken van de GPS was dat maar een kleine omweg ]
Mede rijders Frans en Futurist maar wat op gejaagd en mooi op tijd voor de extra lus [ veel respekt voor die jongens dat ze zo mooi op reden met me, vooral Cor op de zware maar top BIG]
Na 210km stond de BBQ klaar, en werd nog verast door m'n vriend Gerke die langs kwam
Super dagje.. vandaag weer 470km op de teller er bij van de KTM, maakt samen met de enclaverit 970km dit weekend
Tot volgend jaar!!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Rit was helemaal te gek heb echt genoten, volgend jaar weer Die KTM rijd wel echt super, wat een vering in vergelijking met mijn oude vertrouwde BIG. Die stond er net beetje zielig bij
Lekker Soeppie en top BBQ, organisatie was erg goed Super bedankt voor het lekkere dagje Grensland en Marcel
Gezellig dat je nog ff aanschoof Gerke was goed je weer te zien tot de volgende BBQ
Hier nog wat oranje en BIG
Lekker Soeppie en top BBQ, organisatie was erg goed Super bedankt voor het lekkere dagje Grensland en Marcel
Gezellig dat je nog ff aanschoof Gerke was goed je weer te zien tot de volgende BBQ
Hier nog wat oranje en BIG
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Frans, bedankt voor het plaatsen van de foto's
Iedereen die foto's (of beelden) genomen heeft van de paasrit en die wil delen met andere kunnen die (of een downloadlinkje) mailen naar " paasrit@endurogrensland.be " dan maak ik er wel een album van voor op de grensland-site
Alvast bedankt
het bestuur
Iedereen die foto's (of beelden) genomen heeft van de paasrit en die wil delen met andere kunnen die (of een downloadlinkje) mailen naar " paasrit@endurogrensland.be " dan maak ik er wel een album van voor op de grensland-site
Alvast bedankt
het bestuur
-
- Contacteer:
wel een mooie herkenbare sticker voorop Frans
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
[quote="celsa"]Net thuis van een geslaagde 25ste Paasrit,quote]
En of het een geslaagde rit was.
Road book was perfect en de weergoden waren goed gezind.
Twee keer een blokje moeten rondrijden, na 500meter door een lastige buurman en ergens in Ravels waar een grote Rommelmarkt bezig was op de route.
Ik heb lekker strak kunnen doorrijden, d.w.z. niet verkeerd gereden, geen stukken en nergens vast gereden of gevallen.
Was met mijn BMW (r80gs) stipt om 15h binnen na de extra lus van 60Km.
Bedankt aan de organisatie.
En of het een geslaagde rit was.
Road book was perfect en de weergoden waren goed gezind.
Twee keer een blokje moeten rondrijden, na 500meter door een lastige buurman en ergens in Ravels waar een grote Rommelmarkt bezig was op de route.
Ik heb lekker strak kunnen doorrijden, d.w.z. niet verkeerd gereden, geen stukken en nergens vast gereden of gevallen.
Was met mijn BMW (r80gs) stipt om 15h binnen na de extra lus van 60Km.
Bedankt aan de organisatie.
Gisteren een superrit/dag gehad met de paasrit. Met omrijden richting soep 215 km op de teller bij aankomst in Arendonk. De route was mooi en afwisseld met enkele flinke zware stukken maar top om te rijden. Hoedje af voor de mensen die dit uitzoeken. Ik heb gisteren voor de eerste keer op een Tripy roadbook gereden en ik kan jullie zeggen dat dit top is. Zeken in situaties zoals met die boswachter die de doorgang blokkeerde. De Tripy brengt je altijd terug op de juiste route.
Bedankt Grenslandclub en Marcel voor de mooie route voor het maken van de roadbook.
Karel en de jongens uit Mol
Bedankt Grenslandclub en Marcel voor de mooie route voor het maken van de roadbook.
Karel en de jongens uit Mol
@ zandhaas,
Doe jij je nickname (en je BMW)alle eer aan zeg, verdorie heb ik je gisteren op de BBQ dikwijls horen vernoemen in verhalen. Hoe jij het klaar speelt om met de BMW zo snel het parcours af te leggen.....chapeau, Op de speciale hebben ze je ook opgemerkt, knappe prestatie man.
@ Karel,
Ik zag het aan je gezicht gisteren, je glunderde!
Plezant om mensen te zien genieten!
Spijtig van een paar problemen, zoals bv aan de soep-stop (hebben we uit geleerd en zal niet meer voorvallen) en ook het probleem op die rommelmarkt hadden we misschien anders ingeschat, maar ja, zoals het spreekwoord zegd en hier goed op zijn plaats is
" ALLEMAAL VIJGEN NA PASEN "
Het belangrijkste is toch ......geen ongevallen en depanages of erge schade!
Nu nog een weekje wachten om de juiste balans op te maken.
Er hebben veel mensen echt hun best gedaan om dit evenement te doen slagen, al die mannen namens het ganse bestuur bedankt voor hun bijdrage.
Doe jij je nickname (en je BMW)alle eer aan zeg, verdorie heb ik je gisteren op de BBQ dikwijls horen vernoemen in verhalen. Hoe jij het klaar speelt om met de BMW zo snel het parcours af te leggen.....chapeau, Op de speciale hebben ze je ook opgemerkt, knappe prestatie man.
@ Karel,
Ik zag het aan je gezicht gisteren, je glunderde!
Plezant om mensen te zien genieten!
Spijtig van een paar problemen, zoals bv aan de soep-stop (hebben we uit geleerd en zal niet meer voorvallen) en ook het probleem op die rommelmarkt hadden we misschien anders ingeschat, maar ja, zoals het spreekwoord zegd en hier goed op zijn plaats is
" ALLEMAAL VIJGEN NA PASEN "
Het belangrijkste is toch ......geen ongevallen en depanages of erge schade!
Nu nog een weekje wachten om de juiste balans op te maken.
Er hebben veel mensen echt hun best gedaan om dit evenement te doen slagen, al die mannen namens het ganse bestuur bedankt voor hun bijdrage.
Nog wat actie beelden ingestuurd door Marc O.
http://picasaweb.google.nl/ottenmarc400 ... 7443331826
bedankt Marc
http://picasaweb.google.nl/ottenmarc400 ... 7443331826
bedankt Marc
-
- Contacteer:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
tja... en das was hij juist 10 meter ver weg, na de startCrazyWezel schreef:http://lh5.ggpht.com/_DsqvgWvEOWo/S7r4F ... 050491.JPG
das ook niet iets wat ik zou verwachten..
-
Vooral de kleur zekerCrazyWezel schreef:wel een mooie herkenbare sticker voorop Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
@ CELSA en de grenslanders,
TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP
Ik heb nu nog spijt dat ik er vorig jaar niet bij kon zijn,
ik sluit me aan bij alle hiervoor genoemde lof.
Helaas heb ik de traditie hoog moeten houden van de biggers............
EEN DUIK(JE) IN EEN MODDER POEL.
Iets te overmoedig (Qua snelheid) door diepe sporen in een bocht zodat ik dat zware ding niet meer kon houden. Nog één maal zo'n momentje gehad maar de motor toen (zichzelf sturend) er mooi doorheen gekregen zonder duik.
Prachtig snelle stukken met >>120km/h op de teller en mooie zware (zuigende) stukken in een formidabel parcour, kon zo een dag uit de zes daagse zijn.
CHAPEAU MANNEN, KEEP UP THE GOOD WORK
Futurist
TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP
Ik heb nu nog spijt dat ik er vorig jaar niet bij kon zijn,
ik sluit me aan bij alle hiervoor genoemde lof.
Helaas heb ik de traditie hoog moeten houden van de biggers............
EEN DUIK(JE) IN EEN MODDER POEL.
Iets te overmoedig (Qua snelheid) door diepe sporen in een bocht zodat ik dat zware ding niet meer kon houden. Nog één maal zo'n momentje gehad maar de motor toen (zichzelf sturend) er mooi doorheen gekregen zonder duik.
Prachtig snelle stukken met >>120km/h op de teller en mooie zware (zuigende) stukken in een formidabel parcour, kon zo een dag uit de zes daagse zijn.
CHAPEAU MANNEN, KEEP UP THE GOOD WORK
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Contacteer:
daar doelde ik niet op maar tochFrans van Roosmalen schreef:Vooral de kleur zekerCrazyWezel schreef:wel een mooie herkenbare sticker voorop Frans
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
SUPER!!!!! Nen dikke proficiat voor alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt !!!!
Duidelijke briefing, correcte afspraken en een rit op "U" tegen te zeggen
Ik zou zeggen, doe verder zo......en volgend jaar zijn we er weer bij
ben wel nieuwsgierig naar de foto's....wanneer komen deze online?
grtzz,
Duidelijke briefing, correcte afspraken en een rit op "U" tegen te zeggen
Ik zou zeggen, doe verder zo......en volgend jaar zijn we er weer bij
ben wel nieuwsgierig naar de foto's....wanneer komen deze online?
grtzz,
Hey Arthure,
Ik heb je niet gezien, heb jij die extra lus gereden?
Welk was je nr?
De foto's komen op de Grenslandsite te staan, ik heb er al een honderdtal
maar wacht nog even om ze te bundellen en plaats hier dan wel een linkje.
Welk was je nr?
-
Ja, het was weer een mooie rit.
Voor de start was het nog even spannend omdat de motor niet wilde starten. Normaal altijd in 2-3 trappen. Zadel eraf, tank eraf. Waarschijnlijk iets met de bedrading. Uiteindelijk als laatste vertrokken.
De route was schitterend en door de regenval in de dagen ervoor niet te droog.
Er zat van alles in zoals de special en de grote bulten bij Retie. Knap werk om dit te organiseren!!
Mijn vader heeft met de auto meegereden en kon op verschillende punten langs de route staan om het evenement mee te maken. Met dank aan Celsa.
Alle grenslanders bedankt en tot de volgende!
Voor de start was het nog even spannend omdat de motor niet wilde starten. Normaal altijd in 2-3 trappen. Zadel eraf, tank eraf. Waarschijnlijk iets met de bedrading. Uiteindelijk als laatste vertrokken.
De route was schitterend en door de regenval in de dagen ervoor niet te droog.
Er zat van alles in zoals de special en de grote bulten bij Retie. Knap werk om dit te organiseren!!
Mijn vader heeft met de auto meegereden en kon op verschillende punten langs de route staan om het evenement mee te maken. Met dank aan Celsa.
Alle grenslanders bedankt en tot de volgende!
ktm300mxc
Ik zag je trappen en dacht nog
" die is al stik kapot voor dat hij moet vertrekken"
sorry Marc
celsa schreef:Hey Arthure,
Welk was je nr?
Ikke u wel....heb nog geroepen en nen goeiendag gedaan....had wel mijnen helm op....dacht wel dat je me niet herkend had
euhhhhh dacht 123(6).....nen groene KLX450R...we waren met vier, nen rode xr400, wr450 en KTM en ikke op de kwak.
nee hebben we niet gereden...het vat was af en de keel had dorst
grtzz
Loco schreef:celsa schreef:Hey Arthure,
Welk was je nr?
Ikke u wel....heb nog geroepen en nen goeiendag gedaan....had wel mijnen helm op....dacht wel dat je me niet herkend had
euhhhhh dacht 123(6).....nen groene KLX450R...we waren met vier, nen rode xr400, wr450 en KTM en ikke op de kwak.
grtzz
Dju, spijtig, sorry dat ik niet gereageerd heb..........te druk enneu...ouderdom zekers
celsa schreef:Loco schreef:celsa schreef:Hey Arthure,
Welk was je nr?
grtzz
Dju, spijtig, sorry dat ik niet gereageerd heb..........te druk enneu...ouderdom zekers
ge hebt wel nen goeiendag terug gezegt, maar je was nog druk met iemand bezig.....maar ik zag we aan uw gezicht dat je precies aan het denken was "wie is da???"
grtzz
Hier een link waar je alle ingezonden foto's kunt bekijken
http://iloapp.endurogrensland.be/galler ... um&album=9
http://iloapp.endurogrensland.be/galler ... um&album=9