OTR WESTERBORK
Moderator: ghulst
ik ga 27 maart naar de offroad in Bouillon (belgie).
maar als ik het kan redden ben ik ook in Westerbork Zondag!
maar als ik het kan redden ben ik ook in Westerbork Zondag!
-
Hej Johnny 07,
Redski en Jalton zijn er ook in Bouillon dit weekend,
We spreken elkaar groet Jalton
Redski en Jalton zijn er ook in Bouillon dit weekend,
We spreken elkaar groet Jalton
Hoy Harrie leuk dat jullie ook weer gaan, wij gaan zaterdagmorgen pas die kant op, rond 5 uur vertrekken we, we hopen daar een uur of 9 te zijn.
Hey John,
Als je een witte VW Transporter achterop komt zijn wij dat
We gaan met 4 man ook 's ochtends weg. 1 maat van ons is nog nooit in België wezen rijden, de andere een paar weken geleden in Forrieres. Die is zo enthousiast dat ie meteen mee wilde naar deze rit.
Slechter weer dan vorig jaar kan het nooit worden toch..
Als je een witte VW Transporter achterop komt zijn wij dat
We gaan met 4 man ook 's ochtends weg. 1 maat van ons is nog nooit in België wezen rijden, de andere een paar weken geleden in Forrieres. Die is zo enthousiast dat ie meteen mee wilde naar deze rit.
Slechter weer dan vorig jaar kan het nooit worden toch..
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
We beginnen morgen vroeg met het uitzetten van de otr westerbork, de rit wordt zeer gevarieerd.Tot nu toe hele week nog geen druppel regen gehad alleen maar mooi weer de grond heeft goed kunnen afdrogen.En als ik de voorspelling bekijk lijkt alles goed te komen met het weer op een enkel miesertje na valt de regen onder de grote rivieren.Dus met een beetje geluk wordt het hier en daar nog stoffig.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik hou jullie op de hoogte.
- de crossgoeroe
Daar hou ik je aan 2T Fan!!
Ben toe aan droge bouwlanden na vorige week.......
Ben toe aan droge bouwlanden na vorige week.......
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Op de vraag zit er veel kruipsluip in tuurluk zitten er stukken in niet te veel niet te weinig.Vandaag eerste opbouwdag gehad zijn een flink stuk op weg.Vanmiddag een bui gehad maar dit beetje water is geen enkel probleem voor de route.Morgen weer een dag en dan zondag KNALLEN.
-
- Contacteer:
Ja... doet dat even als je wilt. Er is toch behoorlijk regen voorspeld voor vandaag en morgen... heb niet zo'n zin in een herhaling van vorige week2T Fan schreef: Ik hou jullie op de hoogte.
Update otr westerbork route geheel klaar hele dag geen regen gehad vanmiddag route voorgereden en de route is ronduit perfect.Op sommige paden zelfs veel last van stof. Ik zie jullie allen morgen verschijnen in westerbork. Denk ook aan de zomertijd!!!!!Groet
-
Motor klaar, ik klaar, krijg ik een spoedklus die vóór maandag af moet.
Niet zo erg als het de hele dag plenst, maar het is prachtig off-road weer..
Ik báál dus......
Niet zo erg als het de hele dag plenst, maar het is prachtig off-road weer..
Ik báál dus......
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
- allardcr250
Zo.... na de blubberrit van vorige week was dit echt een hele mooie rit. Als we volgende keer ook nog over de crossbaan mogen dan is het helemaal super!!
cr250
- de crossgoeroe
Echt een schitterende rit,
alles was perfect vandaag!!!!!!!!!!
Iedereen die meegewerkt heeft om deze rit mogelijk te maken,
hardstikke bedankt!!!
Ook wil ik een collega Yamaha-rijder nog even bedanken voor het helpen om me uit een diep spoor te sleuren,dit was vlakbij het clubgebouw in het bos waar we ook door die vrachtwagen moesten......
3 mooie rondes gereden en wat een kick,motor en ik jubelden het uit
En toch zijn er weer wat die het niet kunnen laten om in de berm te rijden,snappen jullie dan niet dat jullie je eigen glazen ingooien en zo onze hobby zelf naar de kloten helpen
alles was perfect vandaag!!!!!!!!!!
Iedereen die meegewerkt heeft om deze rit mogelijk te maken,
hardstikke bedankt!!!
Ook wil ik een collega Yamaha-rijder nog even bedanken voor het helpen om me uit een diep spoor te sleuren,dit was vlakbij het clubgebouw in het bos waar we ook door die vrachtwagen moesten......
3 mooie rondes gereden en wat een kick,motor en ik jubelden het uit
En toch zijn er weer wat die het niet kunnen laten om in de berm te rijden,snappen jullie dan niet dat jullie je eigen glazen ingooien en zo onze hobby zelf naar de kloten helpen
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Hallo alles weer opgeruimd , en volgens ons (de organisatie)een perfect verlopen otr.De weer goden waren ons goed gezind en daarom heeft iedereen kunnen genieten van een perfecte rit.Voor alle thuisblijfers jullie hebben een leuke otr gemist.Hopelijk tot 10 Oktober in beilen bij onze volgende otr.Groet 2T fan
-
Ja... kwam net terug uit Moskou (ook vervelend...) en kreeg thuis geen applaus op mijn voorstel om direct jullie OTR te gaan rijden....2T Fan schreef:.Voor alle thuisblijfers jullie hebben een leuke otr gemist.
Volgende keer beter!
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC