Wie weet waar ik benzineslang snelkoppelingen kan krijgen voor een normale prijs.
Ik wil ze in eerste instantie plaatsen tussen de benzineslang en de benzinepomp om het loskoppelen van de carb vele malen eenvoudiger te maken en later de orginele koppeling tussen de tanks vervangen maar 20 euro vind ik een te straffe prijs voor 2 stukjes plastic en een rubber ringetje.
( of ligt het gewoon aan mij wat die prijs betreft )
ik vind € 20 nogal mee vallen, die prijs bij louis vond ik al weinig. De RST Aprilia's hebben een plastic koppeling die snel breekt en die vervangen voor een metalen uitvoering durven ze bij Roke € 100 voor vragen dus....................................
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
van het merk booster hebben ze voor wat minder geld ook benzineslang koppelingen. 2 soorten: duo en enkele kant afsluiting. gebruik ik als vervangen van het origineel.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
grappige site, geen prijzen. het is dezelfde koppeling als bij Louis.de
"dual" sluit beide zijden af????? volgens mij is dat altijd zo alleen lucht koppelingen hebben een öpen"zijde, in ieder geval heb ik het nooit anders gezien.
echt grappig iets verder staat ook een remvloeistof verwijderaar, "om de revloeistof uit het systeem te verwijderen" ????
Daar heb ik altijd een hulpje voor nl mijnheer Newton. Die heeft iets uitgevonden, heet zwaartekracht en die helpt mij. Betreffende dingetje helpt volgens mij met ontluchtten.
greetz Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Heb een tijdje terug een motor gezien die de brandstof leidingen had gekoppeld met de koppelingen die je ook ziet aan een luchtslang van een compressor.
Tenminste daar leken ze wel heel veel op.
@ Leo
heb je al besteld?
ik wil anders ook wel een dual 8 mm en 6 mm
als je dat er bij kan doen dan hoor ik dat wel en maak ik het geld even naar je over + eventueel delen verz kosten.
Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ik gebruik die booster koppelingen ook en ben er tevreden over.
Tip: smeer telkens de rubberen ring in bij het terugplaatsen met vasaline. Zo blijft de koppeling lekvrij en gaat langer mee.
futurist schreef:van de pomp naar de carb's lijk me een ovebodige koppeling en ook moeilijk een plaats voor te vinden.
Futurist
Heb nu 4 keer geprobeerd met mijn vingers de slang achterop de carb te krijgen voor een testrit en heb het nu wel gehad dus ik dacht voor de 5e testrit ........
de brandstof slang van de pomp naar de carbs moet je ook gewoon los maken aan het pompje, fluitje van een cent. Terug plaatsen met een kromme bek punt tang zodat je ook het borg klemmetje er gemakkelijk op krijgt.
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
futurist schreef:de brandstof slang van de pomp naar de carbs moet je ook gewoon los maken aan het pompje, fluitje van een cent. Terug plaatsen met een kromme bek punt tang zodat je ook het borg klemmetje er gemakkelijk op krijgt.
futurist
Soms is de oplossing ook zo simpel hè.................als iemand je ut ff verteld .
THX Futurist, ik ga er eens goed voor zitten binnenkort en kijken of jouw methode makkelijker werkt.