Noppennieuws is van eigenaar veranderd. Ik geloof dat Toon nog wel af en toe wat zal schrijven, maar hij is geen eindredacteur meer!
De nieuwe eigenaar schijnt Motoplus te zijn.
2x2 Noppennieuws in nieuwe handen?
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Eric bulsink doet als ik het goed gehoord heb de eindredactie (voorheen moto73 e.d. en noppen liefhebber)Noppy schreef:Noppennieuws is van eigenaar veranderd. Ik geloof dat Toon nog wel af en toe wat zal schrijven, maar hij is geen eindredacteur meer!
De nieuwe eigenaar schijnt Motoplus te zijn.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud, want die was dramatisch. Ik heb jaren een abonnement gehad omdat ik me moreel verplicht voelde om een nederlands Noppenblad te ondersteunen, maar na een kwartiertje lag hij alweer bij het oud papier.
hier ook ... ik herinner me nog het eerste nummer waarin honda een duidelijk aandeel hadSTTEVE schreef:Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud, want die was dramatisch. Ik heb jaren een abonnement gehad omdat ik me moreel verplicht voelde om een nederlands Noppenblad te ondersteunen, maar na een kwartiertje lag hij alweer bij het oud papier.
BIERTAKT crossen en zuupn
Moet wel lukken denk, alle geteste motoren zijn gewoon goed, en van zpellinks-controle hebben ze nog nooit gedacht. Cursusje nederlands (en misschien dan ook meteen journalistiek) kon geen kwaad.STTEVE schreef:Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud
Ben (nog) wel lid, bij gebrek aan nederlandstalige (noppen)alternatieven. Heb er voor de volledigheid qua nieuws nog wel de Moto Verte bij, en zit te denken aan een duits noppenblad (heeft iemand daar goede ervaringen mee toevallig ?).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Niet Duits, maar wel erg de moeite waard vind ik het Engelse TBM http://www.trailbikemag.comSjokske schreef:Moet wel lukken denk, alle geteste motoren zijn gewoon goed, en van zpellinks-controle hebben ze nog nooit gedacht. Cursusje nederlands (en misschien dan ook meteen journalistiek) kon geen kwaad.STTEVE schreef:Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud
Ben (nog) wel lid, bij gebrek aan nederlandstalige (noppen)alternatieven. Heb er voor de volledigheid qua nieuws nog wel de Moto Verte bij, en zit te denken aan een duits noppenblad (heeft iemand daar goede ervaringen mee toevallig ?).
Enduro (BK en WEC), column van o.m. David Knight en Chris Evans -manager van Despres-), prima artikelen, nodige zelfspot. En ze geven mij de indruk dat ze niet aan het handje van een importeur meelopen.
Die leg ik in de kast voor koude winteravonden. De meeste artikelen lees ik nog wel eens terug
Dat doe ik dus ook. En het gekke is, sommige artikelen komen na 10 jaar vanzelf weer langs.
Ik heb een aantal oude moto 73 met zeer diepe technische artikelen over 2-takt tuning, uitlaten etc. Echt gaaf was dat toen.
Nu krijg je van die voorgekauwde hap. Welk artikel maakt je chroom mooi schoon
Vandaag eerste warme dag, ze zullen wel weer wakker worden.
Ik heb een aantal oude moto 73 met zeer diepe technische artikelen over 2-takt tuning, uitlaten etc. Echt gaaf was dat toen.
Nu krijg je van die voorgekauwde hap. Welk artikel maakt je chroom mooi schoon
Vandaag eerste warme dag, ze zullen wel weer wakker worden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?