2x2 Noppennieuws in nieuwe handen?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

Noppennieuws is van eigenaar veranderd. Ik geloof dat Toon nog wel af en toe wat zal schrijven, maar hij is geen eindredacteur meer!

De nieuwe eigenaar schijnt Motoplus te zijn.
:toost:
schildertje
Contacteer:

Noppy schreef:Noppennieuws is van eigenaar veranderd. Ik geloof dat Toon nog wel af en toe wat zal schrijven, maar hij is geen eindredacteur meer!

De nieuwe eigenaar schijnt Motoplus te zijn.
Eric bulsink doet als ik het goed gehoord heb de eindredactie (voorheen moto73 e.d. en noppen liefhebber)
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
STTEVE
Contacteer:

Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud, want die was dramatisch. Ik heb jaren een abonnement gehad omdat ik me moreel verplicht voelde om een nederlands Noppenblad te ondersteunen, maar na een kwartiertje lag hij alweer bij het oud papier.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
JoeBaR

STTEVE schreef:Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud, want die was dramatisch. Ik heb jaren een abonnement gehad omdat ik me moreel verplicht voelde om een nederlands Noppenblad te ondersteunen, maar na een kwartiertje lag hij alweer bij het oud papier.
hier ook ... ik herinner me nog het eerste nummer waarin honda een duidelijk aandeel had
BIERTAKT crossen en zuupn 💪🍻✊️
Sjokske

STTEVE schreef:Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud
Moet wel lukken denk, alle geteste motoren zijn gewoon goed, en van zpellinks-controle hebben ze nog nooit gedacht. Cursusje nederlands (en misschien dan ook meteen journalistiek) kon geen kwaad.
Ben (nog) wel lid, bij gebrek aan nederlandstalige (noppen)alternatieven. Heb er voor de volledigheid qua nieuws nog wel de Moto Verte bij, en zit te denken aan een duits noppenblad (heeft iemand daar goede ervaringen mee toevallig ?).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
STTEVE
Contacteer:

Sjokske schreef:
STTEVE schreef:Misschien verbetert er dan iets aan de inhoud
Moet wel lukken denk, alle geteste motoren zijn gewoon goed, en van zpellinks-controle hebben ze nog nooit gedacht. Cursusje nederlands (en misschien dan ook meteen journalistiek) kon geen kwaad.
Ben (nog) wel lid, bij gebrek aan nederlandstalige (noppen)alternatieven. Heb er voor de volledigheid qua nieuws nog wel de Moto Verte bij, en zit te denken aan een duits noppenblad (heeft iemand daar goede ervaringen mee toevallig ?).
Niet Duits, maar wel erg de moeite waard vind ik het Engelse TBM http://www.trailbikemag.com
Enduro (BK en WEC), column van o.m. David Knight en Chris Evans -manager van Despres-), prima artikelen, nodige zelfspot. En ze geven mij de indruk dat ze niet aan het handje van een importeur meelopen.
Steve

huskie

Hmm klinkt goed.
Wat doe je met de oude exemplaren?
:wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
STTEVE
Contacteer:

Die leg ik in de kast voor koude winteravonden. De meeste artikelen lees ik nog wel eens terug
Steve

huskie

Dat doe ik dus ook. En het gekke is, sommige artikelen komen na 10 jaar vanzelf weer langs. :)
Ik heb een aantal oude moto 73 met zeer diepe technische artikelen over 2-takt tuning, uitlaten etc. Echt gaaf was dat toen.
Nu krijg je van die voorgekauwde hap. Welk artikel maakt je chroom mooi schoon :roll:
Vandaag eerste warme dag, ze zullen wel weer wakker worden. :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie