hallo mede big rijders,
ik zit met een probleem, namelijk dat mijn contact slot door de vorige eigenaar dusdanig is toegetakeld dat mijn lampen spontaan aan en uitgaan.
nu heb ik dit al proberen te verhelpen maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een nieuw contactslot nodig heb.
nu mijn vraag, en je raadt het waarschijnlijk al,, heeft 1 van jullie nog een contactslot te koop voor mij??
mvg snelzo
gezocht: contactslot
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Contacteer:
probeer spgoesdakar is in een PB die heeft nog een sloop sr43 staan en een paar 42's in doos..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
DR 750 SR41 toch?
Al naar de bedrading onder op het contactslot gekeken?
De bedrading daar onder op is niet echt top gesoldeert.. maar CW kan dat dan weer wel heel goed
Kan makkelijk door ff de bovenste kroonplaat los te halen van de poten..
Nieuw is die voor de SR 43 e120 weten ik en Edwin
Al naar de bedrading onder op het contactslot gekeken?
De bedrading daar onder op is niet echt top gesoldeert.. maar CW kan dat dan weer wel heel goed
Kan makkelijk door ff de bovenste kroonplaat los te halen van de poten..
Nieuw is die voor de SR 43 e120 weten ik en Edwin
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
jah een sr41 uit 1989,
we hebben zelf alles al los gehad en gecheckt en daarna heb ik zelf alles er weer aangesoldeerd dus ik denk niet dat het daaraan ligt.
ik zal wel even aan spgoesdakar vragen of hij nog een contactslot voor me heeft liggen wat hij niet meer gebruikt.
snelzo
we hebben zelf alles al los gehad en gecheckt en daarna heb ik zelf alles er weer aangesoldeerd dus ik denk niet dat het daaraan ligt.
ik zal wel even aan spgoesdakar vragen of hij nog een contactslot voor me heeft liggen wat hij niet meer gebruikt.
snelzo