hoi , ik heb pas een cr 250r bj 1995 gekocht, toen ik hem 2e hans kocht starten hij meteen, maar ik moet 20 keer trappen voordat ik hem aan krijg,
de vonk is goed, maar wat mij opvalt is dat als ik hem begin te ruiken benzine (uitlaatgas ) start hij. zou hij dan meteen afslaan heb ik hem ook weer in 1 keer aan, dus zo gauw hij maar even 1 sec is aan geweest is hij zo aan.
dus ik denk dat het even duurt voor dat er benzine in de cilinder zit ,maar hoe dat zo komen.
ik heb de cabratuur heelemaal schoongemaakt en de tank, dus wat het probleem is weet ik niet.
iemandt sugesties
motor start slecht
Moderator: ghulst
doe je hem ook eerst even heel schuin houden voordat je hem wil starten?
Volgende keer benzinekraan dicht vlak voordat je stopt met rijden. Rij dan wordt rond de auto totdat hij stilvalt.
Start je 'm een maand later dan heeft hij verse benzine in de vlotterkamer. Ander voordeel is dat je carburateur niet zo dichtgomd met zooi.
Start je 'm een maand later dan heeft hij verse benzine in de vlotterkamer. Ander voordeel is dat je carburateur niet zo dichtgomd met zooi.
lijkt me niet zo erg want: geen brandstof=niet lopen... (of wel lopen met je benen..)frankn schreef:een cr250 is toch een tweetakt?
dan lijkt het me niet zo handig om de carburateur leeg te rijden.
geen brandstof = geen smering