Als Jezus over het water
Moderator: ghulst
Altijd gaaf om te doen
verstand op nul en nadenken
Had jezus ook een cross motor??
Inderdaad mooi om te doen.
Inderdaad mooi om te doen.
Amen
-
Maar áls hij er een gehad zou hebben, dan was dat zeker een KTM geweest.
EXC300
- de crossgoeroe
hij had toch een foefje om water in wijn te veranderen,werd hier nogal blauw van dus........YAMAHA
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
-
- Contacteer:
in iedergeval geen hp2 want dan paste die niet door de hemelpoortHerr DRénérZéele schreef:Maar áls hij er een gehad zou hebben, dan was dat zeker een KTM geweest.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Maar om een beetje blauw van de wijn te worden zul je het toch echt moetende crossgoeroe schreef:hij had toch een foefje om water in wijn te veranderen,werd hier nogal blauw van dus........YAMAHA
drinken. Als je er alleen maar heel hard over heen rijdt wordt dat niks....
Hou het dus toch maar op een KTM voor Jezus.
(Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat Judas een Yamaha had! )
EXC300
Barry, de volgende keer een andere titel?
Ik denk nl niet dat dit de laatste Jezus grappen waren...
Ik denk nl niet dat dit de laatste Jezus grappen waren...
Nee dan Mozes (of was dat Abraham,vroeger niet zo goed opgelet geloof ik!), die bangerd die durfde er niet overheen... maar liet -met hulp van de here zelf?- het water/de zee opzij gaan...
Wel gave foto's trouwens, gisteren ook even het beest uitgelaten! Hierachter zijn ze wat nieuwe industrieterreinen en wegen aan het aanleggen. 1 grote speelplaats is het nu Vooral de 2 enorme geluidswallen hebben een magnetische werking!! Van mij mogen ze het nog een tijd zo laten liggen en met mij nog wel een paar anderen aan de sporen te zien...
@ Sjokske, rij jij daar ook weleens? vlakbij Reeshof in T.?
grtzz
F.
Wel gave foto's trouwens, gisteren ook even het beest uitgelaten! Hierachter zijn ze wat nieuwe industrieterreinen en wegen aan het aanleggen. 1 grote speelplaats is het nu Vooral de 2 enorme geluidswallen hebben een magnetische werking!! Van mij mogen ze het nog een tijd zo laten liggen en met mij nog wel een paar anderen aan de sporen te zien...
@ Sjokske, rij jij daar ook weleens? vlakbij Reeshof in T.?
grtzz
F.
E=MC2
Precies 1 week later weer teruggegaan om lekker te raggen, maar toen was al het water al weer weg.
Weer een ander baantje zeg maar
Weer een ander baantje zeg maar
Bij Reeshof al een tijdje niet meer geweest sinds die berg (waar volgens mij nu sportvelden zijn ?) weg is. Wel eens langs de Blaak richting Adje's Place.Fee schreef: @ Sjokske, rij jij daar ook weleens? vlakbij Reeshof in T.?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!