Ofwel maak je zelf iets (en dan kan het alle kanten op )
ofwel koop je zo'n plastic Acerbis ding dat toch wel snel 55-60 € kost (en lelijk is...)
ofwel een dure Touratech of consoorten,
ofwel ga je eens kijken in Portugal bij http://www.f2r.pt/epages/f2r.sf/en_GB/? ... RRoadbooks
Ik heb er me zo eentje bezorgd, en ben erg tevreden over de afwerking/kwaliteit/prijs .
Heeft ook bevestigingspunten om via Ram Mount te bevestigen.
En handig is dat je de verlichting eventueel via een 9V batterijtje kan regelen !
Jo VdB
mooie, betaalbare roadbookhouders -- F2R --
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Ik ga me er ook een bezorgen. Alleen de bevestigingspunten zijn me niet helemaal duidelijk. Zo te zien en te lezen is deze houder alleen bedoeld voor sturen met tussenstangetje. Maar ik lees dat hij ook via Ram Mount te bevestigen is. Nou dacht ik mijn motorfiets goed te kennen, maar "Ram Mount" klinkt me niet bekend in de oren. Kun je daar nog eens iets over vertellen Jo.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ad, ram-mount zijn (verschillende soorten) bevestigings beugels van het merk Ram-mount .Ad Ketelaars schreef:Ik ga me er ook een bezorgen. Alleen de bevestigingspunten zijn me niet helemaal duidelijk. Zo te zien en te lezen is deze houder alleen bedoeld voor sturen met tussenstangetje. Maar ik lees dat hij ook via Ram Mount te bevestigen is. Nou dacht ik mijn motorfiets goed te kennen, maar "Ram Mount" klinkt me niet bekend in de oren. Kun je daar nog eens iets over vertellen Jo.
Zie ook: http://www.ram-mount.com/
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
-
- Contacteer:
Hij is ondertussen onderweg, inclusief bevestigingsplaatje. Eens even kijken hoe ik dat ga bevestigen. Ik vind een roadbookhouder die hoog staat ongemakkelijk. Ik kan dan mijn voorwiel niet meer zien en raak dan dikwijls het juiste spoor bijster. Ik ben benieuwd.
-
- Contacteer:
Ik heb hem ondertussen al binnen. Ziet er "gelikt" uit. Bedankt voor de tip, Jo
Tja, dat is toch het doel van een forum
Gelijkgestemden die elkaar tips aan de hand doen !
Jo VdB
Gelijkgestemden die elkaar tips aan de hand doen !
Jo VdB
-
Is bij mij net binnengekomen. Ik heb hem nog niet gemonteerd dus ik kan ook geen ervaring geven, maar het ziet er wel degelijk materiaal uit. Enkel het stuurknopje (afstandsbediening) lijkt mij heel klein. Wordt binnekort getest!brommer schreef:iemand ook de electrike versie ervaring mee?
-
- Contacteer:
Ik heb die van mij (manuele rb. houder) al gemonteerd . Zaterdag ga ik hem testen. Dan ga ik de Transwallonierit verkennen. Ik heb wel de draaiknop verlengd. Zodat ik mijn hand niet van het stuur hoef te halen om de houder door te draaien.